Palstamammojen mukaan mä ainakin olen erittäin huono äiti...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammaliini :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mä NIIN arvasin, että tästä tulee tällanen ketju. Jokainen teistä kuitenkin otti tän vakavasti, joten onko teilläkin luurankoja kaapissa? ;)

Mä en hakenut tällä aloituksellani mitään muutakuin sitä, että on ihan hemmetin lapsellista haukkua palstalla muita, kun todellisuudessa todella harva sanois samat esim. omalle ystävälleen.

yleensä tällä palstalla otetaan henkilökohtaisuuksina kaikki eriävät mielipiteet.ilmeisesti sinäkin teet sitä. luetaan rivienvälistä haukkuja ja v..ttuiluita. mua ei oo haukuttu mistään asiasta täällä. itse olen esittänyt omia näkemyksiäni asioista joita pidän tärkeinä. mutta aina joku ottaa nokkiinsa,se on selvä. ja olethan sä itsekkin palstamamma...mikä on muuten aivan naurettava nimitys.

Se saa sun mielestä olla just niin naurettava nimitys kuin on, musta se nyt vaan sopii tähän, koska me ollaan äitejä, jotka palstailee. :)

Sua ei ole haukuttu, mua on, joka asiasta minkä listasin. Milloin olen paska äiti, kun annan pilttipöperöitä, milloin huono äiti kun pilaan lapseni pyllyn kertakäyttövaipoilla, ja milloin vielä idiootti, kun laitan tällaisen ihme listan, joka on täällä vielä ennenkin nähty :D

tai sitten sä tosiaan otat henkilökohtaisuuksina kaikki asiat mistä täällä puhutaan :D :D :D :D .kannaattaa hommata itsetuntoa ja uskoa omiin taitoihin, niin ei palstailukaan käy liian vakavaksi =) =) =)

:D Tätä mä just tarkotan kans, että asiat väännetään just päälaelleen, niinkuin ketjun aloittaja on kirjoittanut :) Monennenko kerran pitää sanoa, että minä en tunne mistään huonoa omaatuntoa. No, ehkä siitä että en ole antanut miehelleni viikkoon, mutta se nyt ei taas liity tähän mitenkään :)

tiätkö,että se on niin vaikea uskoa kun sun tartti kuitenkin aiheesta avautua. ja itsehän sanoit, että tämä on keskustelupalsta...ja jos täällä notkuu,niin pitää valitettavasti kestää ja osata suodattaa näitä juttuja. et voi ottaa loukkauksina kaikkia juttuja. en usko että kaikki sanomasi on kohdennettu juurikin sinuun.

No, mulle on oikeastaan niin täysin yks ja sama, uskotko sä sitä että mulla ei ole huono omatunto kyseisistä asioista vai et. Mä vaan yritin tuoda tällä ketjulla esille sitä, että se valitettavasti on näin se asia, että suurin osa aloituksen vastustajista "hyökkää" aloittajan niskaan, jos asia on vähänkään arempi. Tai jos jotakuta sattuu ärsyttämään jokin aloitus. Kuten nimenomaan nyt tässä. :)

Ja mulle on myös yks hailee, uskotko sä sitä, että nuo jokaikinen asia, minkä listasin on asioita, joista mua on haukuttu huonoksi äidiksi. Varmasti muitakin on haukuttu, mutta mua myös, ja joka asista. Mutta mikä sitten on mielestäsi huono äiti??
 
ja se mikä näissä tällaisissa aloituksissa ärsyttää, on se, että aloittaja muka sopuisasti tulee vain kertomaan olevansa p..ska äiti kaikkien maailman muitten äitien silmissä. otetaan joku marttyyriasenne ja yleistetään kaikki muut samaan kastiin. sitten jatkuvien hymynaamojen käytöllä ollaan olevinaan niin cooleja ja lunkeja ettei muka missään tunnu ja aihe ei oikeasti ole vaivannut yhtään. muuten vaan pälkähti päähän tehdä aloitus. hommaa nikki niin voidaan katsoa oletko juuri sinä se joka saa kaiken loan niskaan, vai luetko kaiken koskemaan sinua ja metodejasi henkilökohtaisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, ap:lla on sentään yksi 1 v. lapsi, joten mammaliini on luonnollisesti täpinöissään. Mutta tosiaan, noita listoja on harva se päivä, ja ne käy pitemmän päälle ärsyttäväksi, koska ei niissä ole mitään nokkelaa. Ihan kelpo mami vaan kerjää hyväksyntää ja peesailua muilta kelpo mameilta. Ei vaan just nyt iskenyt.

