Paljonko muuten thai-vaimo olisi tullut maksamaan edes parhaassa tapauksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilttimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täytyy taas kerran tuottaa pettymys (osa 2). Hän on hiukan yli kolmekymppinen. Ja kuten aasialaiset naiset monesti eivät näytä vanhenevan ollenkaan. Aikaisemmin näin hänestä valokuvan 19 vuotiaana ja sanoinkin että ethän sinä ole muuttunut ollenkaan. Pari päivää sitten sain ns. Year book koulukuvan 16:n vuoden iässä. Hämmästyttävän vähän hän on niistäkin ajoista muuttunut.

Ja jos hän menee johonkin uuteen kauppaan ostamaan tupakkaa tai Alkosta viiniä boyfrendilleen, niin aina kysytään paperit.

Minä muistelen, että olet kertonut hänen olevan yli 40 v. mutta kovin säilynyt ja nuorekas ikäisekseen.

Mä vähän ihmettelen näitä Setiksen ja Annien paheksujia.

Tilanne on mikä on ja Setis tarjoaa tällä hetkellä Annielle elämää. Mielestäni tämä on ihana asia.

Olisiko parempi, että Annie istuisi päivät pitkät yksinään kotonaan ilman rakkautta tai elämää?
Meillä on vain yksi elämä ja me olemme hyvin erilaisia, erilaisista taustoista, olisi ehkä hyvä ymmärtää tämä.

Onko tämä Annien oma aviomies jo kuollut? Eikö Annie ollut joku omahoitaja odottamassa kuolevan miehensä perintöä tai jotain.
Olen tainnut pudota kärryiltä näistä juonen käänteistä.
Vanha Setis piti olla 2. hoito /poikaystävä ja seuraava kierroksessa thaikkunaisella näissä perinnön odottamisasioissa.

Sulla on aika lievä diagnoosi mun saamaan narsistiseen tyranniin verrattuna
Ottaisin mieluummin sinulle annetun diagnoosin😂
Minusta on hauska nokitella persujen kanssa. He eivät mene tautiluokituksiin.
Banaanikakku oli hyvää kahvin kanssa. Keitän kohta toisen kupillisen kahvia.
Tämäkin ketjuu hautauttuu aikanaan netin syövereihin ja ehkä joskus taas nostetaan ylös.
Pimeään vuodenaikaan kannattaa rupatella vain mukavista asioista.
Sain kutsun pankkini sijoitusiltaan. Kaikenlaisia menoja olisi, jos tykkäisin lähteä tilaisuuksiin. ”Kovat on kutut” kuten sukulaisrouva sanoi lapsuusseudullani, jos vielä oikein muistan.

"Ja @Echo , miksi ihmeessä sä provosoidut parin (tässä asiayhteydessä) tyhmän suomalaisukon jutuista niin, että alat halveerata naisia?"

Olen samaa ja eri mieltä kanssas.
Itse asiassa itämaiset naiset on ihan sympaattisia. Eilen katsottiin miehen kanssa Netflixistä Geishan muistelmat, hyvä leffa. Siinä se päähenkilö oli nätti ja symppis. (Nooo v*sujahan ne geishatkin oli, geikot tais olla vain PR-emäntiä aikoinaan)

Itämainen nainen on jees
-täysissä vaatteissa
-siten että hänellä on tavallinen ammatti
-puolisona omanikäinen ei-sugardaddy

Marie Kondo, Tohtori Paise, jne. Eli mä toivoisin seksiturismin ja postimyyntiavioliittojen loppumista ja että tsainapimut pärjäisivät muissa töissä omassa maassaan - eivätkä takuulla ottais silloin vanhoja kurppia.

Mutta sitten, onko ne kauniimpia kuin länsimainen/negr.nainen, jotain "wau"? Keskenään saavat fanittaa toisiaan kauneimmaksi, mutta en ole kovin iso ras-isti jos sanon että eivät keskimääräisesti ole kauniimpia kuin muiden ro-tujen naiset.
Et säkään varmaan _keskimääräisesti_ pidä Australian aboriginaaleja kauneimpina maailmassa? (Toki kai heissäkin on hyvännäkösiä)

Viimeksi muokattu:
Kohta on suu täynnä tattia siis.
Tänään poimittiin vaan kanttarelleja ja suppilovahveroita, niitä tuli kaksi muovikassi jo ihan täyteen.

