Palstalaiset joista PIDÄT?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Nämä nyt tulee ainakin mulle yhtäkkiä mieleen: Keittiönoita, fjonga, Lumiina, Lunatic, pintelin, flow87, elokuu19

Tehdän vähän positiivisempi ketju kuin se jossa luetellaan niitä joista ei pidä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Scarlett- on kiva :) Ja löytyyhän niitä monia muitakin. Villivadelma, RouvaRajatapaus, turkilmas, Ravistettava, ja Gorthaur nyt tulee ainakin mieleen.

Kuinka mä nyt sut unohdin?! :ashamed: :headwall: Saanko anteeksi, kun ei tällainen vanhus muista kaikkea? Eilen kun vanhenin taas :xmas:

Ai niin ja Kotilehmä pitää lisätä listaan, ollaan tuttuja jo av:lta ja törkynikkien ajalta :D B)

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Scarlett- on kiva :) Ja löytyyhän niitä monia muitakin. Villivadelma, RouvaRajatapaus, turkilmas, Ravistettava, ja Gorthaur & KKK nyt tulee ainakin mieleen.

Villivadelma ainakin maistuu hyvälle :p

Ootko sä maistellu sitä :laugh:
;)

Olen, ainakin siiderin muodossa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Scarlett- on kiva :) Ja löytyyhän niitä monia muitakin. Villivadelma, RouvaRajatapaus, turkilmas, Ravistettava, ja Gorthaur nyt tulee ainakin mieleen.

Kuinka mä nyt sut unohdin?! :ashamed: :headwall: Saanko anteeksi, kun ei tällainen vanhus muista kaikkea? Eilen kun vanhenin taas :xmas:

Ai niin ja Kotilehmä pitää lisätä listaan, ollaan tuttuja jo av:lta ja törkynikkien ajalta :D B)

Ainiin, unohdin onnitellakin vaikka sen ketjun huomasin. Jälkikäteen :flower:

Yhteistyössä