Palkkaukset eri aloilla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toimistossa naputan konetta ja huolehdin siitä että kaikilla osastoilla tehdään se mitä pitää (laitan työt tekoon). Alempana toimihenkilönä siis työskentelen ilman kummempia koulutuksia. Palkka vuorolisineen keskimäärin 2700e kuukaudessa käteen jää joku 1800.

Korjatkaahan nyt mustavalkoista ajattelumaailmaani.. Olen kuvitellut jostain syystä, että tehdastyöläisillä olisi työhön nähden suhteellisen hyvä palkka. Ja kyllä, minusta hyvä palkka on kun jää käteen 1700?/kk tai enemmän. Huuhaata vaiko ei..?

Suhteellinen käsite tuo hyvä palkka! Tehdastyöstä en osaa sanoa mitään, mutta minä olisin todella iloinen jos mulle jäis verojen jälkeen rahaa vaikkapa 1700 euroa. Riippuu tietysti työn raskaudesta ja vaativuudesta, mutta noin niinku periaatteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Suhteellinen käsite tuo hyvä palkka! Tehdastyöstä en osaa sanoa mitään, mutta minä olisin todella iloinen jos mulle jäis verojen jälkeen rahaa vaikkapa 1700 euroa. Riippuu tietysti työn raskaudesta ja vaativuudesta, mutta noin niinku periaatteessa.

mulle jää yleensä enemmänkin kuin tuo 1700?/kk käteen,mutta siinä on sitten saanut niska "limassa" tehdä töitä..päivittäin nostan esim monta tonnia painoja,no eipähän tartte töiden jälkeen enää punttikselle lähteä :D

Yhteistyössä