Pala kurkussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mistähän vois johtua tunne siitä, että on pala kurkussa? Ei kovin usein, ehkä kerran kuussa. Ei pysty syömään mitään.. pelottaa, että se olisi joku oire sairaudesta?

Jos se olis syöpä, niin eiköhän se olis koko ajan se tunne, eikä vaan kerran kuussa?
Mulla oli jotain vastaavaa, ja lääkäri löysi nielusta rakkuloita, lääkkeellä se lähti.

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
tunnelukko voi aiheuttaa. eli, et saa ilmaistua itseäsi. sanat tarkertuu kurkkuun tai paha mieli asuu siellä.

Jep, tämän tiedänkin ja tällä olen tätä itselleni selittänyt. Nyt vaan on sellainen tilanne, että en koe, että sanat olisivat takertuneet kurkkuun :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tunnelukko voi aiheuttaa. eli, et saa ilmaistua itseäsi. sanat tarkertuu kurkkuun tai paha mieli asuu siellä.

Jep, tämän tiedänkin ja tällä olen tätä itselleni selittänyt. Nyt vaan on sellainen tilanne, että en koe, että sanat olisivat takertuneet kurkkuun :/

jotain sellaista on sitten tunnepuolella, mikä vitos chakraan jää jumiin. jokin valintatilanne, mikä on kesken esim. tai tunnet olevasi väärässä paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

jotain sellaista on sitten tunnepuolella, mikä vitos chakraan jää jumiin. jokin valintatilanne, mikä on kesken esim. tai tunnet olevasi väärässä paikassa.

Voi olla. Voisiko liittyä siihen, että olen käynyt muutamassa työhaastattelussa ja todella toivoisin nyt pääseväni töihin? Siis sillä tavalla, että aiemmin olen kokenut, että opiskelu on minun juttu enkä ole töitä hakenut. Nyt on kuitenkin valmistuminen lähellä ja työnsaaminen on tällä hetkellä tärkein päämäärä..

Yhteistyössä