Paljon nykyään kirjemaksu?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kassialma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Kyllä se menee sillä 0,65c merkilläkin perille! Nimim. monesti lähettänyt ilman merkkiä, ja perille mennyt! :whistle:

niin tosiaan onhan niitä 0,05c merkkejäkin :D

Taidan kumminkin ostaa sen 5centin merkin kaveriksi että varmana menee kirje perille =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:
No just...pitäs kirje lähettää ja vuodesta 2004 jäänny yksi merkki, 65centtiä! No ei auta muu kun ostaa uusi!
Kiitos nimetön tiedosta.

Eiku osta sille kaveriksi 0,05 euron merkki :D .

Onko niitä muka 5 centin merkkejä =)


ononononon
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Kassialma:
No just...pitäs kirje lähettää ja vuodesta 2004 jäänny yksi merkki, 65centtiä! No ei auta muu kun ostaa uusi!
Kiitos nimetön tiedosta.

Eiku osta sille kaveriksi 0,05 euron merkki :D .

Onko niitä muka 5 centin merkkejä =)


ononononon
:D

Kiva...Olen aivan pihalla nykyajan kirjemaksuista ja etenkin nuista että minkä hintasia merkkejä saatavilla.
Viimeksi tosiaan olen kirjeitä/kortteja lähetellyt vuonna 2004 =)
 

Yhteistyössä