J
"joopajoo"
Vieras
Eli palkka tuli viime viikon perjantaina ja siitä piti maksella laskuja vähän ja sen piti riittää lapsilisiin asti, eli vielä 11 päivää. No, jostain syystä palkanlaskenta oli mokannut ja ottanut ennakonpidätystä 63%, plus muut normaalit vähennykset, eli minulle jäi käteen alle 100e, vaikka olisi pitänyt tulla 300e. Aika iso ero, kun olin laskenut sen varaan että tulee se 300e, millä olisin hyvin pärjännyt..
No otin heti yhteyttä esimieheeni kun sain palkkalaskelman ja huomasin virheen eli viime keskiviikkona, meillä ei ole suoraa numeroa palkanlaskentaan vaan asia hoidetaan esimiehen kautta. Lupasi hoitaa asian. Laitoin vielä perjantaina viestiä, että onkohan jo asia selvinnyt.. sain vastauksen että "selvitän asian".
No eipä ole vieläkään mitään kuulunut, ja mulla alkaa olla rahat loppu
Ja tuskinpa edes maksavat puuttuvaa osaa nyt, vaan seuraavan palkan yhteydessä vasta 25. päivä.
Eli mitä teen?? Mulla ei ole rahaa ja esimies ei tunnu hoitavan asiaa mitenkään....
No otin heti yhteyttä esimieheeni kun sain palkkalaskelman ja huomasin virheen eli viime keskiviikkona, meillä ei ole suoraa numeroa palkanlaskentaan vaan asia hoidetaan esimiehen kautta. Lupasi hoitaa asian. Laitoin vielä perjantaina viestiä, että onkohan jo asia selvinnyt.. sain vastauksen että "selvitän asian".
No eipä ole vieläkään mitään kuulunut, ja mulla alkaa olla rahat loppu
Ja tuskinpa edes maksavat puuttuvaa osaa nyt, vaan seuraavan palkan yhteydessä vasta 25. päivä.
Eli mitä teen?? Mulla ei ole rahaa ja esimies ei tunnu hoitavan asiaa mitenkään....