Paljonko sinun vyötärön ympärysmitta on ja reiden mitta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihiksella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pituus 162 cm, paino 58 kg. Vyötärö kapeimmasta 65 cm, navan päältä 70 cm. Lantio 81 cm ja perseen päältä 90 cm. Rinnan alta 75 cm. Hartialeveys onkin sit 104 cm. Treenaan :) nii ja reisi leveimmästä 54 cm ja kapeimmasta (keskeltä reittä) 46 cm

Alkuperäinen kirjoittaja määvaan:
163 cm pitkä
57 kg painava
51 reisi
74 vyötärö

*ikuisesti tyytymätön*

Olen lähes samanpituinen ja painoinen kanssasi, eli
57 kg
160 cm

mutta:
vyötärö 82 cm
reisi 46

Minä olen Kermit the frog (enkä ole raskaana) :(

Alkuperäinen kirjoittaja mietipä tätä:
Alkuperäinen kirjoittaja määvaan:
163 cm pitkä
57 kg painava
51 reisi
74 vyötärö

*ikuisesti tyytymätön*

Olen lähes samanpituinen ja painoinen kanssasi, eli
57 kg
160 cm

mutta:
vyötärö 82 cm
reisi 46

Minä olen Kermit the frog (enkä ole raskaana) :(

Ai niin, jäi kertomatta loput mitat:
lantio 91 cm
rinnanympärys 91 cm

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun normaali mitat on reisi 55cm, vyötärö 65cm, lantio 97cm ja rinnanympärys 96cm. Painoa oli 70kg ja pituus on vain 160cm. Nyt olen 78kg, reisi 63cm, vyötärö 87cm, rinnany. 110cm ja lantio 107cm.. En jaksa enään edes käydä punnitsemassa itseäni, kun ne lukemat ei kerro totuutta, mittanauha se on se millä itseäni arvioin. Nii ja nyt olen punkero kokoa 42-44.
Mutta sinä olet ihan sopivan hoikka ja hienosti olet painon saanut alas!

Täähän on outoa..Olen ite 173 cm pitkä painan 60 kiloa.Reidet on molemmat 52cm.
Lantio 96 ja vyötärö 67,rinnanymp.96

Pituus 180 cm
Paino 71-72 kg
Reisi 54 cm
Vyötärö 92 cm

Elämäni ensimmäiset 26 vuotta olin pahasti alipainoinen - harrastin mm. kerrospukeutumista etten olisi näyttänyt niin laihalta. Söin kuin hevonen mutta painoa ei vaan tullut. Nyt lasten myötä on tullut kiloja 12 lisää (eli lopultakin olen normaalipainon rajoissa), harmi vain että lähes kaikki kilot ovat tulleet vatsaan - arggh ! Ulospäin näytän (ihme kyllä) edelleen hoikalta mutta kyllä tuossa vatsan seudussa on silti liikaa ylimääräistä :(

PS. Molemmat tyttäret ovat perineet samat perintätekijät eli ovat todella hoikkia, toinen nyt 168 cm (15 v.) ja toinen 172 cm (13 v.). Heillekään ei näytä painoa kertyvän vaikka syövät todella hyvin ja monipuolisesti + paljoooon herkkuja. Ehkäpä heillekin sitten myöhemmin ... ei se nin kiva ole olla laihakaan ...

kaikki täällä näyttäis olevan aika pienireisisiä! Itselläni mitat 165/65, rinnan ympärys 90, jenkkakahvojen kohdalta 85cm, vyötärö 70, lantio 102, reidet 61 :O aivan järkyttävän paksut reidet, halus saada painon putoamaan 57-60 kg!

Alkuperäinen kirjoittaja Karamel:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
150 cm 43 kiloa, vyötärö 63,5 cm ja reisi 50cm.

Ei varmaan ole, olen samanpituinen, painoa on 47 kg, vyötärä on n. 60 cm ja reidet 50 cm että... Älä edes yritä

Ihmisten ruumiinrakenne on erilainen, toisilla on enemmän lihasta ja toisilla painoon lisää tekee lähinnä ylimääräinen rasva. Senttejä tulee helposti molemmista, lihaksista ja läskistä. Joten et voi suoraan väittää ettei toinen voi olla sen mittainen kuin on, vain koska sinä olet jotain muuta..

166cm/51 kg, vyötärö 63cm aamulla mitattuna, päivän mittaan turpoaa palloksi helposti : D
Reidestä en tiedä, pitääkö tuo mitata ihan paino molemmilla jaloilla (49cm) vai tukemalla jalka vaakasuoraan tuolin päälle (47,5cm). Ihan normaalisti seisoen ilmeisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja totti:
166cm/51 kg, vyötärö 63cm aamulla mitattuna, päivän mittaan turpoaa palloksi helposti : D
Reidestä en tiedä, pitääkö tuo mitata ihan paino molemmilla jaloilla (49cm) vai tukemalla jalka vaakasuoraan tuolin päälle (47,5cm). Ihan normaalisti seisoen ilmeisesti?

JÄtä hiilarit vähemmälle niin ei maha turpoa.Olen 5 päivää ollut ilman hiilareita ja samantien lähti mahan turvotus!!

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Vyötärö sellaiset 77-78cm ja reisi vajaa 60cm

Mä olen sitä mieltä että toi 80cm vyötärön ylärajaa naisilla on isokokoisia sorsiva. Saamari kun noi samankokoiset miehet saavat enemmän senttejä (95cm?).

Joo toi 80cm vyötärön alarajana naisille on mun mielestä todella vähän. Olen itse normaalipainoinen (BMI alle 25) ja vyötärönympärys mulla 78cm.

167 cm,
reisi 52
vyötärö 65
lantio 83.
paino; 54.

Olen ääritiimalasi, reidet suhteessa näyttää varsin isoilta mutta urheilutausta on tuonu lihasta niihin aikalailla..

Taidan edustaa aika keskivertoa.... Pidän itseäni välillä jopa oikein hoikkana, täällä kaikki tuntuvat olevan suht samaa luokkaa ja valittavat isouttaaan... eli olen siis normaali kuvitelmastani huolimatta.

Mulla pituutta 171 cm, 57 kg, vyötärö 69 cm, reidet ovat pulskistuneet kevään aikana ja mität 52-54 cm. Kun imetin ja sen loputtua vielä muutama kuukausi ne pysyivät siroina.. Nyt on tullut sellua tms. lisää.
Mitä tehdä? Miten saan ne pienemmiksi takaisin?
Lenkkeilen, fillaroin käyn bodystepissä ja salilla... Syön terveellisesti...toki pientä herkutteluakin harrastan (perso jätskille ja lakritsille) ja viikonloppuisin viiniä ja 1-2 pulloa siideriä tai lonkkua. Pitääkö vaan kaikit herkut kieltää itseltään jos haluaa kapeat reidet... Ei kai oikotietä "onneen" ole...

Yhteistyössä