I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:3000 euroa ja kerralla aina maksan laskun.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Visa on meillä maksuaikakorttina eli 4000e raja ja 100% maksan pois eli koko edellisen kuun ostot
Alkuperäinen kirjoittaja vaikeaa:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Visa on meillä maksuaikakorttina eli 4000e raja ja 100% maksan pois eli koko edellisen kuun ostot
Ostatko sitten kaikki visalla? eli elät tyyliin kuukauden rahat etukäteen?
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Hahhaa.. mikä Visa? Minulla ei ole edes pankkikorttia!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Hahhaa.. mikä Visa? Minulla ei ole edes pankkikorttia!![]()
Minullakin vaan pikapankkikortti ja sekin on tällä hetkellä ukolla![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Hahhaa.. mikä Visa? Minulla ei ole edes pankkikorttia!![]()
Minullakin vaan pikapankkikortti ja sekin on tällä hetkellä ukolla![]()
![]()
![]()
Mikä on pikapankkikortti? Eikös se ole automaattikortti?
Mun kohdallani Visalla maksaminen ei enää ole "velaksi elämistä". Rahat on kyllä kasassa jo ens vuoden Visa-laskuihini, mutta mä nostan palkkaa vain sen verran kuin tarvitsen. Kerran kuussa ilmoitan palkanlaskijalle, paljonko haluan tässä kuussa palkkaa. Koska en ole meedio enkä osaa ennustaa ensi kuun rahantarvettani, maksan Visalla ja palkanlaskijalle kerron summan, joka on sen kuun Visa-lasku plus pakolliset muut laskut sekä vähän ylimääräistä. Mulle siis paljon helpompi systeemi kuin koittaa ennakoida ensi kuun rahantarvetta, käyttää käteistä ja maksaa tarpeettomasti veroja.Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:En halua elää velaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mulla on 800?, ja osissa voipi maksaa, jos tarvetta tuntee. Käytän Visaa, jos netistä tilaan jotain.