O
Otan osaa
Vieras
Vois olla, että oli väärät antibiootit/väärä annostus. Söin Kefexiniä 500 mg:aa 3 krt/päivä.
No voi..... et tiennyt tätä:
Sailab ry | Antibioottikuurit yhteydessä lasten Crohnin tautiin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vois olla, että oli väärät antibiootit/väärä annostus. Söin Kefexiniä 500 mg:aa 3 krt/päivä.
Ehkä näinkin. Mutta alitajuntas voi olla eri mieltä sun kanssa.![]()
Mutta nyt on kyllä oikeasti liikkeellä pitkäkestoista räkätautia. Mullakin on perheessä ja tuttavapiirissä muutama, joilla erilaiset ylähengitystieinfektiot ovat jatkuneet viikkotolkulla.
Itse asiassa, tuossa on oikeasti perääkin. Jatkuva itsensä tarkkailu (oireiden tarkkailu) saa myös aikaiseksi psykosomaattisia oireita.
Psykosomaattiset oireet voivat olla yhtä vahvoja ja "todellisia", kuin fyysisetkin. Jos päivittäin (tai edes melkein) mittailee lämpöjään, nousee lämmöt taatusti ja olokin heikkenee. Suosittelen AP tutustumaan aiheeseen.
No tuskin on siitä kyse, kun yli kaksi viikkoa olen lähinnä makoillut enkä oikein mitään ole jaksanut tehdä. Selkeästi sairas olo ollut koko ajan.
No tuskin on siitä kyse, kun yli kaksi viikkoa olen lähinnä makoillut enkä oikein mitään ole jaksanut tehdä. Selkeästi sairas olo ollut koko ajan.
Liikakarvoitus pään alueella nostaa lämpötilaa. Tuohon auttaa vain sheivaus.
Tulin siis Kyprokselta ma 17.9 ja heti keskiviikkona nousi kuume. Mulla oli sit kuumetta/lämpöä ja vähän kurkkukipua maanantaihin asti, jolloin menin lääkäriin. Sain antibiootit ja söin niitä viikon. Keuhkoputkentulehdukseksi sanottiin. Antibiooteista huolimatta lämpöä oli loppuviikkoon asti väliä 37.2-37.8 ja kurkkukipua ja yskää, joka helpotti kyllä koko ajan. Tuosta sairastumisesta on siis jo yli 2 viikkoa ja antibiootitkin lopetin jo sunnuntaina. Silti TAAS 37.5 ja yskin paljon. :O Mitä ihmettä tää on? Pariin päivään ei ole ollut lämpöä (kork. 37.2 jossain välissä..) ja nyt jälleen.
Alkaa jo kyllästyttää. Menen kyllä uudestaan lääkäriin, mutta veikkauksia?Mun eka tällainen palsta-aloitus.
Psykosomaattiset oireet voivat olla yhtä vahvoja ja "todellisia", kuin fyysisetkin. Jos päivittäin (tai edes melkein) mittailee lämpöjään, nousee lämmöt taatusti ja olokin heikkenee. Suosittelen AP tutustumaan aiheeseen.
Länsi-Niilin virus?? Kun siellä kreikassa kerran olit ollut.. Mutta lääkäärin sun kyllä pitää mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja riittää;27285243:Kerrotko vielä viimekertaisen ulosteesi koostumuksen niin eiköhän näillä tiedoilla pärjätä vähän aikaa.
Eiköhän tää kakara oo saanut taas riittävästi huomiota tällä kertaa.