Paljonko lp-levyistä maksetaan kirpparilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ansu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Ansu"

Vieras
Mies oli laittanut kirppiskaatikkoon vanhoja lp-levyjään ja nyt pähkäilen kuumeisena et mitä ihmettä niistä voi pyytää... tiedän et kirpparilla minne olen menossa myymään, käy parikin divarin pitäjää ja muutama sellainen jotka ovat oikeasti todella kiinnostuneista levyistä ja keräilevät niitä. En viittis myydä niit ihan pilkkahintaan tietäen et ne menee heti myyntiin vaan mielummin myisin ne sellaselle joka ne oikeasti haluaa kokoelmiinsa. Miehen kokoelmista löytyy mm. paljon Brucen levyjä ja kait aika paljon jotain 80-luvulta tuttuja

Etsipä Googlella. Jollain levydivarilla oli hyvät sivut jossa kerrottiin mihin hintaan he ostavat vanhoja LP-levyjä. Toisilla niistä on ihan kunnon hinta, toiset on tyyliin 2 €. Joten kannattaa vähän tarkistaa.

Riippuu niin levyistä.. Mies oli sitä mieltä, että 80-luvun levyistä alle 10€/kpl. (Tuo kulta keräilee levyjä ja aika hyvin on niiden hintoihin perehtynyt ;))

Oho... mä kun jo ajattelin et niistä saa joku maks 1-2e/kpl. Täytyypä siis koittaa katsastaa noit hintoja viel jostain. Sielä kun on joku Bruce Springsteenin juhlaboxi mis on levyjä ja ilm joku kirjanenkin mukana mikä on miehelle ollut joskus kovinkin tärkeä kun ei ole ollut halvimmasta päästä mut nyt on kyllästynyt niitä säilyttelemään.

[QUOTE="vieras";22206376]Etsipä Googlella. Jollain levydivarilla oli hyvät sivut jossa kerrottiin mihin hintaan he ostavat vanhoja LP-levyjä. Toisilla niistä on ihan kunnon hinta, toiset on tyyliin 2 €. Joten kannattaa vähän tarkistaa.[/QUOTE]

Kiitos... täyty koittaa etsiä noi sivut. Mulla kun ei ole tosiaan mitään haisua et mitä tollasista tänä päivänä maksetaan.

Jostain saa vaikka kuinka paljon ja toisista voi olla vaikea päästä eroon edes pilkkahintaan. Veli joskus kehuskeli, miten hirveitä oli jostain levystä saanut, oli kaupannut niitä johonkin levydivariin.

Mä en laittais niitä tosiaankaan myyntiin johonkin Hankasalmen peruskirppareille vaan myisin niitä asiantunteville ostajille netissä. Luotan esim. Joskaan: www.iki-pop.org :)

Yhteistyössä