Palstamammojen mukaan mä ainakin olen erittäin huono äiti...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammaliini :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Joo, joku aina kuvittelee olevansa jotenkin terävä, mutta sori ap, nää on nähty jo moneen kertaan.

Mä muuten sovin sun listassasi LÄHES joka kohtaan, mutta ei jaksa silti hetkauttaa suuntaan tai toiseen. Mua kun ei palstalaisten mielipiteet minusta kiinnosta.

Peesi.. Jospa me ollaan liian monta vuotta oltu täällä.. ehkä ap:lle lista oli vielä tuore juttu. En tiedä mutta saissea kaikki tyyni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mä NIIN arvasin, että tästä tulee tällanen ketju. Jokainen teistä kuitenkin otti tän vakavasti, joten onko teilläkin luurankoja kaapissa? ;)

Mä en hakenut tällä aloituksellani mitään muutakuin sitä, että on ihan hemmetin lapsellista haukkua palstalla muita, kun todellisuudessa todella harva sanois samat esim. omalle ystävälleen.

No mikset sä sitten tätä sanonut, tuon listan sijasta?

Ai että mun olis sulta pitänyt kysyä lupa, saanko kirjoittaa listan?? :D

:headwall:

Sitten sun ei olisi tarvinnut ihmetella reaktioita ja olisit saanut puhua siitä mistä halusit, ilman selittelyjä. Nuo listat on niin nähty jo, sata kertaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Onko nää ainaiset listat olevinaan huumoria vai mitä.. ei oikein nappaa.
Hankkikaa parempi huumorintaju.. onko äitiys tehny teistä noin kuivia, vai ootteko sellasia ihan luonnostaan.. kysyn vaan.

Joo, joku aina kuvittelee olevansa jotenkin terävä, mutta sori ap, nää on nähty jo moneen kertaan.

Mä muuten sovin sun listassasi LÄHES joka kohtaan, mutta ei jaksa silti hetkauttaa suuntaan tai toiseen. Mua kun ei palstalaisten mielipiteet minusta kiinnosta.

Niin, mua kiinnostaa sen verran, että kun täällä kuitenkin saa myös niitä asiallisia vastauksia, niin onko pakko pilata hyvä palsta idiooteilla veetuiluilla, tiiä vaikka menee banniin koko palsta sen takia :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mä NIIN arvasin, että tästä tulee tällanen ketju. Jokainen teistä kuitenkin otti tän vakavasti, joten onko teilläkin luurankoja kaapissa? ;)

Mä en hakenut tällä aloituksellani mitään muutakuin sitä, että on ihan hemmetin lapsellista haukkua palstalla muita, kun todellisuudessa todella harva sanois samat esim. omalle ystävälleen.

yleensä tällä palstalla otetaan henkilökohtaisuuksina kaikki eriävät mielipiteet.ilmeisesti sinäkin teet sitä. luetaan rivienvälistä haukkuja ja v..ttuiluita. mua ei oo haukuttu mistään asiasta täällä. itse olen esittänyt omia näkemyksiäni asioista joita pidän tärkeinä. mutta aina joku ottaa nokkiinsa,se on selvä. ja olethan sä itsekkin palstamamma...mikä on muuten aivan naurettava nimitys.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mä NIIN arvasin, että tästä tulee tällanen ketju. Jokainen teistä kuitenkin otti tän vakavasti, joten onko teilläkin luurankoja kaapissa? ;)

Mä en hakenut tällä aloituksellani mitään muutakuin sitä, että on ihan hemmetin lapsellista haukkua palstalla muita, kun todellisuudessa todella harva sanois samat esim. omalle ystävälleen.

No mikset sä sitten tätä sanonut, tuon listan sijasta?

Ai että mun olis sulta pitänyt kysyä lupa, saanko kirjoittaa listan?? :D

:headwall:

Sitten sun ei olisi tarvinnut ihmetella reaktioita ja olisit saanut puhua siitä mistä halusit, ilman selittelyjä. Nuo listat on niin nähty jo, sata kertaa.

