Paljonko painat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29128261]Peyote, kuinka painavan ihmisen jaksat nostaa? Oot ihanan pikkuinen :)[/QUOTE]

:D Sarjassamme oudot kysymykset.

Olen ainakin lapsena jaksanut nostaa isäni, se painaa ehkä jotain 60 kiloa, on pieni mies. Poikani jaksan nostaa ainakin se kai painaa joku 55 kiloa luulisin. Mies painaa 85, mutta se ei anna minun kokeilla jaksanko, mulla on vähän huono selkä niin sen takia mies hermostuu aina jos yritän kantaa jotain.

Kolmannen lapsen syntymästä on kuukausi ja painoa tällä hetkellä 67 kg, pituutta 170 cm. Pitäisi saada melkein 10 kg pois että olisin tyytyväinen,mutta eiköhän se tässä tippuile pikkuhiljaa.

No siis nyt taitaa vaaka olla seonnut mut tänään aamulla vaaka näytti 99kiloo ku alasti otin tuloksen ja aika lailla ihan kotilonstein tullut tää homma. Vielkun 9kiloo tiristäis ni olis se sama paino mitä painoin ennen sairaalaan menoa. Painoin pahimmillaan 138kg joten pakko olla iloinen nyt toki kilot heittelee ees taas mut siitä on melkein kymmenen vuotta kun vaaka viimeksi näytti alle satakiloo tyytyväinen oon mut on viellä laihdutus matkaa jäljellä

No siis nyt taitaa vaaka olla seonnut mut tänään aamulla vaaka näytti 99kiloo ku alasti otin tuloksen ja aika lailla ihan kotilonstein tullut tää homma. Vielkun 9kiloo tiristäis ni olis se sama paino mitä painoin ennen sairaalaan menoa. Painoin pahimmillaan 138kg joten pakko olla iloinen nyt toki kilot heittelee ees taas mut siitä on melkein kymmenen vuotta kun vaaka viimeksi näytti alle satakiloo tyytyväinen oon mut on viellä laihdutus matkaa jäljellä
Pali oot pitkä?

Yhteistyössä