Yhtääkään tällaista listaa en ole nähnyt, vaikka palstalla vierailenkin säännöllisesti. :O

Vastatkaa nyt mulle, että miksi ihmeessä te, joita tämä ärsyttää, niin vaivauduitte avaamaan ketjun ja vielä vastaamaankin??? :D Kertokaa ihmeessä!

Vastaapa sinä, miksi ihmeessä sä jaksat jankuttaa asiasta?
Mä avasin kun luulin tän aloituksen olevan jostain "oikeasta" asiasta aiheeseen liittyen, mutta tää olikin tätä samaa sontaa kuin ennenkin.

Koska mua nyt vaan sattuu huvittaan tää, koska te lähdette tähän mukaan ;) Saanko mä nyt vuorostaan vastauksen siihen, että miksi kommentoit? Jos kerran luulit aloituksen sisältävän jotain oikeaa asiaa, niin kai sitten luit aloituksen, ja kunnes huomasit että se onkin jotain sonta paskaa, niin miksi hemmetissä vaivauduit vielä vastaamaan?? Olisit avannut uuden ketjun, ketjun, missä on oikeaa asiaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mä NIIN arvasin, että tästä tulee tällanen ketju. Jokainen teistä kuitenkin otti tän vakavasti, joten onko teilläkin luurankoja kaapissa? ;)

Mä en hakenut tällä aloituksellani mitään muutakuin sitä, että on ihan hemmetin lapsellista haukkua palstalla muita, kun todellisuudessa todella harva sanois samat esim. omalle ystävälleen.

yleensä tällä palstalla otetaan henkilökohtaisuuksina kaikki eriävät mielipiteet.ilmeisesti sinäkin teet sitä. luetaan rivienvälistä haukkuja ja v..ttuiluita. mua ei oo haukuttu mistään asiasta täällä. itse olen esittänyt omia näkemyksiäni asioista joita pidän tärkeinä. mutta aina joku ottaa nokkiinsa,se on selvä. ja olethan sä itsekkin palstamamma...mikä on muuten aivan naurettava nimitys.

Se saa sun mielestä olla just niin naurettava nimitys kuin on, musta se nyt vaan sopii tähän, koska me ollaan äitejä, jotka palstailee. :)

Sua ei ole haukuttu, mua on, joka asiasta minkä listasin. Milloin olen paska äiti, kun annan pilttipöperöitä, milloin huono äiti kun pilaan lapseni pyllyn kertakäyttövaipoilla, ja milloin vielä idiootti, kun laitan tällaisen ihme listan, joka on täällä vielä ennenkin nähty :D

tai sitten sä tosiaan otat henkilökohtaisuuksina kaikki asiat mistä täällä puhutaan :D :D :D :D .kannaattaa hommata itsetuntoa ja uskoa omiin taitoihin, niin ei palstailukaan käy liian vakavaksi =) =) =)

:D Tätä mä just tarkotan kans, että asiat väännetään just päälaelleen, niinkuin ketjun aloittaja on kirjoittanut :) Monennenko kerran pitää sanoa, että minä en tunne mistään huonoa omaatuntoa. No, ehkä siitä että en ole antanut miehelleni viikkoon, mutta se nyt ei taas liity tähän mitenkään :)

tiätkö,että se on niin vaikea uskoa kun sun tartti kuitenkin aiheesta avautua. ja itsehän sanoit, että tämä on keskustelupalsta...ja jos täällä notkuu,niin pitää valitettavasti kestää ja osata suodattaa näitä juttuja. et voi ottaa loukkauksina kaikkia juttuja. en usko että kaikki sanomasi on kohdennettu juurikin sinuun.

No, mulle on oikeastaan niin täysin yks ja sama, uskotko sä sitä että mulla ei ole huono omatunto kyseisistä asioista vai et. Mä vaan yritin tuoda tällä ketjulla esille sitä, että se valitettavasti on näin se asia, että suurin osa aloituksen vastustajista "hyökkää" aloittajan niskaan, jos asia on vähänkään arempi. Tai jos jotakuta sattuu ärsyttämään jokin aloitus. Kuten nimenomaan nyt tässä. :)

Ja mulle on myös yks hailee, uskotko sä sitä, että nuo jokaikinen asia, minkä listasin on asioita, joista mua on haukuttu huonoksi äidiksi. Varmasti muitakin on haukuttu, mutta mua myös, ja joka asista. Mutta mikä sitten on mielestäsi huono äiti??