Joo, olkoot nähty. Nyt näitte sadannen yhdennen kerran. Saanko kysyä, miksi ihmeessä avasit ketjun, koska otsikosta kuitenkin tulee selvästi ilmi, mitä asia koskee. Ja miksi vielä vaivauduit kommentoimaankin, jos kerran asia niin kamalasti ärsyttää? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mä NIIN arvasin, että tästä tulee tällanen ketju. Jokainen teistä kuitenkin otti tän vakavasti, joten onko teilläkin luurankoja kaapissa? ;)

Mä en hakenut tällä aloituksellani mitään muutakuin sitä, että on ihan hemmetin lapsellista haukkua palstalla muita, kun todellisuudessa todella harva sanois samat esim. omalle ystävälleen.

yleensä tällä palstalla otetaan henkilökohtaisuuksina kaikki eriävät mielipiteet.ilmeisesti sinäkin teet sitä. luetaan rivienvälistä haukkuja ja v..ttuiluita. mua ei oo haukuttu mistään asiasta täällä. itse olen esittänyt omia näkemyksiäni asioista joita pidän tärkeinä. mutta aina joku ottaa nokkiinsa,se on selvä. ja olethan sä itsekkin palstamamma...mikä on muuten aivan naurettava nimitys.

Se saa sun mielestä olla just niin naurettava nimitys kuin on, musta se nyt vaan sopii tähän, koska me ollaan äitejä, jotka palstailee. :)

Sua ei ole haukuttu, mua on, joka asiasta minkä listasin. Milloin olen paska äiti, kun annan pilttipöperöitä, milloin huono äiti kun pilaan lapseni pyllyn kertakäyttövaipoilla, ja milloin vielä idiootti, kun laitan tällaisen ihme listan, joka on täällä vielä ennenkin nähty :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mä NIIN arvasin, että tästä tulee tällanen ketju. Jokainen teistä kuitenkin otti tän vakavasti, joten onko teilläkin luurankoja kaapissa? ;)

Mä en hakenut tällä aloituksellani mitään muutakuin sitä, että on ihan hemmetin lapsellista haukkua palstalla muita, kun todellisuudessa todella harva sanois samat esim. omalle ystävälleen.

No mikset sä sitten tätä sanonut, tuon listan sijasta?

Ai että mun olis sulta pitänyt kysyä lupa, saanko kirjoittaa listan?? :D

:headwall:

Sitten sun ei olisi tarvinnut ihmetella reaktioita ja olisit saanut puhua siitä mistä halusit, ilman selittelyjä. Nuo listat on niin nähty jo, sata kertaa.

Joo, olkoot nähty. Nyt näitte sadannen yhdennen kerran. Saanko kysyä, miksi ihmeessä avasit ketjun, koska otsikosta kuitenkin tulee selvästi ilmi, mitä asia koskee. Ja miksi vielä vaivauduit kommentoimaankin, jos kerran asia niin kamalasti ärsyttää? :D

Ei niinkään ärsytä mutta ihmetyttää. Miksi niin moni käyttää tuota "olen huono äiti"-juttua muka vitsinä? Mikä vitsi siinä on joka kerta? Onko siinä taustalla sittenkin jotain huonoa omaatuntoa?

*pohtii*
 
Ehkä tässä on "ongelmana" juuri se että nuo listat on niin loppuunkaluttuja ettei ne jaksa edes herättää mitään keskustelua/väittelyä kyseisistä asioista. Ei niitä jaksa enää edes kunnolla lukea loppuun asti... :ashamed:

Eli ei ole kyse siitä että ne ottaisi liian vakavasti vaan lähinnä siitä ettei niitä jaksa ottaa mitenkään. Liian tylsää. Mutta jso otat esille yhden tai kaksi yksittäistä juttua joista kirjoitat "onko ok tehdä näin?" tai ylipäätänsä vaan että "teinkin lapsen kanssa tänään noin" niin silloin saa huomattavasti helpommalla aikaan keskustelua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mä NIIN arvasin, että tästä tulee tällanen ketju. Jokainen teistä kuitenkin otti tän vakavasti, joten onko teilläkin luurankoja kaapissa? ;)

Mä en hakenut tällä aloituksellani mitään muutakuin sitä, että on ihan hemmetin lapsellista haukkua palstalla muita, kun todellisuudessa todella harva sanois samat esim. omalle ystävälleen.

yleensä tällä palstalla otetaan henkilökohtaisuuksina kaikki eriävät mielipiteet.ilmeisesti sinäkin teet sitä. luetaan rivienvälistä haukkuja ja v..ttuiluita. mua ei oo haukuttu mistään asiasta täällä. itse olen esittänyt omia näkemyksiäni asioista joita pidän tärkeinä. mutta aina joku ottaa nokkiinsa,se on selvä. ja olethan sä itsekkin palstamamma...mikä on muuten aivan naurettava nimitys.

