V
vierailija
Vieras
Mielestäni Pin on kauniimpi kuin lisbetti. Lisbetti yrittää nyt lentää sangrian siivellä turhaan.
on pintskuki ihan sievä mutta ei ihan em. tasoa
sitäpaitsi ei ole enää palstalla, ollut kai vuosiin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mielestäni Pin on kauniimpi kuin lisbetti. Lisbetti yrittää nyt lentää sangrian siivellä turhaan.
Aqela mainosti muutama päivä sitten olevansa 49v ja näyttävänsä 30v. Hänen kuvan haluan tänneKauneimmat eivät edes laita kuviaan esille.
On käynyt edelleen täällä mutta harvemmin.Lissu hyväksy nyt vaan se ettet yllä kauneudessa sangrian ja pin tasolleon pintskuki ihan sievä mutta ei ihan em. tasoa
sitäpaitsi ei ole enää palstalla, ollut kai vuosiin
Nöyy nöyyAqela mainosti muutama päivä sitten olevansa 49v ja näyttävänsä 30v. Hänen kuvan haluan tänne![]()
On käynyt edelleen täällä mutta harvemmin.Lissu hyväksy nyt vaan se ettet yllä kauneudessa sangrian ja pin tasolle
Etpämä en ole lissu, enkä välitä siitä hyväksyykö vaiko ei
Naapurin tyttö on monesti se kaunein vaatimattomuudessaanNöyy nöyy
En ole niin kaunis kuin luulet. Sellainen naapurin tyttö vain.
Kauneimmat eivät edes laita kuviaan esille.
Etpä![]()
Niin kuulostaa ja se haukkuja en ollut minä vaan toinen harmaa joka kommentoi viestiini.Minusta katusutturaksi ja pubiruusuksi sanominen kuulostaa ihan haukkumiselta.
*huokaus*Naapurin tyttö on monesti se kaunein vaatimattomuudessaanLaita nyt vaan kuva itsestäsi, ei nämä missikisat ole
![]()
no en, on niin tyypillistä että meitä harmaita luullaan joksikin tietyksi mustaksi
ja perseilleen menee aina
Ei paineita*huokaus*
Laitan jos saan siedettävän kuvan otettua.
Nöyy nöyy
En ole niin kaunis kuin luulet. Sellainen naapurin tyttö vain.
Liika itsekritiikki ei ole hyväksi kenellekään. Vertaat itseäsi liikaa muihin kenties? Minä ainakin uskon, että olet kaunis nainen.Ei onnistunut. Ei miust saa hyvää kuvaa. Kuvassa olen ruma.![]()
Ei onnistunut. Ei miust saa hyvää kuvaa. Kuvassa olen ruma.![]()
Ei onnistunut. Ei miust saa hyvää kuvaa. Kuvassa olen ruma.![]()
Hän on kaunis myös kuvissa, ei vain itse sitä ymmärrä.Luonnossa olet onneksi kaunis mutta kaikki ihmiset ei ole kuvauksellisia.
En vertaa muihin. Olen tyytyväinen ulkonäkööni. En saa hyvää kuvaa itsestäni. Vanha puhelin.Liika itsekritiikki ei ole hyväksi kenellekään. Vertaat itseäsi liikaa muihin kenties? Minä ainakin uskon, että olet kaunis nainen.
Kuinka niin onneksi?? Tämähän on piilokuittailua, haukkuminen verhottu kehumisen taakse.Luonnossa olet onneksi kaunis mutta kaikki ihmiset ei ole kuvauksellisia.
Laita viimeksi otettu kuvaEn vertaa muihin. Olen tyytyväinen ulkonäkööni. En saa hyvää kuvaa itsestäni. Vanha puhelin.![]()