Palstamamma, kumpi olisi sopivampi sinulle? 10e/h miinus verot, vai 250e/h puhtaana käteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valinta on sinun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mun kuukausipalkan jakaa tuntimäärällä, niin saan vajaa 13€/h ja lisät päälle. Silti tekisin todellakin mielummin töitä 10€ tuntipalkalla kuin uhraisin itseni myymällä s e k s iä. Kuvottava ajatus, että pitäisi itseä myydä.

Katsoin joku sika sitten ko. ohjelman.
Muistan kun minulle sanottiin nuorena, että istun pankin päällä. Joku mies sanoi Kaivohuoneen baaritiskillä, että lähdetäänkö pesemään pyykkiä. Sinisilmäisena maalaistyttönä myöhemmin tajusin, että jotkut naiset myyvät itseään baareissa.
Maailma on seksillä kyllästetty. Vsikea sanoa missä on raja itsensä myymisellä.
Avioliitossani sanoin suorat sanat monta kertaa. Tunsin siinä itseni vielä huonommaksi kuin kurjin katutyttö.
Minulla on nykyään asiat hyvin. Nautin eläkeläisenä olemisesta. Itsetuntoni on luja kuin kallio.
Vähälläkin rahalla tulen toimeen Helsingissä.
Niin paljon rahaa ei ole ikinä ollut yhdelläkään miehellä, että olisin myynyt itseäni. Olen uskovainen, mutta käytän myös tervettä järkeäni.

ohh, onko työtätekevillä aikuisilla tosiaan noin alhainen palkka, surullista
vähän jopa nyt hävettää kun saan eläkeläisenä 19 euroa tunnissa jos laskee sen 40 viikkotunnin mukaan

Siis en mä enää tuolla palkalla työskentele.

Mut joo, siivousduunia olen tehnyt kymmenen euron ja viidenkymmenen sentin tuntihintaan. Toki tuohon päälle tulivat kilometrit ja työajaksi huomioitiin myös matkoihin kuluva aika ja fiksuna tyttönä vielä huijasin jäämällä aina kun mahdollista työkohteiden liki yöksi ja merkkasin silti kilometrit, mutta...

On se yhäkin usealla alalla normaali tuntipalkka aloittaville työntekijälle.

Siis en mä enää tuolla palkalla työskentele.

Mut joo, siivousduunia olen tehnyt kymmenen euron ja viidenkymmenen sentin tuntihintaan. Toki tuohon päälle tulivat kilometrit ja työajaksi huomioitiin myös matkoihin kuluva aika ja fiksuna tyttönä vielä huijasin jäämällä aina kun mahdollista työkohteiden liki yöksi ja merkkasin silti kilometrit, mutta...

On se yhäkin usealla alalla normaali tuntipalkka aloittaville työntekijälle.
Eräs tietämäni tienasi ”runoilemalla” hyvin ja verovapaasti. Makoili kotona ja laittoi matkaraporttiin 200-450 km päiviä kokopäivärahalla.

Eräs tietämäni tienasi ”runoilemalla” hyvin ja verovapaasti. Makoili kotona ja laittoi matkaraporttiin 200-450 km päiviä kokopäivärahalla.

Mutta mitä sen ois pitänyt tehdä rahansa ansaitakseen? Miten voi päästä moiseen duuniin?
En mä olisi voinut jättää kohteita siivoamatta, asiakkaat olisivat valittaneet työnantajalle suhtkoht heti :D

Katsoin joku aika sitten ko. ohjelman.
Muistan kun minulle sanottiin nuorena, että istun pankin päällä. Joku mies sanoi Kaivohuoneen baaritiskillä, että lähdetäänkö pesemään pyykkiä. Sinisilmäisena maalaistyttönä myöhemmin tajusin, että jotkut naiset myyvät itseään baareissa.
Maailma on seksillä kyllästetty. Vaikea sanoa missä on raja itsensä myymisellä. Avioliitossani sanoin suorat sanat monta kertaa. Tunsin siinä itseni vielä huonommaksi kuin kurjin katutyttö.
Minulla on nykyään asiat hyvin. Nautin eläkeläisenä olemisesta. Itsetuntoni on luja kuin kallio.
Vähälläkin rahalla tulen toimeen Helsingissä.
Niin paljon rahaa ei ole ikinä ollut yhdelläkään miehellä, että olisin myynyt itseäni. Olen uskovainen, mutta käytän myös tervettä järkeäni./korjasin

Iiris kertoo jutussa, että taide ei elätä mutta seksityö elättää (eikä ole hänelle vastenmielistä). Ne, jotka haluavat auttaa häntä suuntautumaan enemmän taiteeseen, voivat tietenkin tukea taloudellisesti hänen taidettaan.

Taidetta vuodelta 2022 Kuvan keskellä iiris.
1339112220-0292c6c3af3ec45b29f44a46ac2528e7d77979e3e61818db0177b76c362ca484-d_640x360

Kyllä kaikki tietävät, että taideala ei elätä.
Olin osallistunut tähän ketjuun vuonna 2021. Ihanaa huomata etten enää muistele vanhoja ikäviä asioita. On hyvä elää aikuisena naisena ja saada vain asiallista kohtelua elävässä elämässä. Sääliksi käy miehiä, jotka maksavat rahaa hetken sylin lämmöstä.
Kuuntelen parhaillaan eilistä Stubbin infoa.
Rajoja ja arvoja pitää kunnioittaa politiikassa ja ihmissuhteissa.

Suomessakin on niin paljon yksinäisiä miehiä, että kauppa varmaan käy ihan hyvin. Nämä vain pitäisi saada verolle ja ala säännellyksi. Kyllähän katukauppa varmaan silti jatkuisi, mutta olisi vaihtoehtoja myös siisti toimisto, johon voisi varata ajan vaikka netissä. Asiakaskuntaa riittäisi varmasti sekä luksushuorille, että pirihuorille, kun kuuntelee tämänkin palstan miehiä.

Suomessakin on niin paljon yksinäisiä miehiä, että kauppa varmaan käy ihan hyvin. Nämä vain pitäisi saada verolle ja ala säännellyksi. Kyllähän katukauppa varmaan silti jatkuisi, mutta olisi vaihtoehtoja myös siisti toimisto, johon voisi varata ajan vaikka netissä. Asiakaskuntaa riittäisi varmasti sekä luksushuorille, että pirihuorille, kun kuuntelee tämänkin palstan miehiä.
Onneksi en tarvitse kuunnella vaan vain lukea jos sitäkään.
Ihmettelen jutun naisen äitiä. Miksi hän ei auta tytärtään taloudellisesti, jos ei hyväksy hänen seksikauppaa?
Kaikilla taiteen aloilla on raha tiukassa. Yle aamussa haastateltiin miesbalettitanssijaa, joka on töissä Australian baletissa. Hän sanoi, että Suomessa vakituisen paikan saaminen oopperassa on hyvin vaikeaa.
Yleensä itseään myyvät naiset ovat traumatisoitineita jo lapsuudessaan. Heillä on sairas suhde kehonsa arvostukseen.

Yhteistyössä