Se saa sun mielestä olla just niin naurettava nimitys kuin on, musta se nyt vaan sopii tähän, koska me ollaan äitejä, jotka palstailee. :)

Sua ei ole haukuttu, mua on, joka asiasta minkä listasin. Milloin olen paska äiti, kun annan pilttipöperöitä, milloin huono äiti kun pilaan lapseni pyllyn kertakäyttövaipoilla, ja milloin vielä idiootti, kun laitan tällaisen ihme listan, joka on täällä vielä ennenkin nähty :D

tai sitten sä tosiaan otat henkilökohtaisuuksina kaikki asiat mistä täällä puhutaan :D :D :D :D .kannaattaa hommata itsetuntoa ja uskoa omiin taitoihin, niin ei palstailukaan käy liian vakavaksi =) =) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Joo, olkoot nähty. Nyt näitte sadannen yhdennen kerran. Saanko kysyä, miksi ihmeessä avasit ketjun, koska otsikosta kuitenkin tulee selvästi ilmi, mitä asia koskee. Ja miksi vielä vaivauduit kommentoimaankin, jos kerran asia niin kamalasti ärsyttää? :D

Kerros nyt ap että miten meidän pitää vastailla sulle, että oisit tyytyväinen.
Ai että "peesi, voi hihhih, mä tein samat kamaluudet!" ?????

??????????????????????????????????????????????
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mä NIIN arvasin, että tästä tulee tällanen ketju. Jokainen teistä kuitenkin otti tän vakavasti, joten onko teilläkin luurankoja kaapissa? ;)

Mä en hakenut tällä aloituksellani mitään muutakuin sitä, että on ihan hemmetin lapsellista haukkua palstalla muita, kun todellisuudessa todella harva sanois samat esim. omalle ystävälleen.

No mikset sä sitten tätä sanonut, tuon listan sijasta?

Ai että mun olis sulta pitänyt kysyä lupa, saanko kirjoittaa listan?? :D

:headwall:

Sitten sun ei olisi tarvinnut ihmetella reaktioita ja olisit saanut puhua siitä mistä halusit, ilman selittelyjä. Nuo listat on niin nähty jo, sata kertaa.

Joo, olkoot nähty. Nyt näitte sadannen yhdennen kerran. Saanko kysyä, miksi ihmeessä avasit ketjun, koska otsikosta kuitenkin tulee selvästi ilmi, mitä asia koskee. Ja miksi vielä vaivauduit kommentoimaankin, jos kerran asia niin kamalasti ärsyttää? :D

Ei niinkään ärsytä mutta ihmetyttää. Miksi niin moni käyttää tuota "olen huono äiti"-juttua muka vitsinä? Mikä vitsi siinä on joka kerta? Onko siinä taustalla sittenkin jotain huonoa omaatuntoa?

*pohtii*

No, se on kunkin oma asia. Mulla ei ainakaan ole mistään huono omatunto. Mikä siinä sitten on niin kamalaa, että mä kirjotan tuollaisen listan asioista, mistä juuri minua on tällä palstalla haukuttu? Saan kai tuoda esille asioita, eikös tämä ollut KESKUSTELUPALSTA? Korjaa toki, jos olen väärässä :)

Musta on vaan niin äärettömän ärsyttävää, että tuntemattomat ihmiset jaksaa päivästä toiseen aukoa päätä täällä muille tuntemattomille. Miksi? Miksi niin on aina?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Ehkä tässä on "ongelmana" juuri se että nuo listat on niin loppuunkaluttuja ettei ne jaksa edes herättää mitään keskustelua/väittelyä kyseisistä asioista. Ei niitä jaksa enää edes kunnolla lukea loppuun asti... :ashamed:

Eli ei ole kyse siitä että ne ottaisi liian vakavasti vaan lähinnä siitä ettei niitä jaksa ottaa mitenkään. Liian tylsää. Mutta jso otat esille yhden tai kaksi yksittäistä juttua joista kirjoitat "onko ok tehdä näin?" tai ylipäätänsä vaan että "teinkin lapsen kanssa tänään noin" niin silloin saa huomattavasti helpommalla aikaan keskustelua.

No eikös tässä oo jo keskustelua saatu parin sivun verran, ja huomaa, että itsekin kommentoit :)
 


tai sitten sä tosiaan otat henkilökohtaisuuksina kaikki asiat mistä täällä puhutaan :D :D :D :D .kannaattaa hommata itsetuntoa ja uskoa omiin taitoihin, niin ei palstailukaan käy liian vakavaksi =) =) =) [/quote]

Näin juuri.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mä NIIN arvasin, että tästä tulee tällanen ketju. Jokainen teistä kuitenkin otti tän vakavasti, joten onko teilläkin luurankoja kaapissa? ;)

Mä en hakenut tällä aloituksellani mitään muutakuin sitä, että on ihan hemmetin lapsellista haukkua palstalla muita, kun todellisuudessa todella harva sanois samat esim. omalle ystävälleen.

yleensä tällä palstalla otetaan henkilökohtaisuuksina kaikki eriävät mielipiteet.ilmeisesti sinäkin teet sitä. luetaan rivienvälistä haukkuja ja v..ttuiluita. mua ei oo haukuttu mistään asiasta täällä. itse olen esittänyt omia näkemyksiäni asioista joita pidän tärkeinä. mutta aina joku ottaa nokkiinsa,se on selvä. ja olethan sä itsekkin palstamamma...mikä on muuten aivan naurettava nimitys.

