Palstamammojen mukaan mä ainakin olen erittäin huono äiti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammaliini :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammaliini :)

Vieras
Aikani tällä palstalla pyörineenä olen huomannut, että diagnoosini on ERITTÄIN HUONO ÄITI, ainakin joidenkin mielestä

Tässä muutamia esimerkkejä:
En käytä lapsellani kestoja
En jaksa läheskään joka päivä tehdä kahta lämmintä ateriaa (tyttö toki saa 2 lämmintä ruokaa, mutta toinen niistä on usein valitettavasti niitä säilöntäaine piltti pöperöitä) ja hengissä on vielä ;) Ja ikääkin jo yli vuosi! Ajatella!
Annan vieläkin maitoa öisin, ja nokkiksesta, koska en jaksa alkaa tappeleen öisin.
En jaksa ottaa kamalaa stressiä pottailusta.
Laitan lapseni lähestulkoon PÄIVITTÄIN olkkarin lattialle katsomaan tv:tä jotta saan sen ihan pienen hetken itselleni, pyykkikoneen ja astianpesukoneen kanssa kylläkin. Tai paistinpannun ja kattiloiden kera!
En jaksa siivota läheskään päivittäin.
Joskus saatan ärähtää lapselleni.
Olen käynyt hesellä lapseni kanssa, ja lapseni on tuolloin saanut ranskiksistani noin kymmenisen kappaletta.
En muista läheskään joka päivä antaa d-tippoja.
Annan särkylääketta lapselleni, jos tiedän että hän on kipeä. (onpa minua tästäkin haukuttu täällä :O)
Olen koneella, palstailen ja facebookkaan MYÖS lapsen ollessa hereillä, tosin harvoin.
Imetyksen lopetin lapsen ollessa 1v. En vain enää jaksanut imettää öisin. Päiväimetyksen lapsi lopetti itse ollessaan 8,5kk. Silti siirryin maitopulloon! Kamalaa!
En jaksa kiinnittää huomiota lapsen jokaiseen kitinään.
Ei ulkoilla päivittäin.
Lapseni on ollut ensimmäisen kerran mummun ja papan kanssa yön jo 5kk iässä!
Tämäkin äiti ottaa alkoholia silloin tällöin, seuraavan kerran jo perjantaina! Onhan viime kerrasta vasta 3kk. Juoppo mikä juoppo ;)
Mä vien lapseni kohta hoitoon, hän on silloin 1v2kk. Mummolle menee, siinäkin teen synnin, kun työllistän appivanhempia! Tosin, olen töissä 4kk.
Ja mitähän vielä, kyllähän noita on :D

Joka tapauksessa kuitenkin rakastan lastani yli kaiken, ja haluan hänelle vain parasta. <3

Tätä ei pidä kenenkään ottaa kovinkaan vakavasti. Tällä haluan vain tuoda esille sen, että eiköhän äitit pidetä ihan niistä omista asioista huoli, eikä puututa toisten elämään. Tällä palstalla kun näkee kaikenlaista, haukutaan ryhmässä jotain tuntematonta ihmistä. No, joukossa kai se tyhmyys tiivistyy, vai miten se oli :) Mukavaa kevään odotusta!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi jumalauta taas näitä muka pahislistoja....

Kuten sanoin, ei pidä ottaa tosissaan :) Onko jotenki huono elämä sulla, kerro ihmeessä? :) Ja miten niin "muka" pahislistoja? Ei noi asiat oo muka asioita, ihan totta jokikinen sana. Ja onhan se huomattu, että täällä haukutaan juuri noista asioista.

ollaan yhessä pahiksia.. ja aattele meidän 2v saa vieläki joskus sapuskaa purkista viimeksi eilen, ku tuliin reissusta kotiin eikä jaksettu alkaa keittään pottuja iltapulloki jäi pois vasta 2v:nä (sai iltosin maidon saannin turvaamiseksi n.100ml pullosta, niin ja lämmittynä)..
meni hoitoob vajaa 1v, mut nyt on kotona ku äiti on äippälomalla..

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Kuten sanoin, ei pidä ottaa tosissaan :) Onko jotenki huono elämä sulla, kerro ihmeessä? :) Ja miten niin "muka" pahislistoja? Ei noi asiat oo muka asioita, ihan totta jokikinen sana. Ja onhan se huomattu, että täällä haukutaan juuri noista asioista.