Annien pikkutuhmien letkautusten takia saa kyllä usein röhönauraa jopa sienimetsällä..

Aikaisemmalla reissulla löytyi kieltämättä ”sen” näköinen uljaasti töpöttävä sieni niin sanoi (ihastuksesta) nauraen, ja kuuluvalla äänellä ”It looks like ur dick” 🤣

Ja tänään lähdettiin matkaan kaksipyöräiselläni. Kun hän oli istuutumassa taakseni sanoin että odota hetki että laitan pyllynalusen, koska penkki on kastunut sateessa ja vettä tihkuu saumoista ”so that ur wonderful pussy don’t get wet”

Johon hän ”isn’t it good if it gets wet?” 😂😂😂

Niin Annieta taas että…

*odottaa pommeja ekkolan ja alepalan suunnilta* 😁

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Asutte siis siellä maaseudulla. On hevosia, puita ja pensaita ja niitä perunoita kasvatettavana sinne kylmiöön.
Heppoja on naapureilla, puita, pensaita, laajoja metsiä ja peltoja on ympärillä. Mutta kylmiö puuttuu, mutta peruna on niin halpaa että en sitä lähtisi itse kasvattamaan. Aikoinaan kasvatin pienen määrän kateviljelynä. Tulee tosi nättiä perunaa eikä tarvitse kaivaa mullan alta niitä. Mutta sitä kasvikatetta pitää muistaa jatkuvasti lisätä. Muuten alkavat vihertämään ja sato on pilalla. Myös kastelu on tärkeää, silloin oli lämpimiä kesiä niin meni paljon kaivovettä siihen.

Samoin ajattelen. En millään muista noin tylsää kirjoittajaa Annan keskusteluista vaikka
hän väittää silloin olleensa kantaporukkaa. Sain hänestä tällä palstalla ikuisen verivihollisen, kun puolustin hänen exää/exiä.
Papparainen yrittää kalastaa tältä palstalta seuraa, jos filippiinittären kanssa homma pidemmän päälle kuivuu kasaan.
Älä ruoki trollia pätee tälläkin palstalla.
Skippaa eli loikkaa typerät viestit yli, ja asia on siten pois päiväjärjestyksestä.
Hitsi kun tuo Hesarin banaanikakkuohje vaikuttaa hyvältä. Ehkä se helpottaa Setiksen diagnosoimaa ADHD:täni. Echo on myös alan guru. Jokainen kantakoon vastuun
näiden kahden veitikan asiantuntemukseen luottamisesta.
Kuinkahan moni tuntemaasi on mahtanut elämäsi aikana diagnosoida ääneenkin sen sanoen sinut narsistiksi? Tiedän useita varmoja tapauksia ja he ovat patologisia valehtelijoita kuten sinäkin.

Valheluettelosi em liittyen:

1. Kun tulin tänne en edes ollut kuullut mistään Annan palstasta enkä ole myöskään siellä koskaan vieraillut. Kuulin siitä vasta täällä kun sinä saavuit tänne ja kauhistutit ihmisiä törkeillä haukkuvilla teksteilläsi. Joku musta, itse asiassa useampikin (Kalamieskö oli se ensimmäinen?) tunnisti sinut sieltä ja paljasti että olet ollut siellä ihan samanlainen ja sinut oli helppo tunnistaa.

2. En ole täällä seuranhakumielessä, minullahan on asiat aika hyvin tällä hetkellä.

3. Ja yleisluonteisesti. Koko ajan väität että sivuutat lukuisten sinun mielestä vastenmielisten mustien kirjoituksia ja silti olet aina niissä ketjuissa kommentoimassa, ja luet aina kaikki kommentit. Mutta taudin kuvaasi liittyy olennaisesti, että teikäläiset uskovat ihan vilpittömästi omiin valheisiinsa. Normaali keskustelu on täysin mahdotonta.

