Paljonko arvelette minun painavan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja makkaraa löytyy:
Alkuperäinen kirjoittaja veera:
riippuu paljon pituudesta. mutta sanoisin että olet 120kg.

Kertoihan hän viestissä pituutensa. Ettekö osaa lukea?

Paljonko arvelette minun painavan?
Siinäpä se kysymys tulikin otsikossa. :attn:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6392225.jpg

Lisäksi saa ihan rehellisesti kertoa miltä näytän, ei kuitenkaan tarvitse haukkua aiheettomasti. Tiedän olevani lihava.

Ensin oli vain tuo teksti.Joten ei lukenut pituutta.Lisännyt sen myöhemmin.
Ekan lukemisen jälkeen en ole enää aloitusta katsonut vaan kakkossivua =)

Alkuperäinen kirjoittaja Valas:
Lisäkysymys: Olenko lihava, läski, lehmä, norsu tai valas? Millä sanalla minua kuvailisit?

en millään nuista! Paino on mielestäni sellainen asia johon ei pidä puuttua toisten haukkumalla tai arvostellen. Ei painonhallinta ole todellakaan easya kaikille, ymmärrän hyvin sen.

en ota kantaa ulkonäköasioihin, ei kannata pipoa kiristää kenenkään noissa asioissa...valaathan painaa noin 300 tuhatta kiloa tai ainakin sen tsiljoona kiloa joten...
ihan söpö typykkä olet oikeaan valaaseen verrattuna. Kehotan ainoastaan jokaista, laihaa tai kiloisaa: rakasta jokaista kiloasi. Kun hyväksyt sen, ja kohtelet hyvin, niin silloin olet oikealla tiellä ja elämänsisältö hahmottuu kiinnostuksen kohteiden mukaan. Etkä aina muistakaan miltä itse tai joku toinen näyttää. Ja tällaiset hetkethän ovat niitä onnellisimpia :heart:

Aika pieniä painoja on monet ehdotellut. Ennen kuin katsoin muiden viestejä, niin tuli mieleen että painat n. 130 kiloa. Olen edelleen samaa mieltä. Sulla kun on tuota pituuttakin aikas paljon. Lihava olet, varmaan aika tukala olla noin iso. Tsemppiä laihdutukseen! Ja 80-90 kiloa ehdotelleet, jos ap painaisi tuon verran olisi hän normaalin kokoinen.

Noh, kerronpa nyt todellisen painoni: 134,5kg

Ja haluaisin toki olla laihempi, painaa noin 50kg vähemmän, mutta ei se niin helppoa todellakaan ole. Laihdutus sinne 80-90kg välille on tavoitteena kunhan vaan saan itseäni niskasta kiinni pysyvällä otteella.

Ja haluaisin toki olla laihempi, painaa noin 50kg vähemmän, mutta ei se niin helppoa todellakaan ole. Laihdutus sinne 80-90kg välille on tavoitteena kunhan vaan saan itseäni niskasta kiinni pysyvällä otteella.

Arvasin :)

järkkyä! Miks te ihmiset päästätte ittenne tuohon kuntoon? En voi ku ihmetellä!

kyllä saat sen pois, mut älä kiirehti, anna mennä vuos, tee itselle tavoite että ens kesäks saat itseä kuntoon, ei tarvi muuta kun vaan tervellinen kevyt ruokavalio ja liikunta, vaikka ihan kävely joka päivää tai pari kerta päivässä, vaikka lasten kaa

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:

kyllä saat sen pois, mut älä kiirehti, anna mennä vuos, tee itselle tavoite että ens kesäks saat itseä kuntoon, ei tarvi muuta kun vaan tervellinen kevyt ruokavalio ja liikunta, vaikka ihan kävely joka päivää tai pari kerta päivässä, vaikka lasten kaa

sitten vielä hyvää tekee kropalle, jos vaikka laitat lasten musikki ja lasten kans tanssin kotona ;)

:o sanoin kyllä että en painoista mitään tiedä ja en tosiaan tiedä!! en viitsinyt veikata koska huomasin, että mun veikkaus oli aivan muuta kuin muiden, mä ajattelin että painat max 90 kiloa.

mistä se paino oikein kertyy, en tajua. enkä tajua miten susta voi ottaa 50 kiloa pois.

Alkuperäinen kirjoittaja jebu:

järkkyä! Miks te ihmiset päästätte ittenne tuohon kuntoon? En voi ku ihmetellä!

Nokun se pizza oli oikeesti niin hyvää että meni pellilinen ja colaa päälle.Ja kun oikeesti pitää olla kunnon kermaa ja rasvaa sillä se tulee.Ja kaupasta suklaata ja namia päälle vola ja vatsassa näkyy

Painoasi en ala arvelemaan=) ..ja ystävä hyvä, et sinä ole laisinkaan valas..

Olet sinä, ainutkertainen oma itsesi - ei toista samanlaista:heart:
..rakastathan itseäsi edes pikkisen verran..jookos?:)

Ihanaa, kaunista kesää toivotellen!!:wave::flower:

:heart: mur-mur

Älä ota laihdutuksesta ressiä! Ja lisää terveellisiä elämäntapoja pikku hiljaa päivärutiiniisi! Ei kannata aloittaa millään salaattilinjalla tai maratooni lenkeillä. Menee tuolloin maku koko touhusta! Jätä ensin edes yksi asia pois ruokailuistasi, esim.sokeri kahvissa, suklaapatukka tai mikä lie on sinun paheesi. Ja pyri hyötyliikuntaan ja vasta jonkun ajan päästä kunnon liikuntaan :) Tuolla lailla minä sain 10kg pois puolessavuodessa ja minulla oli ennen painoindeksi 25 nyt 21, eli ei se paljoa vaatinut tälläisesta kehosta, missä ei ole paljon ns.ylimääräistä mikä lähtee yleensä vaikeammin.

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:

:o sanoin kyllä että en painoista mitään tiedä ja en tosiaan tiedä!! en viitsinyt veikata koska huomasin, että mun veikkaus oli aivan muuta kuin muiden, mä ajattelin että painat max 90 kiloa.

mistä se paino oikein kertyy, en tajua. enkä tajua miten susta voi ottaa 50 kiloa pois.

Mitä tarkoitat tuolla?

Olen ollut 10v sitten 70kg painava mutta sitten se paino karkasi käsistä.

Yhteistyössä