paljonko maksaisitte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kmm

Vieras
Paljonko maksaisitte hyväkuntoisesta (=ei kulumia polvissa,takapuolessa tai muuallakaan,ei myöskään tahroja) Lassien välikausiasusta (housut ja takki).asu on niitä Lassien kalliimpia versioita,maksanu 69e uutena.vein kirpparille ja laitoin hinnaksi 10euroa.Onko liikaa?

Kymppi on ihan hyvä, ainakin täällä päin meniks kaupaksi ihan heti. Täällä kun tuppavat pyytämään lasten kulahtaneista ulkopuvuista vähintään 20 egeä

Tosi halvalla myyt, kun itse maksoin viime vuonna uudenveroisesta Lassien tecin välikausihaalarista 30? + postikulut! Mutta se kyllä oli kuin uusi, joten olin tyytyväinen ettei tarvinnut maksaa tuota 69?.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
miksi laitoit hintaa noin vähän? :OOO
maksanu 69 e ja laitoit 10? en ymmärrä miks niin vähän piti laittaa

Mä oon ollu aina sitä mieltä,että kirppari on kirppari ja sielä myydään kirpparihinnalla.Laitan sellasia hintoja mitä ite maksaisin jos olisin ostamas.Mun mielestä 10 euroa oli maksimihinta mitä ite maksaisin vastaavasta,siitäki huolimatta että siinä ei ole pienintäkään kulumaa polvissa tai takamuksessa (kuten useimmissa kirppishaalareis on,enemmän tai vähemmän) eikä asu edes oo mistää viime vuosituhannelta vaan n3v vanhaa mallistoa.Laitoin kirppikselle myös greenhillin muutaman vuoden vanhan mutta myös täysin hyväkuntoisen (ei kulumia) toppahaalarin hintaan 6e,Lindexin viime vuoden mallistosta olevan,muutaman kerran päällä olleet (=käytännös uudet) toppahousut 6e,Rukan uudet lasketteluhousut joissa vielä hintalaput tallella 20e(ovh60e) sekä keväällä ostamani yesyes tuotteen veden ja tuulenpitävän,uutta vastaavan välikausiasun 20e(maksoin siitä toukokuus 78e).VOihan ne olla alakanttiin mutta mulle tärkeintä on päästä niistä eroon.MIeluummin otan noista pienen summan ja pääsen niistä eroon kuin tuon ne takas kaapin tukkeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kiva että vielä joku:
ajattelee kans noin et kirpparilla kirppari hinnat yleensä kun pyydetään älyttömiä hintoja

niin,oon huomannu.Samalla kirpparilla jossa mulla vaatteet on mm seuraavaa:takapuolesta ja polvista viittä vaille puhki oleva reimatec 20e, ikivanha lassiehaalari joka polvista kulunut 13e.reimatec joka niinikään polvista ja takamuksesta jonkin verran kulunut 35e.Samoin saatetaa pyytää joistain markettisisävaatteista jotain isoja summia,esim nyt sielä joku myy jotain halpahallista ostettua housu ja paitayhdistelmää 10eurolla...ite laittaisin samalle hinnaksi ehkä 2 euroa tai jotain (uuden veroisia benettonin ja marimekon paitoja laitoin hintaan 3e/kpl). Mun mielestä ne on ihan älyttömiä hintoja.Kirppis on kirppis ja sieltä pitää saada halvalla mun mielestä.Tavarat on kuitenki käytettyjä,vaikka olisivatki hyväkuntoisia ja vaikka ite oliski maksanu niistä huomattavasti enemmän.Voihan niihin isot hinnat laittaa mutta jäävät pöytään kyllä.itellä ollu useita kertoja lastenvaatekirppis ja oon saanu aina hyvin myytyä kun oon laittanu järkevät hinnat.YKs kaveri laittoi kans pöydän ja valitti ettei saa myytyä tavaraa,kävin kattoo hintoja ja oli laittanu niin korkeita,että ite en ikinä maksais sellasia.Huonosti meni sen myynti sitte.

Yhteistyössä