Ja höpö höpö, minä vaan en USKO, että sinua on kukaan haukkunut huonoksi äidiksi, vaan olet itse tulkinnut sen palstalta. Kasvata itsetuntoasi, ja hanki pari kolme lasta lisää, ja sitten muutaman vuoden päästä ehkä voit nähdä tuon listan vähän tyhmänä. Kukaan ei sua hauku huonoksi äidiksi, usko nyt!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
ja se mikä näissä tällaisissa aloituksissa ärsyttää, on se, että aloittaja muka sopuisasti tulee vain kertomaan olevansa p..ska äiti kaikkien maailman muitten äitien silmissä. otetaan joku marttyyriasenne ja yleistetään kaikki muut samaan kastiin. sitten jatkuvien hymynaamojen käytöllä ollaan olevinaan niin cooleja ja lunkeja ettei muka missään tunnu ja aihe ei oikeasti ole vaivannut yhtään. muuten vaan pälkähti päähän tehdä aloitus. hommaa nikki niin voidaan katsoa oletko juuri sinä se joka saa kaiken loan niskaan, vai luetko kaiken koskemaan sinua ja metodejasi henkilökohtaisesti.

Ai, anteeksi. Mä luulin että täällä saa käyttää hymiöitä niin että ei heti lajitella kastiin "coolit". Lupaan että en enää käytä hymiöitä. Nikkiä en jaksa tälle palstalle alkaa väsäämään, mulla on jo kahdella palstalla nikit. Ja mä tulin tänne kertomaan että mä olen MUIDEN mielestä paska äiti, en omasta mielestä. Miksi en olisi saanut sitä kanssanne jakaa ah ihanat ihmiset? Harmi kun ei saa käyttää hymiöö, tähän laittaisin, no, olkoon. Aiheeni ei ole vaivannut minua koskaan, lähinnä se on naurattanut. Miksi ihmeessä olisin niin marttyyri että tällä palstalla edes liikkuisin jos ottaisin asianne tosissaan???
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Ja mä tulin tänne kertomaan että mä olen MUIDEN mielestä paska äiti, en omasta mielestä.

Miksi ihmeessä olisin niin marttyyri että tällä palstalla edes liikkuisin jos ottaisin asianne tosissaan???

Hih hih... Rauhotuhan nyt mammaliini, keuhkoat ihan suotta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mä NIIN arvasin, että tästä tulee tällanen ketju. Jokainen teistä kuitenkin otti tän vakavasti, joten onko teilläkin luurankoja kaapissa? ;)

Mä en hakenut tällä aloituksellani mitään muutakuin sitä, että on ihan hemmetin lapsellista haukkua palstalla muita, kun todellisuudessa todella harva sanois samat esim. omalle ystävälleen.

yleensä tällä palstalla otetaan henkilökohtaisuuksina kaikki eriävät mielipiteet.ilmeisesti sinäkin teet sitä. luetaan rivienvälistä haukkuja ja v..ttuiluita. mua ei oo haukuttu mistään asiasta täällä. itse olen esittänyt omia näkemyksiäni asioista joita pidän tärkeinä. mutta aina joku ottaa nokkiinsa,se on selvä. ja olethan sä itsekkin palstamamma...mikä on muuten aivan naurettava nimitys.

Se saa sun mielestä olla just niin naurettava nimitys kuin on, musta se nyt vaan sopii tähän, koska me ollaan äitejä, jotka palstailee. :)

Sua ei ole haukuttu, mua on, joka asiasta minkä listasin. Milloin olen paska äiti, kun annan pilttipöperöitä, milloin huono äiti kun pilaan lapseni pyllyn kertakäyttövaipoilla, ja milloin vielä idiootti, kun laitan tällaisen ihme listan, joka on täällä vielä ennenkin nähty :D

tai sitten sä tosiaan otat henkilökohtaisuuksina kaikki asiat mistä täällä puhutaan :D :D :D :D .kannaattaa hommata itsetuntoa ja uskoa omiin taitoihin, niin ei palstailukaan käy liian vakavaksi =) =) =)

