Paljon Motion Wearin toppapuvut maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poika tarvii haalarin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Poika tarvii haalarin

Vieras
Huutiksessa on myynnissä yksi uusi toppapuku ja hintaa sillä on vain 17 euroa. Mitä ne maksaa kaupassa? Eikö tuo ole aika halpa eli kannattaa huutaa. Onko kokemusta puvusta, onko hyvä, kestääkö se?

Alkuperäinen kirjoittaja halpoja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja halpoja:
Mun käsityksen mukaan noi Motion wear toppikset on halppispukuja.

Ai että kaupasta saisi parilla kympillä? Missä niitä myydään?

Jesper Juniorissa ja maksaa vähemmän kuin perus Jonathanit

Ja paljon ne maksaa uusina?

Yritän päästä selville, että onko tuo huutiksen haalari hyvä ostos vai ei. Värit on kivat.

Alkuperäinen kirjoittaja jäis ostamatta:
En maksaisi tuota summaa Motionin haalarista. Se on ihan peruspuku, ei pidä vettä eikä kestä kulutusta.

Itse asiassa kyllä se pitää vettä. Vedenpitävyys 2-3000mm. Ja alaosan saumat teipattu. Kulkee nykyisin nimellä City Jonathan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En maksaisi tuota summaa Motionin haalarista. Se on ihan peruspuku, ei pidä vettä eikä kestä kulutusta.

Itse asiassa kyllä se pitää vettä. Vedenpitävyys 2-3000mm. Ja alaosan saumat teipattu. Kulkee nykyisin nimellä City Jonathan.

Ja noissa vedenpitävyys ei yllä tohon 3000mm

Susta siis 17 euroa on liikaa, uudesta haalarista?
Tuon merkkisestä kyllä. Lassietecista ei.

Okei, et siis tykkää merkistä.
Onko kellään hyvää sanottavaa tästä?

Mulla ei muuta kun hyvää sanottavaa kyseisestä haalarista. Yhden talven kestää hyvin ja menee seuraavana vuonna "kevyt toppapuvusta" alkutalvesta. Mutta mulla ei olekaan vertailukohtaa... en ole ostanut yhtään reimateckiä ym. Päiväkodissa pukevat kuitenkin kurahousut.

Mulla ei muuta kun hyvää sanottavaa kyseisestä haalarista. Yhden talven kestää hyvin ja menee seuraavana vuonna "kevyt toppapuvusta" alkutalvesta. Mutta mulla ei olekaan vertailukohtaa... en ole ostanut yhtään reimateckiä ym. Päiväkodissa pukevat kuitenkin kurahousut.

Kiitos,
susta toi olis varmaan hyvä ostos?

Kiitos,

No mä ostaisin, mutta kuten sanoin, en olekaan mikään reimatec-ihminen :)

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Kiitos,

No mä ostaisin, mutta kuten sanoin, en olekaan mikään reimatec-ihminen :)

No en mäkään ; )
Riittää että toimii, merkilllä ei ole väliä

Yhteistyössä