E
ei hajuakaan
Vieras
Ollaan menossa Tallinnaan hakemaan juhlia varten juomia ja eräs tuttu pyysi tuomaan tupakkaa, mutta paljon sieltä saa tuoda?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Mun mielestä se kans muuttu joskus marraskuussa (tai tuossa main ) et saa tuoda niin paljo, ku jaksaa kantaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Mun mielestä se kans muuttu joskus marraskuussa (tai tuossa main ) et saa tuoda niin paljo, ku jaksaa kantaa...
Ei koske tupakkia vaan alkoholia.
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Eikö ? Mutta alkoholiahan sieltä on saannu roudata "pilvin pimein" niin kaua, ku mä muistan...
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:Eiks sieltä saa tuoda niin paljon kun jaksaa kantaa?
Alkuperäinen kirjoittaja =D:http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/matkailijat_muuttajat/alkoholi_tupakka/index.jsp
Tuossa olis tuo tullin linkki. Näemmä ei saa tuoda jos ei ole ruottiksi taikka suomeksi varotuksia kuin kartsan per henkilö
Alkuperäinen kirjoittaja pstkkaa:pitääkö alkaa tehtailla itse varoitustekstejä ja liimailla niitä askeihin, niin olis tullissa ihmettelemistä.