paljonko maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emppuliinit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten te raaskitte maksaa nuin paljon jostakin lelusta, joka on ehkä vuoden lapsen leikeissä mukana tuskin sitäkään ja kun lapsi varmasti olisi jostakin muustakin tyytyväinen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten te raaskitte maksaa nuin paljon jostakin lelusta, joka on ehkä vuoden lapsen leikeissä mukana tuskin sitäkään ja kun lapsi varmasti olisi jostakin muustakin tyytyväinen?

Me ostettiin porukassa mun vanhempien, siskon ja miehen veljen perheen kanssa. ;) Yksin tuskin ois ostettu. Vaikka uskon että meillä tuo on käytössä kauan ja hartaasti... :)

No omalta kohdaltani voin vastata, että lapsiin laitan rahaa enemmän kuin muuhun. Tuonkin muumitalon ostin kaksosille yhteiseksi synttärilahjaksi. Juuri synttäreille/joululahjoiksi voin ostaa vähän kalliimpiakin, kun ei meillä niitä leluja kuiteskaan osteta joka päivä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:

Me ostettiin porukassa mun vanhempien, siskon ja miehen veljen perheen kanssa. ;) Yksin tuskin ois ostettu. Vaikka uskon että meillä tuo on käytössä kauan ja hartaasti... :)

No nuin minäkin voisin ostaa jos tietäisin että lelu on todella mieluinen.
En voi ymmärtää että miksi lasten lelujen pitää olla niin hirveän kalliita kun kuitenkin niden käyttöikä on niin pieni.

Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:

No nuin minäkin voisin ostaa jos tietäisin että lelu on todella mieluinen.
En voi ymmärtää että miksi lasten lelujen pitää olla niin hirveän kalliita kun kuitenkin niden käyttöikä on niin pieni.

Kalliitahan ne on joo. :|

Meillä 2,5v on sitä ensimmäisestä nyt saapuneesta lelulehdestä katsellut, ja löytää ihan varmasti sen kuvan joka paikasta missä se on. Uskoisin siis et tykkää. ;) Ja muistaa aina mainita, et on leikkinyt mun serkun luona sellaisella... :)

Ja äitikin tykkää sillä sit leikkiä, välillä muutakin luin legoja. :D :saint:

Yhteistyössä