Palauttaisitko kellon tässä tapauksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Kello siis maksaa 106 euroa tai 114 euroa osamaksulla. Ei ole kuitenkaan täydellinen kello kyseessä. Sen täydellisen kellon saisi vasta noin 3,5 kuukauden päästä. Pitäisitkö siis nyt tuon toisen kellon, että olisi joku kello ennen kuin se uusi saadaan vai olisitko 3,5 kuukautta kokonaan ilman kelloa uuteen kelloon asti?

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27319045:
Seinäkello? Rannekello? Vellikello? Paljon se täydellinen muuten maksaa? Odottaisin sitä kuitenkin

Rannekello olisi kyseessä. Uusi kello maksaisi noin 100-300 euroa riippuen siitä millaisen valitsee, kuitenkin se olisi paljon parempi kuin tuo tilattu kello.

[QUOTE="vieras";27319065]Kukaan ei ole niin tyhmä että maksaisi satasen kellosta.[/QUOTE]

Jeps. 400-500 euroa niin saa sitten jo tyydyttävän laatuisen.
Ja jos tarvitsee osamaksulla tuon hintainen tavara ostaa, niin kannattaako ostaa?

kuka enää nykypäivänä käyttää jotain rannekelloa, paitsi vanhukset? ps: oon ite kolmekymppinen, eikä kenelläkään mun tuttavapiirissä 20-45v ole RANNEKELLOA!

[QUOTE="mii";27319149]kuka enää nykypäivänä käyttää jotain rannekelloa, paitsi vanhukset? ps: oon ite kolmekymppinen, eikä kenelläkään mun tuttavapiirissä 20-45v ole RANNEKELLOA![/QUOTE]

Höpö höpö. Odotan tosin että kännytekniikkaa laitetaan kelloihin. Vois puhuu kuin Michael Knight.

[QUOTE="mii";27319149]kuka enää nykypäivänä käyttää jotain rannekelloa, paitsi vanhukset? ps: oon ite kolmekymppinen, eikä kenelläkään mun tuttavapiirissä 20-45v ole RANNEKELLOA![/QUOTE]

Minusta kello on oikein hyödyllinen esine. Minä en ainakaan tykkää katsoa kellonaikaa jostain puhelimesta tai muusta.

[QUOTE="vieras";27319154]4,5 vuotta on todella lyhyt aika kellolle. En todellakaan puhuisi hintansa väärtistä jos ei tuon pidempään kestänyt.[/QUOTE]

Ei olisi muuten hajonnut, mutta jouduin rankkasateeseen ja siinä sitten pilaantui.

Hyvä kello kestää 4,5 vuotta, mulla on varmaan ihan super kello, kun sain sen aikoinaan isältä lahjaksi mennessäni ekaluokalle, kello on edelleen toiminta kuntoinen, mitä nyt noi hihnat joskus vaihdettiin...

Miksi sen täydellisen kellon saisi vasta muutaman kuukauden päästä? Jos siihen on hyvä syy, niin menisin kelloliikkeeseen, ihan hyvän ja kestävän kellon saa jopa 30 eurolla. Ja semmoisen ottaisin siis kuitenkin mielummin.

[QUOTE="poikia3";27319241]Miksi sen täydellisen kellon saisi vasta muutaman kuukauden päästä? Jos siihen on hyvä syy, niin menisin kelloliikkeeseen, ihan hyvän ja kestävän kellon saa jopa 30 eurolla. Ja semmoisen ottaisin siis kuitenkin mielummin.[/QUOTE]

Koska ostan sen ulkomaanmatkalta, jossa parempi valikoima kelloja ja halvemmat hinnat. Internetistä en halua tilata, kun monessa kellossa ranneke on sellainen, että sitä voi joutua lyhentämään.

Mun esikoinen sai synttärilahjaksi kunnon Leijonan rannekellon on ihan täpinöissään sitä, ikää 19v. :)

Yhteistyössä