:D Tätä mä just tarkotan kans, että asiat väännetään just päälaelleen, niinkuin ketjun aloittaja on kirjoittanut :) Monennenko kerran pitää sanoa, että minä en tunne mistään huonoa omaatuntoa. No, ehkä siitä että en ole antanut miehelleni viikkoon, mutta se nyt ei taas liity tähän mitenkään :)

tiätkö,että se on niin vaikea uskoa kun sun tartti kuitenkin aiheesta avautua. ja itsehän sanoit, että tämä on keskustelupalsta...ja jos täällä notkuu,niin pitää valitettavasti kestää ja osata suodattaa näitä juttuja. et voi ottaa loukkauksina kaikkia juttuja. en usko että kaikki sanomasi on kohdennettu juurikin sinuun.

No, mulle on oikeastaan niin täysin yks ja sama, uskotko sä sitä että mulla ei ole huono omatunto kyseisistä asioista vai et. Mä vaan yritin tuoda tällä ketjulla esille sitä, että se valitettavasti on näin se asia, että suurin osa aloituksen vastustajista "hyökkää" aloittajan niskaan, jos asia on vähänkään arempi. Tai jos jotakuta sattuu ärsyttämään jokin aloitus. Kuten nimenomaan nyt tässä. :)

Ja mulle on myös yks hailee, uskotko sä sitä, että nuo jokaikinen asia, minkä listasin on asioita, joista mua on haukuttu huonoksi äidiksi. Varmasti muitakin on haukuttu, mutta mua myös, ja joka asista. Mutta mikä sitten on mielestäsi huono äiti??

Ja höpö höpö, minä vaan en USKO, että sinua on kukaan haukkunut huonoksi äidiksi, vaan olet itse tulkinnut sen palstalta. Kasvata itsetuntoasi, ja hanki pari kolme lasta lisää, ja sitten muutaman vuoden päästä ehkä voit nähdä tuon listan vähän tyhmänä. Kukaan ei sua hauku huonoksi äidiksi, usko nyt!!!

Älä usko, ei ole minun ongelmani. Siitä nyt on jo muutama kk aikaa kun kerroin täällä erään tarinan siitä, että en uskalla kylvettää lastani ollessani yksin kotona. Koska lähipiirissäni oli silloin sattunut monta kuolemantapausta, nuorilla ihmisillä. Siitä tuli muistaakseni melkein 10 sivun ketju, ja melkein JOKAINEN, joka ketjuun kirjoitti haukkui minut SUORILLA SANOILLA huonoksi äidiksi, koska pidän lastani likaisena. Näin! Ja tämä asia vaivasi, pitkään, koska oli todella paha kuulla läjä haukkuja siitä, miten paska äiti ja pelkuri ihminen olen. Sanottiin ja puhuttiin siitä, miten ihmeessä yh:t pärjää. Ja sitten tuli taas sitä sontaa niskaan, että kuinka paska olenkaan, kun en tuollaista tohdi tehdä. Ja että sehän saattaa sattua missä ja milloin vain. Se aihe oli silloin erittäin arka minulle. Ja se onkin ainoa asia mikä vaivasi jonkin aikaa. Muita asioita ei ole. Mutta huonoksi ja paskaksi äidiksi minut on haukuttu. Jopa mustat nikit! Ja nikit on kyllä muistissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Ai, anteeksi. Mä luulin että täällä saa käyttää hymiöitä niin että ei heti lajitella kastiin "coolit". Lupaan että en enää käytä hymiöitä. Nikkiä en jaksa tälle palstalle alkaa väsäämään, mulla on jo kahdella palstalla nikit. Ja mä tulin tänne kertomaan että mä olen MUIDEN mielestä paska äiti, en omasta mielestä. Miksi en olisi saanut sitä kanssanne jakaa ah ihanat ihmiset? Harmi kun ei saa käyttää hymiöö, tähän laittaisin, no, olkoon. Aiheeni ei ole vaivannut minua koskaan, lähinnä se on naurattanut. Miksi ihmeessä olisin niin marttyyri että tällä palstalla edes liikkuisin jos ottaisin asianne tosissaan???

Kerro nyt ihmeessä missä kohdassa piti nauraa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Sua ei vaivaa asia yhtään ja näet tuollaisen vaivan kehitellä tuon tekstin?!? Kyllähän tuossa on jo tekemistä jostain muistinlokeroista etsiä nuo kaikki kohdat.

