paljonko mun sitten olisi pitänyt laihtua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku tuli kotona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku tuli kotona

Vieras
olen tapellut painoni kanssa.ja heti synnytyksen jälkeeen,(6vkoa sitten)alotin laihuttamaan.liikuntaa paljon ja jumppaa.herkut pois jne..paino oli lähtiessä 104 ja nyt 6vkon jälkeen 95.
kävin sitten neuvolassa jälkitarkarkastuksessa ja täti alkoi paasaaman kun verenpaine oli 120/90 ekalla kerralla mittas 129/96 pelkään tuota mittausta jostain syystä.se alkoi sitten valittamaan alapaineesta ja sanoi että aionko ruveta laihduttamaan??sanoin että olen jo aloittanut ja täti oli sitten niin kai..olisi hyvä pudottaa lisää.vittu että mua sapetti.ja mua ottaa vieläkin päähän.

Mahtava tulos, onnittelut! Olisinkin kyllä pitänyt sille neuvolatädille melkoisen paasauksen liian nopean laihduttamisen vaaroista varsinkin imetysaikana. Eihän tuota nopeampaa saakaan laihduttaa, tuokin on jo musta vähän liian nopeaa.

oikeesti mä itkin autossa ja itkettää vieläkin.mä yritän tässä tsempata itteeni jatkamaan ja näyttämään sille akalle että pystyn laihtumaan.imetä en että ihan liikkumalla tuo on lähtenyt.

Hienosti pudotettu!! Ja tietty se verenpaineen mittauksen jännittäminenkin vaikuttaa siihen verenpaineeseen. Enkä yhtään ihmettele, että pelottaa kun tuollainen terkka!! :hug:

tosta verenpaineesta, minäkin jännitän mittausta ja aina kun sen ottaa joku muu niin se korkea, neuvolassa siitä oltiin aina kauhuissaan miten korkee se on, ostin sitten kotimittarin ja aina oli normit paineet omassa rauhassa mitatessa, vein niitä arvoja ja aina neuvolaan mennessäni ja tyytyväisä niihin olivat. ylipainoa löytyy kyllä multakin.

upea tuloshan tuo on! ite olin molempien synnytysten jälkee nii kipee ettei laihduttamismielessä liikkumisesta olis tullu mitään!
ja suositeltava tahtihan on sen kilon per viikko, joten sulla on kyl ihan hyvin paino pudonnut!
jatka vaan samaan malliin!

Yhteistyössä