Se saa sun mielestä olla just niin naurettava nimitys kuin on, musta se nyt vaan sopii tähän, koska me ollaan äitejä, jotka palstailee. :)

Sua ei ole haukuttu, mua on, joka asiasta minkä listasin. Milloin olen paska äiti, kun annan pilttipöperöitä, milloin huono äiti kun pilaan lapseni pyllyn kertakäyttövaipoilla, ja milloin vielä idiootti, kun laitan tällaisen ihme listan, joka on täällä vielä ennenkin nähty :D

tai sitten sä tosiaan otat henkilökohtaisuuksina kaikki asiat mistä täällä puhutaan :D :D :D :D .kannaattaa hommata itsetuntoa ja uskoa omiin taitoihin, niin ei palstailukaan käy liian vakavaksi =) =) =)

:D Tätä mä just tarkotan kans, että asiat väännetään just päälaelleen, niinkuin ketjun aloittaja on kirjoittanut :) Monennenko kerran pitää sanoa, että minä en tunne mistään huonoa omaatuntoa. No, ehkä siitä että en ole antanut miehelleni viikkoon, mutta se nyt ei taas liity tähän mitenkään :)
 
No, ap:lla on sentään yksi 1 v. lapsi, joten mammaliini on luonnollisesti täpinöissään. Mutta tosiaan, noita listoja on harva se päivä, ja ne käy pitemmän päälle ärsyttäväksi, koska ei niissä ole mitään nokkelaa. Ihan kelpo mami vaan kerjää hyväksyntää ja peesailua muilta kelpo mameilta. Ei vaan just nyt iskenyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Joo, olkoot nähty. Nyt näitte sadannen yhdennen kerran. Saanko kysyä, miksi ihmeessä avasit ketjun, koska otsikosta kuitenkin tulee selvästi ilmi, mitä asia koskee. Ja miksi vielä vaivauduit kommentoimaankin, jos kerran asia niin kamalasti ärsyttää? :D

Kerros nyt ap että miten meidän pitää vastailla sulle, että oisit tyytyväinen.
Ai että "peesi, voi hihhih, mä tein samat kamaluudet!" ?????

??????????????????????????????????????????????

Ei, ei suinkaan. Jos ketju ärsyttää, haluan vastauksen siihen, miksi vaivauduit kommentoimaan? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, ap:lla on sentään yksi 1 v. lapsi, joten mammaliini on luonnollisesti täpinöissään. Mutta tosiaan, noita listoja on harva se päivä, ja ne käy pitemmän päälle ärsyttäväksi, koska ei niissä ole mitään nokkelaa. Ihan kelpo mami vaan kerjää hyväksyntää ja peesailua muilta kelpo mameilta. Ei vaan just nyt iskenyt.

Puit ajatukseni sanoiksi sinäkin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, ap:lla on sentään yksi 1 v. lapsi, joten mammaliini on luonnollisesti täpinöissään. Mutta tosiaan, noita listoja on harva se päivä, ja ne käy pitemmän päälle ärsyttäväksi, koska ei niissä ole mitään nokkelaa. Ihan kelpo mami vaan kerjää hyväksyntää ja peesailua muilta kelpo mameilta. Ei vaan just nyt iskenyt.

Yhtääkään tällaista listaa en ole nähnyt, vaikka palstalla vierailenkin säännöllisesti. :O

Vastatkaa nyt mulle, että miksi ihmeessä te, joita tämä ärsyttää, niin vaivauduitte avaamaan ketjun ja vielä vastaamaankin??? :D Kertokaa ihmeessä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Ehkä tässä on "ongelmana" juuri se että nuo listat on niin loppuunkaluttuja ettei ne jaksa edes herättää mitään keskustelua/väittelyä kyseisistä asioista. Ei niitä jaksa enää edes kunnolla lukea loppuun asti... :ashamed:

Eli ei ole kyse siitä että ne ottaisi liian vakavasti vaan lähinnä siitä ettei niitä jaksa ottaa mitenkään. Liian tylsää. Mutta jso otat esille yhden tai kaksi yksittäistä juttua joista kirjoitat "onko ok tehdä näin?" tai ylipäätänsä vaan että "teinkin lapsen kanssa tänään noin" niin silloin saa huomattavasti helpommalla aikaan keskustelua.