Listassa olevat asiat ei vaivaa, ja ne nyt sattuu olemaan näitä "yleisiä" äitien haukkumisia toisia äitejä kohtaan. Ja itse olen ne osakseni saanut.
 
no ollaanpas täällä kärttyisiä tänään...mua lähinnä huvitti tämä aloitus.
Mutta siis tottahan tuo on, se joka kehtaa toimia erilailla kuin valta-osa "palsta-mammoista", ja jopa myöntää sen on ilman muuta huono äiti.
Siihen mä en osaa sanoa mitään mitä ap haki aloituksellaan, mulle tuli lähinnä mielikuva että on pitkästynyt ja kirjoitti omaksi ilokseen, ei niin tosissaan vaan pilke silmässä, joka kyllä taisi jäädä maanantai-kärttyisiltä mammoilta huomaamatta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
ja se mikä näissä tällaisissa aloituksissa ärsyttää, on se, että aloittaja muka sopuisasti tulee vain kertomaan olevansa p..ska äiti kaikkien maailman muitten äitien silmissä. otetaan joku marttyyriasenne ja yleistetään kaikki muut samaan kastiin. sitten jatkuvien hymynaamojen käytöllä ollaan olevinaan niin cooleja ja lunkeja ettei muka missään tunnu ja aihe ei oikeasti ole vaivannut yhtään. muuten vaan pälkähti päähän tehdä aloitus. hommaa nikki niin voidaan katsoa oletko juuri sinä se joka saa kaiken loan niskaan, vai luetko kaiken koskemaan sinua ja metodejasi henkilökohtaisesti.

Ai, anteeksi. Mä luulin että täällä saa käyttää hymiöitä niin että ei heti lajitella kastiin "coolit". Lupaan että en enää käytä hymiöitä. Nikkiä en jaksa tälle palstalle alkaa väsäämään, mulla on jo kahdella palstalla nikit. Ja mä tulin tänne kertomaan että mä olen MUIDEN mielestä paska äiti, en omasta mielestä. Miksi en olisi saanut sitä kanssanne jakaa ah ihanat ihmiset? Harmi kun ei saa käyttää hymiöö, tähän laittaisin, no, olkoon. Aiheeni ei ole vaivannut minua koskaan, lähinnä se on naurattanut. Miksi ihmeessä olisin niin marttyyri että tällä palstalla edes liikkuisin jos ottaisin asianne tosissaan???

no ei selvinnyt se oikea motiivi koko tälle episodille. mukavaa jatkoa ja voin kertoa että ei se nikin väsääminen niin voimille ottavaa oikeasti ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Ai, anteeksi. Mä luulin että täällä saa käyttää hymiöitä niin että ei heti lajitella kastiin "coolit". Lupaan että en enää käytä hymiöitä. Nikkiä en jaksa tälle palstalle alkaa väsäämään, mulla on jo kahdella palstalla nikit. Ja mä tulin tänne kertomaan että mä olen MUIDEN mielestä paska äiti, en omasta mielestä. Miksi en olisi saanut sitä kanssanne jakaa ah ihanat ihmiset? Harmi kun ei saa käyttää hymiöö, tähän laittaisin, no, olkoon. Aiheeni ei ole vaivannut minua koskaan, lähinnä se on naurattanut. Miksi ihmeessä olisin niin marttyyri että tällä palstalla edes liikkuisin jos ottaisin asianne tosissaan???

Kerro nyt ihmeessä missä kohdassa piti nauraa?

Ei varmaan teidän pitänyt nauraa, mutta mä nauran kokoajan, koska mä saan kurat niskaan teiltä siitä että teen alotuksen ja silti te vastailette ja kommentoitte jatkuvasti. Se oikeasti naurattaa. Etkö mielestäsi tee itsestäsi pellen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no ollaanpas täällä kärttyisiä tänään...mua lähinnä huvitti tämä aloitus.
Mutta siis tottahan tuo on, se joka kehtaa toimia erilailla kuin valta-osa "palsta-mammoista", ja jopa myöntää sen on ilman muuta huono äiti.
Siihen mä en osaa sanoa mitään mitä ap haki aloituksellaan, mulle tuli lähinnä mielikuva että on pitkästynyt ja kirjoitti omaksi ilokseen, ei niin tosissaan vaan pilke silmässä, joka kyllä taisi jäädä maanantai-kärttyisiltä mammoilta huomaamatta :)

Oi, thääänks maryy ;) Ymmärsit onneksi aloitukseni pointin :) Ihan muuten vaan, huvikseni aloituksen tein.