Niin noloa, niin noloa, mutta ethän sinä sitä itse kaikilta ongelmiltasi huomaa 😏

Itse asiassa itämaiset naiset on ihan sympaattisia. Eilen katsottiin miehen kanssa Netflixistä Geishan muistelmat, hyvä leffa. Siinä se päähenkilö oli nätti ja symppis. (Nooo v*sujahan ne geishatkin oli, geikot tais olla vain PR-emäntiä aikoinaan)

Itämainen nainen on jees
-täysissä vaatteissa

Marie Kondo, Tohtori Paise, jne. Eli mä toivoisin seksiturismin ja postimyyntiavioliittojen loppumista ja että tsainapimut pärjäisivät muissa töissä omassa maassaan - eivätkä takuulla ottais silloin vanhoja kurppia.

Mutta sitten, onko ne kauniimpia kuin länsimainen/negr.nainen, jotain "wau"? Keskenään saavat fanittaa toisiaan kauneimmaksi, mutta en ole kovin iso ras-isti jos sanon että eivät keskimääräisesti ole kauniimpia kuin muiden ro-tujen naiset.
Et säkään varmaan _keskimääräisesti_ pidä aboriginaaleja kauneimpina maailmassa?

Mun mielestä suomalainen on kaunein ja komein. <3

Setis voisi kysyä Annien mieheltä kuinka kalliiksi kodinhoitajan ostaminen on tullut. Pari tonttua kuussa, mutta paljon liene ollut alkusijoitus ja rahtimaksu. Ja koko (?) omaisuus kuollessa. Eli kaikki menee mitä on

Tiedän kyllä hyvin paljon heidän kuvioistaan jo vuosien takaa. Mies on todellinen pelimies ja arvostan hänen lahjakkuuttaan monessa suhteessa. Rahaa on tosiaan onnistunut tekemään rutkasti lahjojensa takia.

Haluan muistuttaa että Annie on ollut seuranhakupalstalla aikoinaan etsimässä länsimaista miestä. Ja aloitteentekijänä on ollut tämä suomalainen ja kaikki mitä on tapahtunut on tapahtunut ensinnäkin miehen aloitteesta ja naisen hyväksyttyä kaiken tarjotun.

Se on ihan selvää, että jos hän olisi ostanut Suomesta kodinhoitopalvelun, niin montakin kertaa kalliimmaksi olisi tullut. Siellähän olisi pitänyt olla kolme omaishoitajaa. Ja heille olisi pitänyt järjestää oma taukotupa keittiöineen.

Olen myös aiemmin kirjoitellut siitä että mies itse asiassa halusi alunperin tuoda itselleen kaksi kodinhoitajaa Filippiineiltä, mutta toinen ei halunnutkaan tulla.

Tiedän kaiken omaisuuden jaostakin jonain päivänä, mutta ei siitä sen enempää.

Tilanne on siis heille molemmille win win 👍👍

Kuinkahan moni tuntemaasi on mahtanut elämäsi aikana diagnosoida ääneenkin sen sanoen sinut narsistiksi? Tiedän useita varmoja tapauksia ja he ovat patologisia valehtelijoita kuten sinäkin.

Valheluettelosi em liittyen:

1. Kun tulin tänne en edes ollut kuullut mistään Annan palstasta enkä ole myöskään siellä koskaan vieraillut. Kuulin siitä vasta täällä kun sinä saavuit tänne ja kauhistutit ihmisiä törkeillä haukkuvilla teksteilläsi. Joku musta, itse asiassa useampikin (Kalamieskö oli se ensimmäinen?) tunnisti sinut sieltä ja paljasti että olet ollut siellä ihan samanlainen ja sinut oli helppo tunnistaa.

