V
vierailija
Vieras
Jos mä lähtisin samalle linjalle ja alkaisin vääntää vastaavaa "huumoria" ni ois tosta sun yo-vastauksesta saanut muutakin hauskaa kuin harmaan laittaman kirjoitusvirheen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos mä lähtisin samalle linjalle ja alkaisin vääntää vastaavaa "huumoria" ni ois tosta sun yo-vastauksesta saanut muutakin hauskaa kuin harmaan laittaman kirjoitusvirheen.
Aijaa, en siis ollutkaan alkuperäisessä valituslistassaJuu. Unohtuikin valituslistasta.
Sä sit vielä kuvittelet olevasi oikea hyväntekijä. Ihanko "annie" ei pärjäisi ilmankin.
Mieti nyt, mieti edes vähän ja tupsahda takaisin maanpinnalle.
Sulle se on ehkä virhe, mulle vain murteista sanahelinää.
Olemme erilaisia, mitäpä siitä motkottamaan.
Ole vaan rohkeasti hauska.
No pitäisikö sun sitten olla kirjoittamatta?Sitä voi olla hauska antamatta itsestään täyden tyhmeliinin ja typeryksen kuvaa.
"Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten".
Hänhän on aina ollut kade kauniille ja nuorille naisille. Heitä ei saisi mainita kun he ovat punainen vaate hänelle.Ja automode iski, uusiksi siis kiertotietä...
Ja @Echo , miksi ihmeessä sä provosoidut parin (tässä asiayhteydessä) tyhmän suomalaisukon jutuista niin, että alat halveerata naisia?
Tiedän, mutta on meillä paljon murrealueita missä on poikkeavia tai ihan tuntemattomia ja muille vieraita sanoja.Ihan yleinen suomen arkikielen sana, jolla tarkoitetaan ansiotuloa, jopa ansiotyötä.
No pitäisikö sun sitten olla kirjoittamatta?
Tiedän, mutta on meillä paljon murrealueita missä on poikkeavia tai ihan tuntemattomia ja muille vieraita sanoja.
Hänhän on aina ollut kade kauniille ja nuorille naisille. Heitä ei saisi mainita kun he ovat punainen vaate hänelle.
MOT!
Tuo murre on mulle ihan tuntematon.Totta, mutta tuo tosiaan on ihan yleiskieltä, kun taas tienIsti ei ole ns. virallinen sana, en ole koskaan kuullut. Nististä tulee mieleen ihan muuta. Tosin jotkut nisteillä tienaavat.
Hänhän on aina ollut kade kauniille ja nuorille naisille. Heitä ei saisi mainita kun he ovat punainen vaate hänelle.
MOT!
Alkuperäinen kirjoittaja setis: Näytä alkuperäinen viesti
MOT!
Tuo murre on mulle ihan tuntematon.
En kirjoittanut.Niin ja silti kirjoitit tuon sanan. Okei, en riepota sinua enää enempää, se oli varmaan sulta virhe, kunhan nyt halusin korjata.
MOT!
Kuule kun mulla on elämä hankittuna ja harrastuksiakin, niin aika ei millään riittäisi kertomaan kahdella profiililla naisjuttuja ja muutakin elämään ja eläimiin ym liittyvää..
Eikä mielenkiinto tietenkään. Ilmoita s-postiosoitteesi niin saat kuvan sexystä Anniesta ( kun niin epäilet), kasvoja ei tietenkään näy
Jotenkin häiritsee tuo pettämiskuvio. Myös setis pettää tätä miestä, joka luottaa häneen kun "antaa" kuskata Annieta. Ja kun rahoittajadaddy joutui sairaalaan (?) nukkui setis hänen kattonsa alla hänen puolisonsa kanssaMä vähän ihmettelen näitä Setiksen ja Annien paheksujia.
Tilanne on mikä on ja Setis tarjoaa tällä hetkellä Annielle elämää. Mielestäni tämä on ihana asia.
Olisiko parempi, että Annie istuisi päivät pitkät yksinään kotonaan ilman rakkautta tai elämää?
Meillä on vain yksi elämä ja me olemme hyvin erilaisia, erilaisista taustoista, olisi ehkä hyvä ymmärtää tämä.
En kirjoittanut.
Sinä kirjoitit tienlsti. Se ei vaikuta tutulta, ei edes tutulta murresanalta.
Minä: "Sana on tienesti, eikä tienisti."Sinä: "Ni, eikös tässä rahasta ole kyse, eli rähnän tienaamisesta=tienisti.
En tarkoittanut siis mitään roadmania tie n-i-s-t-i-l-l-ä."
Itse osasin päätellä Lissun tarkoittavan meille tuttua ”tienestiä”.Totta, mutta tuo tosiaan on ihan yleiskieltä, kun taas tienIsti ei ole ns. virallinen sana, en ole koskaan kuullut. Nististä tulee mieleen ihan muuta. Tosin jotkut nisteillä tienaavat.
Jotenkin häiritsee tuo pettämiskuvio. Myös setis pettää tätä miestä, joka luottaa häneen kun "antaa" kuskata Annieta. Ja kun rahoittajadaddy joutui sairaalaan (?) nukkui setis hänen kattonsa alla hänen puolisonsa kanssa
Eihän se oikein ole.Jotenkin häiritsee tuo pettämiskuvio. Myös setis pettää tätä miestä, joka luottaa häneen kun "antaa" kuskata Annieta. Ja kun rahoittajadaddy joutui sairaalaan (?) nukkui setis hänen kattonsa alla hänen puolisonsa kanssa
Nyt täytyy muistaa, että se perhe Filippiineillä on elätettävä.
Itse osasin päätellä Lissun tarkoittavan meille tuttua ”tienestiä”.
Höpö höpö, Ekko ei vitsaile nillä asioilla. Kuten aiemminkin kirjoitin niin @m1es on osuvasti vinoillut tuosta naiskateudesta niin kauan kauan olen täällä ollut. Et kai nyt niitä kaikkia ole missannut, simppeli Ruusunen?Ja automode... kierretään... @setis
Olet sinäkin sit -jälleen- yksinkertainen ko et älyä että se on vain huumoria. Niinhän echo just kertoi ja lispetti vahvisti.
Viestissä #131: ”tienlsti”.Nyt Lissu joko muistitesteihin tai optikolle. Katopa edelliseltä sivulta:
Minä: "Sana on tienesti, eikä tienisti."