ps. sori nuo hymiöt ;) Oikeesti hei relatkaa nyt vähän! Miksette osaa ottaa asiaa vitsinä. Ette suinkaan ole tosikkoja??
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
[
Älä usko, ei ole minun ongelmani. Siitä nyt on jo muutama kk aikaa kun kerroin täällä erään tarinan siitä, että en uskalla kylvettää lastani ollessani yksin kotona. Koska lähipiirissäni oli silloin sattunut monta kuolemantapausta, nuorilla ihmisillä. Siitä tuli muistaakseni melkein 10 sivun ketju, ja melkein JOKAINEN, joka ketjuun kirjoitti haukkui minut SUORILLA SANOILLA huonoksi äidiksi, koska pidän lastani likaisena. Näin! Ja tämä asia vaivasi, pitkään, koska oli todella paha kuulla läjä haukkuja siitä, miten paska äiti ja pelkuri ihminen olen. Sanottiin ja puhuttiin siitä, miten ihmeessä yh:t pärjää. Ja sitten tuli taas sitä sontaa niskaan, että kuinka paska olenkaan, kun en tuollaista tohdi tehdä. Ja että sehän saattaa sattua missä ja milloin vain. Se aihe oli silloin erittäin arka minulle. Ja se onkin ainoa asia mikä vaivasi jonkin aikaa. Muita asioita ei ole. Mutta huonoksi ja paskaksi äidiksi minut on haukuttu. Jopa mustat nikit! Ja nikit on kyllä muistissa.
Ok, täällä ketjut karkaa usein käsistä niin kuin tämäkin nyt. Mutta siksi kannattaa olla itsellä vähän itsetuntoa ja on luotettava omaan arvostelukykyyn. Kukaan palstalaisista ei tunne sinua, ei me olla sun parhaita kavereita, jotka tuntee sut ja ymmärtää sua. Ja kaikilla on syynsä olla ärhäkkä ja suoltaa joskus täyttä sontaa. Mutta jos alkaa ottamaan kaiken mitä palstalla sanotaan totena, niin eikö se ole jo vähän tyhmää? Ota palstatauko, jos alat miettimään ihmisten sanomisia täällä. Täällä on paljonkin fiksua porukkaa, mutta kymmenkertaisesti aivot narikassa porukkaa myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiiierasy:
Mä en ainakaan aattele et aloittaja kaipais sääliä, musta toi oli hyvin laitettu mukaniintäydellisille äideille, joita palstalla tuntuu löytyvän jokaiseen väliin =) Maalaisjärkiset ei niin hygieniatarkat pärjää parhaiten ;)

Minä se vasta tosi paha äiti olenkin ollut. Imetys loppui tytön ollessa 1 kk ikäinen ja töihin menin tytön ollessa 6 kk ikäinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Ei varmaan teidän pitänyt nauraa, mutta mä nauran kokoajan, koska mä saan kurat niskaan teiltä siitä että teen alotuksen ja silti te vastailette ja kommentoitte jatkuvasti. Se oikeasti naurattaa. Etkö mielestäsi tee itsestäsi pellen?

Ei mua pieni pelleily haittaa, mutta en pysy kärryillä. Tähänkö ketjuun siis ei saisi nyt vastailla vai? Itsekin vastailet.
 
Mä en vaan näe tätä jonain "pilke silmäkulmassa"-tekstinä, vaan edelleen ap:n ajattelemattona yrityksenä olla mukanokkela. Mun käsitystä tukee myös ap:n muu kirjoitustyyli, hei äidit, kuulkaa mua, mä osaan ainoona ottaa relasti,oottepa kaikki muut nyt tyhmiä ja mä sentään huumorintajuisena ja älykkäänä tein näin kivan aloituksen...hohhoijaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no ollaanpas täällä kärttyisiä tänään...mua lähinnä huvitti tämä aloitus.
Mutta siis tottahan tuo on, se joka kehtaa toimia erilailla kuin valta-osa "palsta-mammoista", ja jopa myöntää sen on ilman muuta huono äiti.
Siihen mä en osaa sanoa mitään mitä ap haki aloituksellaan, mulle tuli lähinnä mielikuva että on pitkästynyt ja kirjoitti omaksi ilokseen, ei niin tosissaan vaan pilke silmässä, joka kyllä taisi jäädä maanantai-kärttyisiltä mammoilta huomaamatta :)

