Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Mä NIIN arvasin, että tästä tulee tällanen ketju. Jokainen teistä kuitenkin otti tän vakavasti, joten onko teilläkin luurankoja kaapissa?
Mä en hakenut tällä aloituksellani mitään muutakuin sitä, että on ihan hemmetin lapsellista haukkua palstalla muita, kun todellisuudessa todella harva sanois samat esim. omalle ystävälleen.
yleensä tällä palstalla otetaan henkilökohtaisuuksina kaikki eriävät mielipiteet.ilmeisesti sinäkin teet sitä. luetaan rivienvälistä haukkuja ja v..ttuiluita. mua ei oo haukuttu mistään asiasta täällä. itse olen esittänyt omia näkemyksiäni asioista joita pidän tärkeinä. mutta aina joku ottaa nokkiinsa,se on selvä. ja olethan sä itsekkin palstamamma...mikä on muuten aivan naurettava nimitys.
Se saa sun mielestä olla just niin naurettava nimitys kuin on, musta se nyt vaan sopii tähän, koska me ollaan äitejä, jotka palstailee.
Sua ei ole haukuttu, mua on, joka asiasta minkä listasin. Milloin olen paska äiti, kun annan pilttipöperöitä, milloin huono äiti kun pilaan lapseni pyllyn kertakäyttövaipoilla, ja milloin vielä idiootti, kun laitan tällaisen ihme listan, joka on täällä vielä ennenkin nähty