Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Mä oon niin kypsä tähän tilanteeseen jo. Mies on viikot poissa mutta eipä viikonloppuisinkaa juuri ole mulle apuna. Olen käytännössä naimisissa oleva yksinhuoltaja. Siivot, tiskit, pyykit, lapset... Kaikki on mun vastuulla oli arki tai pyhä. Nuorin on kohta 7kk. Vauvaa ei voi syöttää ku puuro on kamalan näköistä ku se tulee purkista ulos, vauvan purkkiperuna haisee pahalle - ei voi syöttää. Vaipan sisältö on etovaa... ei voi vaihtaa vaippaa. Omaa hyvät unenlahjat... ei syötä yöllä... Onko tää aivan normaalia käytöstä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:tekee kaikkee, ehkä jopa enempi kun mä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Ihan liikaa!!! |O |O |O
Hoitaa imuroinnit, lattian pesut, tiskit ja jne.. Mulle kuuluu lähinnä ruuanlaitto ja leipominen, ja viikkaan puhtaat vaatteet kaappiin..Ja oikeesti tää ei ole kivaa.. Homma toimii hyvin siihen asti kun ollaan molemmat töissä mutta nyt kun olen päivät taas kotona niin näistä asioista tulee riitaa.. Mä kun tässä joutessani siivoan päivällä, laitan pyykit koneeseen ym niin illalla kun mies tulee kotiin, niin sitten se pyörii täällä kun levoton sielu, kun EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ!!! :headwall: :headwall: Sitten mä hermostun siihen sen marhaamiseen ja jossain vaiheessa palaa pinna.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Mä oon niin kypsä tähän tilanteeseen jo. Mies on viikot poissa mutta eipä viikonloppuisinkaa juuri ole mulle apuna. Olen käytännössä naimisissa oleva yksinhuoltaja. Siivot, tiskit, pyykit, lapset... Kaikki on mun vastuulla oli arki tai pyhä. Nuorin on kohta 7kk. Vauvaa ei voi syöttää ku puuro on kamalan näköistä ku se tulee purkista ulos, vauvan purkkiperuna haisee pahalle - ei voi syöttää. Vaipan sisältö on etovaa... ei voi vaihtaa vaippaa. Omaa hyvät unenlahjat... ei syötä yöllä... Onko tää aivan normaalia käytöstä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:Mä oon niin kypsä tähän tilanteeseen jo. Mies on viikot poissa mutta eipä viikonloppuisinkaa juuri ole mulle apuna. Olen käytännössä naimisissa oleva yksinhuoltaja. Siivot, tiskit, pyykit, lapset... Kaikki on mun vastuulla oli arki tai pyhä. Nuorin on kohta 7kk. Vauvaa ei voi syöttää ku puuro on kamalan näköistä ku se tulee purkista ulos, vauvan purkkiperuna haisee pahalle - ei voi syöttää. Vaipan sisältö on etovaa... ei voi vaihtaa vaippaa. Omaa hyvät unenlahjat... ei syötä yöllä... Onko tää aivan normaalia käytöstä?
Ei todellakaan ole perheen isän käytöstä. Mä vaatisin muutosta! Se koti on ihan yhtä lailla isän vastuulla!!!