Pakkomielle fantasia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juutalaismuna88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juutalaismuna88

Vieras
Homma olisi sellanen, että olemme parikymppinen hiukan pervo pari ja minun fantasia on että saisin toisen miehen kaverikseni sänkyyn hoitelemaan avovaimoni kanssani. Olemme yrittäneet kimppakivaa yhen tutun pariskunnan kanssa mutta se on jumittanut aina ihan vierekkäin panemiseen, ehkä juuri sen takia kun naiseni ei halua minun tekevän toiselle naiselle mitään ja ei siinä mitään kun en haluisikaan tehä, kunhan vain saisi toisen miehen jostakin. Toisaalta avovaimoni kertoi haluavansa kokeilla tupladildoa toisen naisen kanssa...sen näkemisestähän menisi taju keneltä tahansa mieheltä :D. Meillä olisi yksi mies tiedossa, mutta naiseni ei jostain syystä halua ottaa yhteyttä siihen vaikka on tullut selväksi että kyseinen mies haluisin hommiin avovaimoni kanssa.
Ja haluisin vaa tietää että miten ihmeessä saisin naiseni innostumaan asiasta vielä enemmän, ettei se jäisi vaan haaveiluun. Tiedän yhden sivunkin mihin pariskunnat voivat laittaa seksikuvia ja etsiä seuraa, miten kehtaan sellaista ehottaa?

Jospa tuo on naisesi kohdalla fantasia jota ei sisimmissään haluakkaan toteuttaa. Kaikkia fantasioita ei ole tarkoitettu toteutettavaksi. Tuo että nainen on aluksi innoissaan, mutta alkaa epäröimään kun jotain oikeasti alkaa tapahtua, on mielestäni merkki siitä että ei hän ei ole valmis. Ei ainakaan vielä. Ehkä jonkin ajan kuluttua.

Nyt vasta luin että olette parikymppisiä. Kyllä parikymppisellä naisella pitää olla todella luja itsetunto että pystyis näkemään oman miehensä naimassa toista naista (vaikka asiasta olisi siis sovittu). Niin pitää tietty olla myös vanhemmilla naisilla, mutta varsinkin parikymppisellä joka ei varmasti vielä tunne omaa itseään ja seksuaalisuuttaankaan kunnolla, oli sitä seksiä sitten harrastettu kuinka nuoresta asti tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö:
Nyt vasta luin että olette parikymppisiä. Kyllä parikymppisellä naisella pitää olla todella luja itsetunto että pystyis näkemään oman miehensä naimassa toista naista (vaikka asiasta olisi siis sovittu). Niin pitää tietty olla myös vanhemmilla naisilla, mutta varsinkin parikymppisellä joka ei varmasti vielä tunne omaa itseään ja seksuaalisuuttaankaan kunnolla, oli sitä seksiä sitten harrastettu kuinka nuoresta asti tahansa.

kysymys on siitä että minä plus toinen mies panemas mun muijaa

Yhteistyössä