Paljonko mietit totuutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En minä kovin paljon mieti. Koetan elää elämääni mahdollsimman hyvin ja tuottaa vahinkoa niin vähän kuin mahdollista. Vaihtelevalla menestyksellä. Se mistä olen tullut ja minne menen (noin suuremmassa mittakaavassa) on minulle merkityksetöntä. =)
Ja minusta olisi vähän suureellista ajatellakaan, että olisi jotenkin yksi totuus.

Arvatkaapa vain, olenko virkeä ja hyvin levännyt!! |O

En todellakaan ole. Ei saa illalla/yöllä laittaa mielenkiintoisia aloituksia.

No, ehkä päiväunet ehtii ottaa jossain vaiheessa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Se on jännä, muistan sen niin selvästi, heräsin nimenomaan janoon. Ja halusin äitiltä vettä. Kun etsin äitiä enkä löytänyt niin olin varma jostain kamalasta. Ja olin oikeassa. Ehkä se ei ollutkaan sattumaa.
Ei se ollut. Ja kun puhuit siitä, etet oikein tiedä, mistä aloittaa suuntasi etsimisen, niin mä aloitin vuosia sitten omista kokemuksistani. Aluksi tuli tarve selvittää, mitä nämä kokemukset oikein on. Kun ei niillä ollut mitään tekemistä minkään aiemmin koetun tai edes unessa nähdyn kanssa. Ne välähdykset tuli aina keskellä kirkasta päivää. Saattoi mennä kolmekin vuotta, ettei niitä välähdyksiä ollut. Ja sitten tuli taas. Silloin noin 4 veenä olin mennyt itkien kotiin ja sanonut äidilleni, että mä en löydä markkia mistään. Äitini oli hämmästellyt, että mitä merkkiä. Mä vaan toistin, että markkia, markkia.. missä se on?. Mark mulla oli hukassa eikä mikään merkki. Olen tehnyt lähes kymmenen vuoden työn selvittääkseni, kuka Mark oli ja miksi en häntä löytänyt. Nyt tiedän. Ne välähdykset eivät ole enää ahdistavia, ainoastaan lohdullisia.

No kuka se Mark sitten oli?? Eikös sulla ole melkoista vetoa tonne Jenkkilään?? Jos se on just sen takia? Vai sekontako johonkin toiseen?

Yhteistyössä