Onhan noita varmaan ihan hyvä tänne luetteloida, mutta kyllähän maalaisjärjellä pärjää melko pitkälle:)

Eli tätä varmaan tulit hakemaan!!! EI! et ole huono äiti :)

kruunu kiiltää.... etiköhän ton listan mukaan moni elä...ne d tipa on kyl tärkeät luuston kannalta...lapsien vääristä sääristä näkee kyl äidit jotka on vähän unohellu....

mites monta happohyökkäystä sun lapset saa päivittäin? pesetkö hampaat aamuin illoin?

Alkuperäinen kirjoittaja Tytyliini:

Onhan noita varmaan ihan hyvä tänne luetteloida, mutta kyllähän maalaisjärjellä pärjää melko pitkälle:)

Eli tätä varmaan tulit hakemaan!!! EI! et ole huono äiti :)

En edelleenkään hakenut mitään, muutakuin että miksi äidit haukkuu palstalla toisia? Mua on haukuttu täällä JOKAISESTA asiasta, mitkä aloitukseen listasin. Kuten kirjoitin, niin omasta mielestäni olen paras äiti lapselleni. Kirjoitin kylläkin että PALSTAMAMMOJEN mielestä olen huono äiti :)

Onko nää ainaiset listat olevinaan huumoria vai mitä.. ei oikein nappaa.
Hankkikaa parempi huumorintaju.. onko äitiys tehny teistä noin kuivia, vai ootteko sellasia ihan luonnostaan.. kysyn vaan.

Mä en ainakaan aattele et aloittaja kaipais sääliä, musta toi oli hyvin laitettu mukaniintäydellisille äideille, joita palstalla tuntuu löytyvän jokaiseen väliin =) Maalaisjärkiset ei niin hygieniatarkat pärjää parhaiten ;)

Mä NIIN arvasin, että tästä tulee tällanen ketju. Jokainen teistä kuitenkin otti tän vakavasti, joten onko teilläkin luurankoja kaapissa? ;)

Mä en hakenut tällä aloituksellani mitään muutakuin sitä, että on ihan hemmetin lapsellista haukkua palstalla muita, kun todellisuudessa todella harva sanois samat esim. omalle ystävälleen.

Alkuperäinen kirjoittaja viiiierasy:
Mä en ainakaan aattele et aloittaja kaipais sääliä, musta toi oli hyvin laitettu mukaniintäydellisille äideille, joita palstalla tuntuu löytyvän jokaiseen väliin =) Maalaisjärkiset ei niin hygieniatarkat pärjää parhaiten ;)

Juuri tätä mä tarkoitin! Kiitos että ymmärsit :) Mä pärjään kyllä vallan mainiosti ilman palstamammojen sääliä. Pääasia, että mies säälii silloin tällöin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Onko nää ainaiset listat olevinaan huumoria vai mitä.. ei oikein nappaa.
Hankkikaa parempi huumorintaju.. onko äitiys tehny teistä noin kuivia, vai ootteko sellasia ihan luonnostaan.. kysyn vaan.

Joo, joku aina kuvittelee olevansa jotenkin terävä, mutta sori ap, nää on nähty jo moneen kertaan.

Mä muuten sovin sun listassasi LÄHES joka kohtaan, mutta ei jaksa silti hetkauttaa suuntaan tai toiseen. Mua kun ei palstalaisten mielipiteet minusta kiinnosta.

Mä NIIN arvasin, että tästä tulee tällanen ketju. Jokainen teistä kuitenkin otti tän vakavasti, joten onko teilläkin luurankoja kaapissa? ;)

Mä en hakenut tällä aloituksellani mitään muutakuin sitä, että on ihan hemmetin lapsellista haukkua palstalla muita, kun todellisuudessa todella harva sanois samat esim. omalle ystävälleen.

No mikset sä sitten tätä sanonut, tuon listan sijasta?

Niin ja vielä sen verran, että miksi ihmeessä te mammat sitten haukutte listalla olevista asioista, jos kerran ne nyt tuossa listassa onkin säälin hakua?? Tahtoisin tietää. Ei oo kun pari päivää, kun kirjoitin aloituksen siitä, että minkä verran tohtii särkylääkettä antaa, niin johan siellä oli yksi mamma haukkumassa, että miten herkästi annetaan lääkettä ja kuinka vastuuntunnotonta se on ja blaa blaa blaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:

No mikset sä sitten tätä sanonut, tuon listan sijasta?

Ai että mun olis sulta pitänyt kysyä lupa, saanko kirjoittaa listan?? :D

Uusimmat

Yhteistyössä