Palkka 2300e/kk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

susa

Vieras
Oon tällä hetkellä osittaisella hoitovapaalla, maanantai pvät vapaita.
Palkka vaivaiset 1780e/kk bruttona. Normaalia päivää jos tekisin, saisin sen 2300euroo. Onks mielestänne huono palkka toi 2300.
Ennen äitiyslomaa tein vuosikausia kolmivuorotyötä, nyt häviin melkein 10.000euroo näissä päivävuoroissa vuodessa.

eli sie olet 4 päivää kuussa poissa töistä ja palkka on pudonnu 600 euroa? :o

huh!

pohjos-suomessa tuo 2300 euroa on ihan hyvä palkka mutta etelä-suomessa aika pieni. eli riippuu paljon siitäkin missä päin asuu.

Tosiaan riippuu kovasti mistä työstä tuo palkka maksetaan, ja missä päin se on. Mun palkaksi se olisi tosi huono, teen it-alan asiantuntijatehtäviä.

Jokunen vuosi sitten itsekin tein lyhennettyä työviikkoa, mun nettopalkka putosi tuon 5-600 euroa nelipäiväisellä viikolla. Pudotus on 20 % bruttopalkasta, ja nettopalkan vähennykseen vaikuttaa sitten tietysti vielä muuttuva veroprosentti.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

huh!

Tätä minäkin jäin ihmettelemään!!

Ja riippuu ihan koulutuksestasi ja työstäsi, onko tuo 2300 euroa hyvä vai huono palkka. Monelle se olisi jo TOSI hyvä, mutta sitten taas monelle aivan surkea.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
No riippuu mitä tekee. Omalla alalla tuo olisi ehdottomasti huono palkka - harjoittelijan palkka tms. Monella muulla alalla taas hyvä palkka.

Mitä? Etkös sä olekaan muka talonmies?

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:

huh!

Ja riippuu ihan koulutuksestasi ja työstäsi, onko tuo 2300 euroa hyvä vai huono palkka. Monelle se olisi jo TOSI hyvä, mutta sitten taas monelle aivan surkea.

Hävettää, mut ei ole mitään koulutusta, ainoastaan peruskoulun oon käynyt.
Kauppista kävin pari vuotta, mutta jätin kesken. Oon valtiolla töissä ja tänäänkin ollut sen verran hiljasta, että oon netissä pyörinyt monta tuntia.
.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:

huh!

Hävettää, mut ei ole mitään koulutusta, ainoastaan peruskoulun oon käynyt.
Kauppista kävin pari vuotta, mutta jätin kesken. Oon valtiolla töissä ja tänäänkin ollut sen verran hiljasta, että oon netissä pyörinyt monta tuntia.
.

Mitä vielä, nosta pääsi, älä häpee ja oo iloinen, että tuollaisen palkan ansaitset lähes nettisurffailulla ;) !! moni ei tuohon pääse!

Alkuperäinen kirjoittaja Jopas on talonmiehillä hyvä palkka!:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
No riippuu mitä tekee. Omalla alalla tuo olisi ehdottomasti huono palkka - harjoittelijan palkka tms. Monella muulla alalla taas hyvä palkka.

Mitä? Etkös sä olekaan muka talonmies?

B) Olen toki. Mä joudun hoitamaan meidän omakotitalon kaikki asiat - seinän maalauksesta tukkeutuneisiin lavuaarin viemäreihin. Eikös ne talonmiehet hoida juuri tälläisiä asioita? Palkkatyöni on it-alalla. Olen DI.

No se on kyllä todella hyvä, jos sinulla ei ole koulutusta ja ehdit vielä netissä roikkumaan. Itse tienaan samat vuosia kouluja käyneenä eikä töissä netissä paljon ehdi käymään. tiedoksi kaikille, että jos on päivän hoitovapaalla, se on palkasta 80%(palkka vähenee suhteessa työaikaan)

Yhteistyössä