A
ap.
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mä NIIN arvasin, että tästä tulee tällanen ketju. Jokainen teistä kuitenkin otti tän vakavasti, joten onko teilläkin luurankoja kaapissa?
Mä en hakenut tällä aloituksellani mitään muutakuin sitä, että on ihan hemmetin lapsellista haukkua palstalla muita, kun todellisuudessa todella harva sanois samat esim. omalle ystävälleen.
yleensä tällä palstalla otetaan henkilökohtaisuuksina kaikki eriävät mielipiteet.ilmeisesti sinäkin teet sitä. luetaan rivienvälistä haukkuja ja v..ttuiluita. mua ei oo haukuttu mistään asiasta täällä. itse olen esittänyt omia näkemyksiäni asioista joita pidän tärkeinä. mutta aina joku ottaa nokkiinsa,se on selvä. ja olethan sä itsekkin palstamamma...mikä on muuten aivan naurettava nimitys.
Se saa sun mielestä olla just niin naurettava nimitys kuin on, musta se nyt vaan sopii tähän, koska me ollaan äitejä, jotka palstailee.
Sua ei ole haukuttu, mua on, joka asiasta minkä listasin. Milloin olen paska äiti, kun annan pilttipöperöitä, milloin huono äiti kun pilaan lapseni pyllyn kertakäyttövaipoilla, ja milloin vielä idiootti, kun laitan tällaisen ihme listan, joka on täällä vielä ennenkin nähty![]()
tai sitten sä tosiaan otat henkilökohtaisuuksina kaikki asiat mistä täällä puhutaan![]()
![]()
![]()
.kannaattaa hommata itsetuntoa ja uskoa omiin taitoihin, niin ei palstailukaan käy liian vakavaksi =) =) =)
Tätä mä just tarkotan kans, että asiat väännetään just päälaelleen, niinkuin ketjun aloittaja on kirjoittanut
Monennenko kerran pitää sanoa, että minä en tunne mistään huonoa omaatuntoa. No, ehkä siitä että en ole antanut miehelleni viikkoon, mutta se nyt ei taas liity tähän mitenkään
![]()
tiätkö,että se on niin vaikea uskoa kun sun tartti kuitenkin aiheesta avautua. ja itsehän sanoit, että tämä on keskustelupalsta...ja jos täällä notkuu,niin pitää valitettavasti kestää ja osata suodattaa näitä juttuja. et voi ottaa loukkauksina kaikkia juttuja. en usko että kaikki sanomasi on kohdennettu juurikin sinuun.
No, mulle on oikeastaan niin täysin yks ja sama, uskotko sä sitä että mulla ei ole huono omatunto kyseisistä asioista vai et. Mä vaan yritin tuoda tällä ketjulla esille sitä, että se valitettavasti on näin se asia, että suurin osa aloituksen vastustajista "hyökkää" aloittajan niskaan, jos asia on vähänkään arempi. Tai jos jotakuta sattuu ärsyttämään jokin aloitus. Kuten nimenomaan nyt tässä.
Ja mulle on myös yks hailee, uskotko sä sitä, että nuo jokaikinen asia, minkä listasin on asioita, joista mua on haukuttu huonoksi äidiksi. Varmasti muitakin on haukuttu, mutta mua myös, ja joka asista. Mutta mikä sitten on mielestäsi huono äiti??