N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:80-90kg? Oon maaliman huonoin arvioimaan kenenkään painoa... =)
Alkuperäinen kirjoittaja mää:näytät samalta kun mä, paitsi että oon lyhyempi. Ja mulla bm 46, veikkaan samaa sulle.
Alkuperäinen kirjoittaja veera:riippuu paljon pituudesta. mutta sanoisin että olet 120kg.
Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:en tiedä painoista mitään joten en veikkaa mutta ensin näin, että sinulla on kauniit ja hyvät tummat hiukset. sitten, että sinulla on ylipainoa, mutta vartalonmallisi on sellainen, että jos laihdutat niin saat kauniin vartalon. jos näkisin sinut livena tuolla rannalla kuvassasi niin en ajattelisi mitään, mutta jos joku käskisi ajatella niin ajattelisin, että ei ole terveellistä olla tuonkaan vertaa ylipainoinen.
olikos tarpeeksi hankalasti selitetty, taitaa olla aika mennä nukkumaan![]()
Kuvailisin sinua sanoilla "nainen, jonka itsetunto kaipaa kohotusta, enemmän kuin vyötärö kaipaa korsettia".Alkuperäinen kirjoittaja Valas:Lisäkysymys: Olenko lihava, läski, lehmä, norsu tai valas? Millä sanalla minua kuvailisit?
Alkuperäinen kirjoittaja makkaraa löytyy:Kertoihan hän viestissä pituutensa. Ettekö osaa lukea?