Paljonko miehesi viettää aikaa kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paljon. On tarpeeksi, vaikka onkin välillä viikolla tai viikonloppuna yön yli pois plus harrastusmenot jne. Jos tekisi tosi pitkää päivää töissä tmv., tilanne voisi tuntua hieman erilaiselta, mutta eiköhän haluaisi lapsiaan siinä tilanteessa vähän enemmän nähdäkin (ja tietty mua :p).

Aviomieheni on minun sekä lasten kanssa aina, lukuunottamatta työaikaa ja aamuista punttista. Työmatkoja muutaman kerran vuodess, yht muutama viikko. Satunnaisesti käy ystävien kanssa pelaamassa, mutta näihinkin olisin tervetullut mukaan jos mielisin. Molemmat pidämme toisemme seurasta ja samat harrastukset, tykkäämiset, joten lähes kaiken teemme yhdessä.

Just tällä hetkellä ei ole kotona juuri ollenkaan, vaan on töiden jälkeen ja viikonloppuisin lähes kaiken vapaa-aikansa raksalla (käy kotona suurin piirtein syömässä ja nukkumassa). Tekee siis meille taloa. Kohta kyllä alkaa tönö olla siinä pisteessä, että minä ja lapsetkin voimme mennä sinne auttelemaan.

Normaalisti mies on paljon kotona, tai siis vietämme paljon aikaa perheen kesken. Siihen tilanteeseen olen kyllä tyytyväinen.

Paljon, on lähes aina kotona. :)
Mies viihtyy kotona.

Viikossa 8 tuntia vähemmän kuin minä, koska minä teen lyhennettyä päivää (30h/vko).
Kumpikin käy kerran viikkoon omassa harrastuksessaan ja kaupassa ym. käydään noin vuorotellen.
Mieheni siis myös siivoaa ja laittaa ruokaa, mutta ei pyykkää.

Kyllähän se kotona nukkuu eli monta tuntia. tekee vaihtelevasti pitkää päivää eli välillä voi tulla jo neljältä kotiin ja välillä tulee vasta joskus yöllä. Yleensä kuitekin on jonkun pari kolme tuntia kotona niin, että on hereillä. Tämä siis arkena. Viikonloput vaihtelevat todella paljon. Joskus on koko viikonlopun kotona joskus taas käy vain nukkumassa.

Tilanteeseen olen tyytyväinen. Minulla on itsellä paljon omia juttuja + nautin kun saan olla yksin, joten ei tässä mitään ongelmaa. Sitten homma voi tuntua eriltä kun saadaan lapsia.

90-95% vapaa-ajastaan. 5-10% vapaa-ajasta menee kuntosalilla & kaverin kanssa kahvilla tms.

Ihan riittävästi siis. Joskus jopa liikaa - "häädän" hänet aika ajoin jonnekin :saint:

Yhteistyössä