Palkkapäivä eikä palkkaa tullu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mitäs tässä nyt voi tehä ku palkka ei oo vieläkään tullu, vaikka tänään oli palkkapäivä? Palkanlaskija on ilmeisen huolimaton muutenki ku 2 kertaa on mulle tullu ihan liikaa palkkaa ja sit on selvinny, että mulle onki maksettu myös toisen työntekijän palkka! Liekö mun palkka menny nyt jolleki toiselle... :/

No jos ei ole silloin aikaisemmin korjattu virheellisiä palkkoja, niin nyt ovat korjanneet ja sä et saanutkaan mitään...
Oikeasti, sen palkan pitäisi olla sun tilillä jo kun pankki aukaisee ovensa, olisit soittanut palkanlaskijalle jo aamupäivällä. Ja eikä tilinauhaa tullut?

On korjattu aiemmat virheet samantien ku ovat tapahtuneet. Soitin kyllä joskus kolmen aikaan ku pääsin töistä ja huomasin, ettei palkkaa ole tullut. Oli sillon vielä laskemassa palkkaa, mut kuulemma oli tulossa. Vituttaa ku työnantaja ei tee mitään ku nää virheet ei oo mitään harvinaisia.

[QUOTE="vieras";24093716]On korjattu aiemmat virheet samantien ku ovat tapahtuneet. Soitin kyllä joskus kolmen aikaan ku pääsin töistä ja huomasin, ettei palkkaa ole tullut. Oli sillon vielä laskemassa palkkaa, mut kuulemma oli tulossa. Vituttaa ku työnantaja ei tee mitään ku nää virheet ei oo mitään harvinaisia.[/QUOTE]

Siis laskemassa palkkaa klo 15? Huh huh. No ei varmaan tän päivän siirtoihin ehtinyt. Taitaa olla pieni firma, jossa olet töissä? Oikeasti se palkka ON oltava sun tilillä palkkapäivänä, tai jouluvat maksamaan korkoa.
Mun äiti aikanaan on jotain palkkasotkuja korjannut viemällä itse ( oli esimiehenä) ne rahat pankkiin, tai siis pikaosoituksella ne siirrätti pankissa.

[QUOTE="just";24093753]Siis laskemassa palkkaa klo 15? Huh huh. No ei varmaan tän päivän siirtoihin ehtinyt. Taitaa olla pieni firma, jossa olet töissä? Oikeasti se palkka ON oltava sun tilillä palkkapäivänä, tai jouluvat maksamaan korkoa.
Mun äiti aikanaan on jotain palkkasotkuja korjannut viemällä itse ( oli esimiehenä) ne rahat pankkiin, tai siis pikaosoituksella ne siirrätti pankissa.[/QUOTE]

Ok. Hyvä tietää :) Kyllä vaan vituttaa ku palkka aina tulee joskus päivällä (ja nyt ei edes päivällä). Edellisessä työpaikassa kyllä tuli niin, että aamulla ku katoit tilin niin siellä oli. Voiskohan tästä liittoon tehä jonku ilmotuksen?

Yhteistyössä