Paljain varpain töissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23944136]No niin minäkin menisin jos olisi muuta työtä kuin edustamista.[/QUOTE]

Hyvä.

Tää on mainostoimisto ja edustetaan kans vähän :D Mutta hyvin sujui asiakaspalaveri tänäänkin paljain varpain :D

Minä myös istun ilman kenkiä toimistossa. Asiakaskokoukseen menin kyllä kengät jalassa, mutta ei sitä kukaan huomaa, että ne kengät heittää pois jalasta heti kun istuu alas ja pukee taas takaisin, kun nousee ylös :D

[QUOTE="vieras";23944395]Minä myös istun ilman kenkiä toimistossa. Asiakaskokoukseen menin kyllä kengät jalassa, mutta ei sitä kukaan huomaa, että ne kengät heittää pois jalasta heti kun istuu alas ja pukee taas takaisin, kun nousee ylös :D[/QUOTE]

Paitsi jos on siunattu muhkealla jalkahiellä... :D

[QUOTE="karpalo";23944487]parkkipaikalta sisän asti jotkut läpsyttimet jalassa ja sisällä paljasvarpain :)[/QUOTE]

Täällä suunnilleen sama, mutta täänään siis ilman läpsyjä. Hassu tunne, kun ei saa mitään sujautettua jalkaan edes asiakkaiden tullessa, vaan pitää oikeesti selvitä paljain jaloin :D

[QUOTE="vieras";23944544]Asiakkaana minä vaihtaisin putiikkia, jos minua ei sen vertaa kunnioiteta että edes kengät viittitä jalkaan laittaa.[/QUOTE]

Mutkun tällä ei ole kyllä kunnioittamisen kanssa mitään tekemistä...

[QUOTE="vieras";23944552]Mutkun tällä ei ole kyllä kunnioittamisen kanssa mitään tekemistä...[/QUOTE]

Ei paljo kiinnosta minkä kanssa on tekemistä, jos minä menen palaveriin jostain kaupasta vaikka ja minua kättelee ihminen ilman kenkiä, kyllä pisteet ropisee ja alas, eikä takuulla tule kauppoja jos vähänkään samaan hintaan saa toisesta paikasta.

Mä oon kanssa tehnyt töitä jo toukokuusta lähtien paljain jaloin. Pitemmillä siirtymisillä (kävellyt paikasta toiseen) on sandaalit olleet jalassa mutta aina perillä heittänyt ne pois. Näin mennään tod. näk. elokuun loppuun. :)

[QUOTE="vieras";23944569]Ei paljo kiinnosta minkä kanssa on tekemistä, jos minä menen palaveriin jostain kaupasta vaikka ja minua kättelee ihminen ilman kenkiä, kyllä pisteet ropisee ja alas, eikä takuulla tule kauppoja jos vähänkään samaan hintaan saa toisesta paikasta.[/QUOTE]

Oletpa naurettava. :D Mikä ihme sinun ongelmasi on?

[QUOTE="vieras";23944579]Meillä onkin parempia asiakkaita :D[/QUOTE]

Ja mitähän ne asiakkaat on? Ei ainakaan ilmeiesti minkään firman piälliköitä, rahvas nyt voi ottaa vastaan vaikka jätesäkki päällä.

Riippuu ihan paikasta miten suhtautuisin. Tulis vähän epäluotettava kuva, jos kyseisessä firmassa vaatetus on jakkupuku-linjalla ja joku hiihtelee siellä avoimesti paljain jaloin...

[QUOTE="heh";23944603]Oletpa naurettava. :D Mikä ihme sinun ongelmasi on?[/QUOTE]

Naurettava? Jos minä itse vaivaudun pukeutumaan palaveriin siististi ja laitan vielä korkokengät jalkaan ja jakkupuvun päälle, niin minä en silloin ole menossa palaveriin ihmisen kanssa joka ei edes kenkiä vaivaudu jalkaan laittamaan. Kaupan kassaneiti tosiaan on vähän eri asia, ne kengät kun ei näy, ap ei ole kertonut työnsä kuvaa, kehuskelee vain olevansa ilman kenkiä.

Yhteistyössä