?
....
Vieras
Onko teillä suuri säästöisillä omistusasunnot?
ASP-tilille säästelen, joten ei ole. Vielä. Sit kun on, niin eipä hirveästi ole säästöjä enää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko teillä suuri säästöisillä omistusasunnot?
ASP-tilille säästelen, joten ei ole. Vielä. Sit kun on, niin eipä hirveästi ole säästöjä enää![]()
120euroa. Sitä olen säästänyt puoli vuotta. Edellinen säästö 150 euroa meni tammikuussa risteilyyn. Sitä säästin melkeen puoli vuotta noin 5,5 kk.
1. Ikäsi?
2. Mahd. puolison ikä?
3. Paljonko sinulla ja miehelläsi on säästössä rahaa?
4. Mitkä ovat tulonne?
Luin tuota "30t" säästöketjua ja sen perusteellahan esim. 35v keskituloisella parilla on helposti ihan normitapauksessa säästössä 60-70t..
Me olemme keskituloisia ja mielestämme järkeviä kuluttajia. Ei silti puhettakaan, että olisi 60t säästössä..
1. Ikäsi?
2. Mahd. puolison ikä?
3. Paljonko sinulla ja miehelläsi on säästössä rahaa?
4. Mitkä ovat tulonne?
Luin tuota "30t" säästöketjua ja sen perusteellahan esim. 35v keskituloisella parilla on helposti ihan normitapauksessa säästössä 60-70t..
Me olemme keskituloisia ja mielestämme järkeviä kuluttajia. Ei silti puhettakaan, että olisi 60t säästössä..
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti 26v;26066072:1. 26v
2. 27v
3. 350
4. Miehen tulot 1800/kk käteen ja minä kotihoidontuella.
2 lasta kohta 3v ja 1v. Mies ollut työelämässä reilun vuoden opiskelujen jälkeen. Minä olen työelämässä vain osa-aikaisesti. Lapset saatu pian valmistumiseni jälkeen, joten en ole tehnyt vielä kokopäiväistä työtä. Molemmilla AMK tutkinnot.
Asuntolainaa (150 00) on otettu ja rempattu asuntoa. Yksi auto, 12 vanha. Ei perintöjä, suvuissa ei varallisuutta.
Kaipa tämä tästä kun aloitan itsekin kokopäivätyöt....
Mitä ihmiset tekee tuollaisilla säästöillään? Jos kerran perintörahojakin tileillä turhanpanttina makuutetaan kymmeniätuhansia, niin hukkaatte vielä inflaation ansiosta muiden elinaikanaan teille ansaitsemat rahat.
Tyhmiä olette. Rahan arvo putoaa koko ajan kun säästötilin korko ei ylitä inflaatiota.
Kyllä minä sanoisin moista ihmistä tyhmäksi, joka ei keksi rahalleen parempaa käyttötarkoitusta. Itse en katso päinkään mitään sijoituskohdetta ellei tuotto ole vähintään 8 % vuodessa. Monet tuottavat vielä enemmänkin kohtalaisen riskittä.