Paljonko arvelette minun painavan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en tiedä painoista mitään joten en veikkaa mutta ensin näin, että sinulla on kauniit ja hyvät tummat hiukset. sitten, että sinulla on ylipainoa, mutta vartalonmallisi on sellainen, että jos laihdutat niin saat kauniin vartalon. jos näkisin sinut livena tuolla rannalla kuvassasi niin en ajattelisi mitään, mutta jos joku käskisi ajatella niin ajattelisin, että ei ole terveellistä olla tuonkaan vertaa ylipainoinen.

olikos tarpeeksi hankalasti selitetty, taitaa olla aika mennä nukkumaan :D

Mä veikkaan 100kg, mun mies painaa 110(ja saman pitunen kuin sinä) ja lihaa löytyy enemmän. Vaikea tietenkin verrata miehen ja naisen vartaloa, mutta jos jotain pitäs heittää niin toi 100kg :)

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
en tiedä painoista mitään joten en veikkaa mutta ensin näin, että sinulla on kauniit ja hyvät tummat hiukset. sitten, että sinulla on ylipainoa, mutta vartalonmallisi on sellainen, että jos laihdutat niin saat kauniin vartalon. jos näkisin sinut livena tuolla rannalla kuvassasi niin en ajattelisi mitään, mutta jos joku käskisi ajatella niin ajattelisin, että ei ole terveellistä olla tuonkaan vertaa ylipainoinen.

olikos tarpeeksi hankalasti selitetty, taitaa olla aika mennä nukkumaan :D

Kiitos kommentistasi. :) Minulla on mahassa roikkuvaa nahkaa, joka pilaa ulkonäköni. Tosin on sitä läskiä ihan tasaisesti muuallakin, kuten kuvasta huomaa.

mä olen tasan saman pitunen ja nyt raskaana, mutta enenn raskautta painoin 85kg ja paljoakaan mulla ei läskiä ollut, bmi vähän kyllä lievän ylipainoin puolella. Mutta suht normaalin kokonen olin siltikin, melko litteä maha jne. Tosin urheilenkin niin että voi olla lihastakin...
Elikkäs, mitä arvaisin. 120?

Yhteistyössä