paljonko detox-teetä saa juoda päivässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei helppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei helppiä

Vieras
onko siinä mitään rajoituksia?

ostin tuollaista pukka detox teetä, jonka pitäisi auttaa kuonan poistumisessa kehosta.
paljonkohan sitä saa juoda päivässä? en muistanut kysyä luontaistuote kaupasta..

Miksi sitä pitäisi juoda yhtään?
Mihinkän "kuonan" poistumiseen se ei kuitenkaan vaikuta yhtään mitään. Elimistössä ei edes ole mitään "kuonaa" mitä pitäisi poistaa.

[QUOTE="aloittaja";25360878]ööö... saa kai sitä kokeilla, ilman, että se on teiltä katkerilta yh:ilta pois..[/QUOTE]

En ole yh, ja minulla toistakymmentä vuotta lääketieteenopintoja + yli 20 v työkokemusta takana. Eli mielipiteeni ei ole huutelua. Jos ei ole kyse munuaiskoneesta, niin ihan KAIKKI jossa edes mainitaan "detox" on puhdasta huijausta ja rahojen kusetusta. Jos haluat olla tyhmä, jolta viedään rahat pois niin siitä vaan sitten minun puolestani...

En ole yh, ja minulla toistakymmentä vuotta lääketieteenopintoja + yli 20 v työkokemusta takana. Eli mielipiteeni ei ole huutelua. Jos ei ole kyse munuaiskoneesta, niin ihan KAIKKI jossa edes mainitaan "detox" on puhdasta huijausta ja rahojen kusetusta. Jos haluat olla tyhmä, jolta viedään rahat pois niin siitä vaan sitten minun puolestani...

onnellisempi olen tuhlattua tuon 5e tuohon tee pakettiin kuin esim. pulloon limpparia ja munkkipossuun..

Yhteistyössä