PALSTA = läpileikkaus Suomen naisista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Milla

Vieras
Jälleen kerran menin sanattomaksi siitä, mitä täällä puhutaan. Ja miten asioista puhutaan. Keitä te olette jotka tänne kirjoitatte, yleensä harmaana, että säälitte toisia siitä syystä että näillä on lapsia vain yhtä sukupuolta? Keitä ovat ne jotka toivovat sairaita lapsia toisille, tai toivovat pahaa muuten vain? Keitä ne on, jotka jaksaa jokaiseen ketjuun jossa joku apua pyytää, tulla nauramaan ja ilkkumaan?

Tällaisiakö naiset ovat?

Älkääkä nyt sanoko, että vaihda kanavaa tai älä ota niin vakavasti, tämä on netti. Mutta kun näiden tekstien takana on ihan oikeita ihmisiä! Inhottavia, ilkeitä, pahansuopaisia ihmisiä jotka ovat jopa yltyneet haukkumaan toisten lasten ulkonäköä täällä! Mitä siitä saa itselleen, hyvän mielenkö? Vai meneekö suomalaisella naisella todella näin huonosti?

Niin, varmaan on läpileikkaus suomen naisista. Naisia laidasta laitaan ja niitä ilkkujia on vain pieni osa, luulisin. Osa noista ilkeilijöistä on varmaan puhtaasti provoilijoita, jota sitäkään en tosin ymmärrä.

Mutta, tosihan on että noita päänaukojia on, ja tulee olemaan. Että jos täällä meinaa viihtyä, niin pakko on ottaa "suodatin" käyttöön, tai pitää palstataukoa. Niin valitettavaa kuin se onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja voi :(:
kuka on haukkunut toisen lapsen ulkonäköä? :( inhottavaa... en ymmärrä!!! tulee heti surullinen olo..

on inhottavaa. ja kaiken huippu ehdottomasti oli kun joku toivoi että joku toinen joutuisi kokemaan miltä tuntuu menettää lapsi :'(
sellaist kun ei ikinä toivoisi yhtään kenellekään. vaikka kuinka ei jostakusta tykkäisit niin ei kukaan jolla on yhtään tunneälyä kirjoita tuollaista.
tai ilmoita ketään toista palstalaista kuolleeksi, ihan vaan vitsillä :o
lukekaa uutisia tänäänkin. äiti ja poika kuoli viljasiiloon, ylistarossa ammuttiin nuori tyttö kuoliaaksi jne.. ei ole naurunasioita tuollaiset ilmoitukset

Kyllä tää mun mielestä on aika hyvä leikkaus Suomen naisista; kyllä niitä ilkeilijöitä löytyy. Yleensä ne vaan tuppaa sanomaan asiansa 'pimennossa' eli täällä harmaana ja ns. oikeassa elämässä selän takana.

Tottakai on niitä idiootteja, jotka toivovat toisille pahaa koska itse eivät ole saaneet haluaamaansa. Täytyy vain olla välittämättä sellaisista kommenteista ja olla onnellinen, kun oma elämä on kumminkin niin ihanaa, ettei tarvii samanlaiseksi ryhtyä! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Niin palstalla kuin oikeassakin elämässä on ilkeilijöitä, mutta on myös niitä mukaviakin. Palstan perusteella en lähtis vetämään kokonaisjohtopäätöstä suomen naisista :D

Miksi ei? Tämä on kävijämäärältään iso keskustelupalsta, ja suurin osa on naisia. Miksei siitä jotain voisi jo päätellä?

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
En ole hämmästynyt. Live elämässäkin samanlaista.

En ole törmännyt vastaavaan "siviilielämässä"... pojat aikoinaan naureskelivat armeijasta, että en voi tajuta millaista siellä on, kun samaan tupaan sullotaan läpileikkaus koko ikäluokasta... tämän palstan outouden myötä alan pikku hiljaa tajuamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Niin palstalla kuin oikeassakin elämässä on ilkeilijöitä, mutta on myös niitä mukaviakin. Palstan perusteella en lähtis vetämään kokonaisjohtopäätöstä suomen naisista :D

Miksi ei? Tämä on kävijämäärältään iso keskustelupalsta, ja suurin osa on naisia. Miksei siitä jotain voisi jo päätellä?

