Palkka 1600 - 1700e ja mikä ammatti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lumihiutale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lumihiutale

Vieras
Mitä teette työksenne te joilla palkka on tuon n. 1600e - 1700e?
Itse olen ruokapalvelutyöntekijä (eli koulun keittäjätäti) ja suurinpiirtein tuo palkka. Ei paljoa käteen jää kun otetaan verot pois...

No saan kyllä 200,-? enemmän, mutta eikös se aika sama ole? Ja ruokakaupassa osastovastaava. (enkä saa mitään lisiä, sillä en tee iltaa, enkä viikonloppuja/sunnuntaita)

Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
JOKU OSA-AIKAINEN MAX 4 TUNTII PÄIVÄSSÄ, SIIVOOJA VAIKKA
Kyllä miun mielestä siivooja saa tuohon rahaan tehdä ihan täydet työpäivät, eikä mitään 4 tuntia. Johan tulisi aika hyvä palkka siivojille jos palkka olis se 3200e /kk.

Alkuperäinen kirjoittaja MINÄ:
POLIISI OLEN JA ILMAN LISIÄ PALKKA NOIN 1700E
Mut eikös poliisit saa paljon just näitä lisiä ja saako ne vielä jotain verottomia partiokorvauksia tms. En kyl tiedä mut jotenkin on sellanen kuva....
PaITSI jos tekee paperihommia, joista ei kait niitä lisiä sit tipu.

Siis ei etodellakaan saada paljon lisiä... Niitä yritetään koko ajan leikata. Ja sunnuntait ja yötyöt niitä lisiä kerryttää, eipä perheellistä hirveästi houkuta. Ja mitään verottomia partiokorvauksia en ole koskaan saanut, en kentällä, enkä tutkinnassa. LP:n porukka voi saada pidemmillä reissuilla päivärahaa ihan niinkuin muissakin ammateissa.

Alkuperäinen kirjoittaja SE POLIISI:
Siis ei etodellakaan saada paljon lisiä... Niitä yritetään koko ajan leikata. Ja sunnuntait ja yötyöt niitä lisiä kerryttää, eipä perheellistä hirveästi houkuta. Ja mitään verottomia partiokorvauksia en ole koskaan saanut, en kentällä, enkä tutkinnassa. LP:n porukka voi saada pidemmillä reissuilla päivärahaa ihan niinkuin muissakin ammateissa.

En tarkoittanut mitenkään pahalla kun puhuin noista lisistä jne. Miun mielestä poliisien pitäisi saada paljon parempaa palkkaa kuin mitä ne nyt saavat. He kun tekevät niin tärkeää työtä!

Alkuperäinen kirjoittaja rajavartijan vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja SE POLIISI:

En tarkoittanut mitenkään pahalla kun puhuin noista lisistä jne. Miun mielestä poliisien pitäisi saada paljon parempaa palkkaa kuin mitä ne nyt saavat. He kun tekevät niin tärkeää työtä!

Samaa mieltä olen =)

on hampurilaisketjujen työntekijöillä, taitaa olla alle ton otsikon summan? Poliiseille ei tosiaan paljoo makseta, vaikka monen haave ammatti onkin, ja kouluun vaikea päästä. Työtaistelu varmaan yhtä vaikeaa kuin hoitajillakin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
JOKU OSA-AIKAINEN MAX 4 TUNTII PÄIVÄSSÄ, SIIVOOJA VAIKKA
Kyllä miun mielestä siivooja saa tuohon rahaan tehdä ihan täydet työpäivät, eikä mitään 4 tuntia. Johan tulisi aika hyvä palkka siivojille jos palkka olis se 3200e /kk.

Minäkin siivoan ja palkka tosiaan on tuo 1700 ilman lisiä. Aikaa käytän n. 4-5 tuntia päivässä. Urakalla nääs...

Laitoshuoltajana on kaverini ja tuota luokkaa on palkka. Meinasin hakea työvalmennus ohjaajan paikkaa ja se olisi kanssa tuohon kieppeille tienannut. Aika moni perustyö palvelualalla kait menee tuohon, moni menee tosin allekin.

Yhteistyössä