Palkkaukset eri aloilla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pastori

Vieras
Haluaisin hiukan kuulla mitä palkkaa miltäkin alalta saa. Eli mitä olet tehnyt työksesi ja kuinka paljon palkkaa olet mistäkin saanut. Kuukausipalkoista suurinpiirtein vastauksia.

Itsellä tarjoilijan työtä takana ja palkkaus ollut 1300? aluksi kun oppisopimuksella opiskelin ja 1700+lisät sen jälkeen.

Millaista palkkaa saa kuapallisesta työstä? Mikä työ?
Entä varastointi? Kerro tarkemmin.
Toimistotyö ja työnkuva ja palkka?
Jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Ai niin. Unohdin, että täällä ei ole kukaan tehnyt koskaan töitä :whistle:

Niinpä :whistle: Minnuukin kiinnostaisi tietää tämä, olen tosi huono löytämään netistä noita palkkataulukoita ja toisekseen minun mielestä ne ei oikein vastaa todellisuutta. Itse tein kuukausipalkalla toimistotöitä yli 10 vuotta sitten 1000 euron kk palkalla, myöhemmin olen ollut provikkahommissa. Vastatkaa vaikka harmaana, jos ette halua mustana kertoa.

http://rekrytointi.utu.fi/?cmd=yliopistoille.sijoittumistieto

Tuossa on Turun yliopistosta valmistuneista tietoa pääaineittain valmistumista seuraavan vuoden kevät-kesällä.

ein 4 vuotta töitä lounasravintolassa ja käteen jäi n.1100?.7,5h/päivä tein.Eli eipä päässyt pekkasetkaan kertymään...Ja autolla kävin naapurikaupungissa.

Nyt olen kunnallinen pph,ollut kaksi vuotta.Palkkaa saan 4½ lapsesta kustannustenkorvauksineen reilut 1500? käteen.Ei kerry pekkaste nytkään,mutta eipä tarvii matkakuluja maksella eikä junnun koulunjälkeisiä iltsikoita!!Maksoin siis ennen 200? hoitomksuja.Säästyy jo noistakin sellaset 400?/kk.

Yhteistyössä