V
vieras
Vieras
Kyseessä uudehko, kuitenkin melko kauan jo myynnissä ollut talo.. Pyyntihinta on 180 000. Mikä olisi kohtuu tarjous?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Tarjosin itse äsken 40 000 eur vähemmän kun myyjä pyysi
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Tarjosin itse äsken 40 000 eur vähemmän kun myyjä pyysi
Ei varmaan mennyt läpi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nyt on ostajan markkinat ja tuo ei taatusti ole mikään kerran elämässä -talo:Ihan niin vähän kuin vain kehtaatte. 15 % tosta pois on 153 tonnia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nyt on ostajan markkinat ja tuo ei taatusti ole mikään kerran elämässä -talo:Ihan niin vähän kuin vain kehtaatte. 15 % tosta pois on 153 tonnia.
Sepä se just on, että paljonko kehdataan. itse olen niin huono ns tinkaamaan ja hävettää jo valmiiksi, mjitä välittäjäkin tuumaa, jos kovin paljon alle pyyntihinnan tarjotaan.. Tyhmää, joo, tiedän..
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:30 tonnia vähemmän maksettiin kun oli lähtöhinta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nyt on ostajan markkinat ja tuo ei taatusti ole mikään kerran elämässä -talo:Ihan niin vähän kuin vain kehtaatte. 15 % tosta pois on 153 tonnia.
Sepä se just on, että paljonko kehdataan. itse olen niin huono ns tinkaamaan ja hävettää jo valmiiksi, mjitä välittäjäkin tuumaa, jos kovin paljon alle pyyntihinnan tarjotaan.. Tyhmää, joo, tiedän..
Paljon olet valmis maksamaan tuosta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nyt on ostajan markkinat ja tuo ei taatusti ole mikään kerran elämässä -talo:Ihan niin vähän kuin vain kehtaatte. 15 % tosta pois on 153 tonnia.
160 000-165 000 on mietitty ns kipurajaksi talolle..
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nyt on ostajan markkinat ja tuo ei taatusti ole mikään kerran elämässä -talo:Ihan niin vähän kuin vain kehtaatte. 15 % tosta pois on 153 tonnia.
160 000-165 000 on mietitty ns kipurajaksi talolle..
No sitten tarjoa vaikka 155 000. Pääsette sillä alkuun!
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Tarjosin itse äsken 40 000 eur vähemmän kun myyjä pyysi
Ei varmaan mennyt läpi?![]()
Eihän se ollut tarkoitus läpi heti mennäkkään.
No laskivat heti hintaa 10 000 eur ja loppujen lopuks olivat valmiita karsimaan hintaa 20 000 mutta edelleen niin paljon ilmaa välillä että en suostunut.
Alkuperäinen kirjoittaja ei aapee:Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:30 tonnia vähemmän maksettiin kun oli lähtöhinta![]()
Joo mut oliko lähtöhinta 150 000 vai 300 000?![]()