Näin taisi käydä, että maanantaiaamu pilasi tämänkin ketjun.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
[
Älä usko, ei ole minun ongelmani. Siitä nyt on jo muutama kk aikaa kun kerroin täällä erään tarinan siitä, että en uskalla kylvettää lastani ollessani yksin kotona. Koska lähipiirissäni oli silloin sattunut monta kuolemantapausta, nuorilla ihmisillä. Siitä tuli muistaakseni melkein 10 sivun ketju, ja melkein JOKAINEN, joka ketjuun kirjoitti haukkui minut SUORILLA SANOILLA huonoksi äidiksi, koska pidän lastani likaisena. Näin! Ja tämä asia vaivasi, pitkään, koska oli todella paha kuulla läjä haukkuja siitä, miten paska äiti ja pelkuri ihminen olen. Sanottiin ja puhuttiin siitä, miten ihmeessä yh:t pärjää. Ja sitten tuli taas sitä sontaa niskaan, että kuinka paska olenkaan, kun en tuollaista tohdi tehdä. Ja että sehän saattaa sattua missä ja milloin vain. Se aihe oli silloin erittäin arka minulle. Ja se onkin ainoa asia mikä vaivasi jonkin aikaa. Muita asioita ei ole. Mutta huonoksi ja paskaksi äidiksi minut on haukuttu. Jopa mustat nikit! Ja nikit on kyllä muistissa.
Ok, täällä ketjut karkaa usein käsistä niin kuin tämäkin nyt. Mutta siksi kannattaa olla itsellä vähän itsetuntoa ja on luotettava omaan arvostelukykyyn. Kukaan palstalaisista ei tunne sinua, ei me olla sun parhaita kavereita, jotka tuntee sut ja ymmärtää sua. Ja kaikilla on syynsä olla ärhäkkä ja suoltaa joskus täyttä sontaa. Mutta jos alkaa ottamaan kaiken mitä palstalla sanotaan totena, niin eikö se ole jo vähän tyhmää? Ota palstatauko, jos alat miettimään ihmisten sanomisia täällä. Täällä on paljonkin fiksua porukkaa, mutta kymmenkertaisesti aivot narikassa porukkaa myös.

'Jep, fiksua sakkia on, mutta on niitä älykääpiöitäkin. Ja kuten jo edellä sanoin, haluasin pitää tämän palstan pystyssä, koska täältä saa niitä kivojakin vastauksia. Ei se pysy pystyssä niillä ainaisilla haukkumisilla yms. Ja kuten sanoin jo aloituksessa, ei kenenkään pidä ottaa tätä aloitusta tosissaan. Silti suurin osa otti. Mutta ehkä se on tämä maanantai, pannaan sen syyksi! Ja sanottakoon vielä, että mulla on hemmetin hyvä arvostelukyky ja vielä parempi itsetunto. Tarvitsen sitä ihan omassa työssänikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Etkö mielestäsi tee itsestäsi pellen?

Tämä on kyllä jotenkin naurettavaa.

Varmaan kaikki ymmärtää, mikä tässä on pointtina. Sarkastista/mustaa huumoria siitä, miten jotkut ajattelevat joidenkin asioiden määräävän hyvän ja paskan äidin. Mutta kun tää idea ja ajatusmaailma on kaluttu läpi sataan kertaan tällä palstalla. Niin ei ymmärrä, miksi tällaista tehdä. Mutta sultahan löytyikin taustalta tämä traumaattinen tapaus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vietras:
AP älä välitä :D muhun pätee useempikin kohta noista, ja ihan kunnollisia lapia nuista on tullu. täällä taas mammat höyryää

Bravo, tässä ensimmäinen oikea vastaus ap:n makuun. :flower:

Kyllä, tämä pönkittää sitä heikko itsetunto mukavasti. Vertaistukea. LOL
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mä en vaan näe tätä jonain "pilke silmäkulmassa"-tekstinä, vaan edelleen ap:n ajattelemattona yrityksenä olla mukanokkela. Mun käsitystä tukee myös ap:n muu kirjoitustyyli, hei äidit, kuulkaa mua, mä osaan ainoona ottaa relasti,oottepa kaikki muut nyt tyhmiä ja mä sentään huumorintajuisena ja älykkäänä tein näin kivan aloituksen...hohhoijaa.

Ja näin on sanonut kuka??
 

Yhteistyössä