paljaalleen parasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kia

Vieras
Minä rakastan seksiä ilman kondoomia. Paljas penis on parasta mitä tiedän ja sen lisäksi pidän erityisen paljon siitä että sisääni lauetaan ja rakastan kun mieheni jättää munansa aksti jälkeen joksikin aikaa sisälleni.

Mitä mieltä itse olet paljaaltaan vai ei?
Onko siinä mielestäsi eroa?
Tuntuuko samallaiselta?

Kuinka moni mies haluaa laueta sisään?
Kuinka nomi nainen pitää siitä että hänen sisään sä lauetaan?

Entäs peniksen emättimeen jättö onko se herkkua vai kamalaa?

odotan innolla vastauksianne. Kiitos jo etukäteen!

""Minä rakastan seksiä ilman kondoomia.""
-Niin minäkin

""..rakastan kun mieheni jättää munansa aksti jälkeen joksikin aikaa sisälleni.""
-Niin teenkin

""Mitä mieltä itse olet paljaaltaan vai ei?""
-No hö, paljaaltaan tietysti, kierukka hoitaa oman hommansa

""Onko siinä mielestäsi eroa?""
-No on! Kortsun kanssa naiminen on sama, kun söis karkin papereineen!

""Tuntuuko samallaiselta?""
-No ei tod

""Kuinka moni mies haluaa laueta sisään?""
-12

""Kuinka nomi nainen pitää siitä että hänen sisään sä lauetaan?""
-9

""Entäs peniksen emättimeen jättö onko se herkkua vai kamalaa?""
-Herkkua

""odotan innolla vastauksianne. Kiitos jo etukäteen!""
-ole hyvä!

Parasta laueta sisään.

Kerran nukuttiin siten kuin sormet lomittain, että muna oli ainakin 2 tuntia sisällä, tosin se koveni aina välillä ja piti kiemurrella ja nussia kuin käärmeet hikisenä helleyönä, voi voi.

Totta kai siinä on eroa harrastaako seksiä paljaaltaan vai kumin kanssa. Paljaaltaan tuntuu paremmalle, mutta molemmille tavoille on aikansa ja paikkansa. Uskollisessa vakisuhteessa paljaalla, muuten kumin kanssa. Ja pikapanot (tai kun on kiire jonnekin tms.) aina kumin kanssa, voi vaan vetästä housut jalkaan ilman siivoilua.

Onhan se mukava tunne kun rakas laukeaa sisään, siis ei se silleen fyysisesti tunnu millekään, mutta sen henkisen puolen takia saan yleensä orgasmin yhtä aikaa miehen kanssa. Minkään ""tilapäisen"" miehen sisäänlaukeaminen ei kyllä innosta, eihän siinä ole mitään ideaa, laskekoon kumiin vaan.

Toki jonkin aikaa jälkihekumassa on kiva pitää vehkeet sisäkkäin. Siinä on vaan se vaara että mua alkaa haluttaa uudestaan mutta mies ei kykene..

Paljaalla ehdottomasti
On eroa, läheisempää
Kokemukseni mukaan useimmat miehet haluavat ilman kondomia rakastella
Itse ainakin nautin kun mies jää sisälle lauettuaan , monasti saatan saada orgasmin viellä vaikka mies vain makaa päällä kalu jo puolivelttona

En olo kertaakaan rakastellut poikaystäväni kanssa kondoonia kayttä en. Mutta satunnaisten panojen kanssa aina. Paitsi yksi pano oli ilman ja yksi mies sen lisäksi..... harrastimme seksiä usein.

Yhteistyössä