Palstalla viihtyy esim keskimääräistä enemmän nuoria, kouluttamattomia, kotiäitejä ja köyhempiä jos vertaa normaaliprofiiliin. En usko, että palsta on loppuen lopuksi kovinkaan kattava läpileikkaus tämän maan naisista. Tämä on monella käytössä vain yhden elämänvaiheen aikana vaikka toki täällä on tuosta palstaprofiilista poikkeaviakin.

Älkää nyt yleistäkö. Yksi provo/idiootti ehtii mellastamaan aika monessa ketjussa. En todellakaan usko että kyseessä aina on edes nainen/aikuinen/selväjärkinen.

näitä juttuja ei saisi ottaa niin vakavasti, moni purkaa tänne jotain ja käyttäytyy toki erittäin huonosti. Itse käyn täällä satunnaisesti eikä minulla ole tarvetta haukkua ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
näitä juttuja ei saisi ottaa niin vakavasti, moni purkaa tänne jotain ja käyttäytyy toki erittäin huonosti. Itse käyn täällä satunnaisesti eikä minulla ole tarvetta haukkua ketään.

Niin, mutta miksi moni käy täällä purkamassa jotakin? Eikö se jo kerro jostain?

Jostain joo, mutta ei ainakaan suomalaisista naisista yleensä.

Jätä tämä Mitäs nyt- osio lukematta, seuraa noita muita puolia missä juttu pysyy siistimpänä kirjautumispakon vuoksi. Siellä kirjoittelee ihan tavallisia naisia, jotka eivät tälle puolelle vaivaudu meidän harmaiden tampioiden vuoksi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No kyllä minusta aika paljon kertoo. Kun miettii minkä luonteisia suomalaiset naiset on ja mistä yleensä kiinnostuneita. Ja kun täällä niin moni on ilkeä ja kai sitten kyllästynyt omaan elämäänsä niin... kyllä siitä päätelmiä voi tehdä.

Olen ollut palstalla jo kohta vuoden ja huomannut saman mistä puhut. Ihmiset purkavat pahaaoloansa. Surullista. Minuunkin on vaikuttanut sen verran, että minusta on tullut hiljaisempi omassa elämässäni juttelemaan asioistani, koska on aina on ihmisiä, jotka näkevät huonoa seläntakana ja arvostelevat vaikka itse yrittäisi kohdella muita ihmisiä kauniisti ja nähdä muissa ihmisissä hyviä puolia.

No kyllä minusta aika paljon kertoo. Kun miettii minkä luonteisia suomalaiset naiset on ja mistä yleensä kiinnostuneita. Ja kun täällä niin moni on ilkeä ja kai sitten kyllästynyt omaan elämäänsä niin... kyllä siitä päätelmiä voi tehdä.

mutta ei niitä toisten juttuja täällä kannata ottaa niin tosissaan eikä itseensä. ja mitä kertoo sekin, että joillakin on tarve laittaa tänne lastensa kuvia? usein saa sitä mitä tilaa?

mutta ei niitä toisten juttuja täällä kannata ottaa niin tosissaan eikä itseensä. ja mitä kertoo sekin, että joillakin on tarve laittaa tänne lastensa kuvia? usein saa sitä mitä tilaa?

Sä olet siis yksi niistä joista puhun, muistan tuon nikkisi, kirjoitat sillä usein todella negatiiviseen sävyyn. Ei kenellekään ole oikeus haukkua ketään, ei edes netissä!

Pitää tarkastella nettikirjoittelua hieman laajemmin jos meinaa päätelmiä tehdä. Kuten jo sanoin, yksikin saa aina monta ilkeää vastausta aikaiseksi.
Mä en ole havainnut muita yleispiirteitä suomalaisissa naisissa kuin järkevyys, itsenäisyys, sitkeys ja kätevyys. Nää tosin pätee naisiin kaikkialla. :)
Mä olen saanut ihan hyviä vastauksia pulmaan kuin pulmaan ja muita ei kannata noteerata.