2. En ole täällä seuranhakumielessä, minullahan on asiat aika hyvin tällä hetkellä.

3. Ja yleisluonteisesti. Koko ajan väität että sivuutat lukuisten sinun mielestä vastenmielisten mustien kirjoituksia ja silti olet aina niissä ketjuissa kommentoimassa, ja luet aina kaikki kommentit. Mutta taudin kuvaasi liittyy olennaisesti, että teikäläiset uskovat ihan vilpittömästi omiin valheisiinsa. Normaali keskustelu on täysin mahdotonta.

Niin noloa, niin noloa, mutta ethän sinä sitä itse kaikilta ongelmiltasi huomaa 😏
Alepan Anna on omalaatuinen, mutta miksi lähteä vajoilemaan ihan ihme levelille?

Alepan Annalla on suuri osa kirjoituksista tosi mielenkiintoisia, humorististisia ja hän on oikeasti todella hyvä kirjoittamaan.😍
Hän on osa palstaa tykkäsit tai et.😏

Antaisit hänelle hellyyttä ennemminkin kuin pahoja sanoja (takaisin).
Ei hän voi kehdata olla kauaa paha näppiksestään.🥰
Ainakin vähintäänkin häkeltyy jos muiskit vaan pusuja.🥰

Love and peace.❤️

• Rakkaus
Reactions: setis
Alepan Anna on omalaatuinen, mutta miksi lähteä vajoilemaan ihan ihme levelille?

Alepan Annalla on suuri osa kirjoituksista tosi mielenkiintoisia, humorististisia ja hän on oikeasti todella hyvä kirjoittamaan.
Hän on osa palstaa tykkäsit tai et.

Antaisit hänelle hellyyttä ennemminkin kuin pahoja sanoja (takaisin).
Ei hän voi kehdata olla kauaa paha näppiksestään.
Ainakin vähintäänkin häkeltyy jos muiskit vaan pusuja.

Love and peace.

No kun periaate on antaa samalla mitalla takaisin öykkärille, kaiken riitelyn aloittajalle. Lampaat kääntää poskensa heikäläisille.

Naurattaa kun mietin, että kuinkahan monta kertaa hän on kehottanut useita mustia minut mukaan lukien siirtymään muualle tai edes yksäreihin 😂

Mekin ollaan osaa palstaa, halusi Alepa sitä tai ei. Ja täällä pysytään. Vetoankin samalla häneen, että jos hän lopettaa jatkuvat haukkumisemme, niin ei meillä ole mitään syytä antaa mitään palautettakaan. Kun ei ole syytä. Mutta tosi pitkään on ollut syytä 😁

Hieno valinta, muistan ton kauniin biisin jostain teinivuosilta ❤

Dionnen versiossa on upeaa syvyyttä 🥰

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Mun mielestä suomalainen on kaunein ja komein. <3
No mutta Roosa!😦

Okei, mutta voidaan kai me kuitenkin kuolata yhdessä Viljamia vaikka ei ihana suomimies olekaan!😁

f22d77852fecce19_GettyImages-458991662.jpg

fb97838caeb4c02afd1088bd08f3c164.jpg

3374f71289199f9388082d356988248d.jpg

WilliamLevyViaFB-e1570668240394.jpeg

images

x1080

Itämainen nainen on jees
-täysissä vaatteissa

Et säkään varmaan _keskimääräisesti_ pidä aboriginaaleja kauneimpina maailmassa?
Korjaan Ekon vajavaista listaa niiltä osin, mitä olen saanut kuulla irl paikalliselta

Itämainen nainen on jees ja koska mies yksin on perheen pää, nainen haluaa

-miellyttää miestä ei niinkään täysissä vaatteissa. Ja olla naisellinen ja miehen silmissä haluttava
-siten että hänellä on tavallinen ammatti (no niin varmaankin 👍) Tai olla kotirva jos on varakas mies
-puolisona reilusti itseään vanhempi mies. Se tarkoittaa luotettavuutta, vastuunkantokykyä ja taloudellista kykyä elättää perheensä. Ei parikymppisiä ainakaan kiinnosta samanikäiset kollit

@m1es tuntee sen kulttuurin varmasti kaikista meistä parhaiten ja osaa täydentää tai korjata tekstejämme.

