H
HelloShitty
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:täällä palstalla kuulostaa juuri siltä niinkuin se olisi otakin kamalaa kun jotuu satasen heittään jos kerta siihen kykenee... lapsen elämässä se raha on pieni, ei sillä paljoa ostella! mutta avustus kuitenkin viattomalle asialle
jep..melkein kaikki jotka maksaa elareita luulee maksavansa hirmuisoa summaa.