No eikös tässä oo jo keskustelua saatu parin sivun verran, ja huomaa, että itsekin kommentoit :)

No, minun näkemiseni mukaan tämä keskustelu ei ole sivunnut juurikaan noita listaamiasi asioita tai sitä miksi äitien pitää arvostella toisten lastenhoitoa. Se mistä itse huomaan tässä kirjoitettaneen tuntuu pääasiassa olevan sitä että palstailijoiden mielestä nämä "mä olen teidän mielestä varmaan tosi surkea äiti kun teen näin!"-listat ovat typeriä.

Vai sellaistako keskustelua oikeasti halusit herätellä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mä NIIN arvasin, että tästä tulee tällanen ketju. Jokainen teistä kuitenkin otti tän vakavasti, joten onko teilläkin luurankoja kaapissa? ;)

Mä en hakenut tällä aloituksellani mitään muutakuin sitä, että on ihan hemmetin lapsellista haukkua palstalla muita, kun todellisuudessa todella harva sanois samat esim. omalle ystävälleen.

yleensä tällä palstalla otetaan henkilökohtaisuuksina kaikki eriävät mielipiteet.ilmeisesti sinäkin teet sitä. luetaan rivienvälistä haukkuja ja v..ttuiluita. mua ei oo haukuttu mistään asiasta täällä. itse olen esittänyt omia näkemyksiäni asioista joita pidän tärkeinä. mutta aina joku ottaa nokkiinsa,se on selvä. ja olethan sä itsekkin palstamamma...mikä on muuten aivan naurettava nimitys.

Se saa sun mielestä olla just niin naurettava nimitys kuin on, musta se nyt vaan sopii tähän, koska me ollaan äitejä, jotka palstailee. :)

Sua ei ole haukuttu, mua on, joka asiasta minkä listasin. Milloin olen paska äiti, kun annan pilttipöperöitä, milloin huono äiti kun pilaan lapseni pyllyn kertakäyttövaipoilla, ja milloin vielä idiootti, kun laitan tällaisen ihme listan, joka on täällä vielä ennenkin nähty :D

tai sitten sä tosiaan otat henkilökohtaisuuksina kaikki asiat mistä täällä puhutaan :D :D :D :D .kannaattaa hommata itsetuntoa ja uskoa omiin taitoihin, niin ei palstailukaan käy liian vakavaksi =) =) =)

:D Tätä mä just tarkotan kans, että asiat väännetään just päälaelleen, niinkuin ketjun aloittaja on kirjoittanut :) Monennenko kerran pitää sanoa, että minä en tunne mistään huonoa omaatuntoa. No, ehkä siitä että en ole antanut miehelleni viikkoon, mutta se nyt ei taas liity tähän mitenkään :)

tiätkö,että se on niin vaikea uskoa kun sun tartti kuitenkin aiheesta avautua. ja itsehän sanoit, että tämä on keskustelupalsta...ja jos täällä notkuu,niin pitää valitettavasti kestää ja osata suodattaa näitä juttuja. et voi ottaa loukkauksina kaikkia juttuja. en usko että kaikki sanomasi on kohdennettu juurikin sinuun.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, ap:lla on sentään yksi 1 v. lapsi, joten mammaliini on luonnollisesti täpinöissään. Mutta tosiaan, noita listoja on harva se päivä, ja ne käy pitemmän päälle ärsyttäväksi, koska ei niissä ole mitään nokkelaa. Ihan kelpo mami vaan kerjää hyväksyntää ja peesailua muilta kelpo mameilta. Ei vaan just nyt iskenyt.

Yhtääkään tällaista listaa en ole nähnyt, vaikka palstalla vierailenkin säännöllisesti. :O

Vastatkaa nyt mulle, että miksi ihmeessä te, joita tämä ärsyttää, niin vaivauduitte avaamaan ketjun ja vielä vastaamaankin??? :D Kertokaa ihmeessä!

Vastaapa sinä, miksi ihmeessä sä jaksat jankuttaa asiasta?
Mä avasin kun luulin tän aloituksen olevan jostain "oikeasta" asiasta aiheeseen liittyen, mutta tää olikin tätä samaa sontaa kuin ennenkin.
 

Yhteistyössä