Itämainen nainen on jees
-täysissä vaatteissa

Mun mielestä vaikea taski verrata. Kaikista maista löytyy kauniita immeisiä.
Mutta jos nyt arpomaan aletaan niin en pidä Euroopassa suomalaisia naisia välttämättä kauneimpana jos vaikka vertaa unkarilaisiin, venäläisiin, ukrainalaisiin, tsekkeihin jne.
Taas sitten muualla kuin Euroopassa Venezuelassa taitaa olla melkoisia böönia.

• Tykkää
Reactions: Echo
Korjaan Ekon vajavaista listaa niiltä osin, mitä olen saanut kuulla irl paikalliselta

-miellyttää miestä ei niinkään täysissä vaatteissa. Ja olla naisellinen ja miehen silmissä haluttava
-siten että hänellä on tavallinen ammatti (no niin varmaankin 👍) Tai olla kotirva jos on varakas mies
-puolisona reilusti itseään vanhempi mies. Se tarkoittaa luotettavuutta, vastuunkantokykyä ja taloudellista kykyä elättää perheensä. Ei parikymppisiä ainakaan kiinnosta samanikäiset kollit

@m1es tuntee sen kulttuurin varmasti kaikista meistä parhaiten ja osaa täydentää tai korjata tekstejämme.
No on ne kaikki aasialaiset muijat tyriny yks toisensa jälkeen ku eivät oo vanhaa äijää saaneet, ja joutuvat olemaan ikäistensä (tai max 15 v. itseä vanhempien kanssa), vaikka niitä jogurttipappoja vuoristossa myhäilemässä on siellä vino pino.

Vai oisko vaan niin, että Annie on valehdellu sulle kirkkain silmin vaikka ja mitä.

• Haha
Reactions: setis

Nyt on kyllä melkoista yleistämistä…mistä maasta puhutaan?🤔

No on ne kaikki aasialaiset muijat tyriny yks toisensa jälkeen ku eivät oo vanhaa äijää saaneet, ja joutuvat olemaan ikäistensä (tai max 15 v. itseä vanhempien kanssa), vaikka niitä jogurttipappoja vuoristossa myhäilemässä on siellä vino pino.

Vai oisko vaan niin, että Annie on valehdellu sulle kirkkain silmin vaikka ja mitä.
Katsos kun ne jugurttipapat istuu hajareisin siellä vuoren huipulla niin ei ne siitä mitään tuloja saa 🤣

Ja jos ne nuoret neitokaiset valitsee kotimaastaan vaikka nyt itseään 25 vuotta vanhemman miehen niin ei se saa kuin 3,5 € päivässä kun tekee 10 h duunia, ja yleensä 6-7 pv/vko. Rikastu nyt siinä 🙄

Ainoa mahdollisuus laveampaan elämään on mutta länteen, ja mikäs siinä sen parempi vaihtoehto, kun he nimenomaan haluavat jopa jugurttipapan ikäisen miehen.

Kuule kun meillä on molemminpuolinen sataprosenttinen luottamus ja minä muuten hoidan yksin sen maksuliikenteen kotimaahansa perheelleen. Annie iskee rahat kouraani ja minä toimitan ne pankin välityksellä heille minuuteissa. Monesti maksan jopa monta päivää aikaisemminkin koska tiedän että saan sen summan takuulla käteeni.

Hoidan myös kaikki Annien tekemät nettiostokset omalta luottokortiltani ja rahat tulee aina kuin Manulle illallinen 👍

Älä kompastu nyt lillukanvarsiin. Ehkä ymmärsit pääasian kuitennii? Mies ei todellakaan pärjäisi millään ilman auttavia käsiä ja jalkoja. Ei kahta vuorokautta pitempään.

Ostopalvelu kovalla rahalla 24/7/365 on todella hintava vs. yksi kiva ja ystävällinen tsaina
Eihän kukaan siitä täyttä hintaa maksa eikä varsinkaan omalla rahalla. Hoivakotiin vaan ja Annie vapaaksi orjahommista.

• Tykkää
Reactions: Echo