A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo ja:edellisten lisäksi scarlet mikälie
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja joo ja:edellisten lisäksi scarlet mikälie
No eihän se ole ilkeä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja joo ja:edellisten lisäksi scarlet mikälie
vastaa aina tosi töykeästi, eikö se ole ilkeyttä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja joo ja:edellisten lisäksi scarlet mikälie
Hikeentyy heti vaikka ihan ystävällisestikin yrittäisi hänelle jotain sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja joo ja:edellisten lisäksi scarlet mikälie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja joo ja:edellisten lisäksi scarlet mikälie
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja joo ja:edellisten lisäksi scarlet mikälie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se joku teenkatku taikinaterapia
Alkuperäinen kirjoittaja sarkku:huumekoira. todella ilkeästi sivaltaa. lisäksi varmaan päässä vikaa, kun tuollaisen nikin valinnut.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja sarkku:huumekoira. todella ilkeästi sivaltaa. lisäksi varmaan päässä vikaa, kun tuollaisen nikin valinnut.
Joo, mulla on päässä vikaa.
Tiiätkö hei, mitä huumekoirat tekee? Olitko luullut niitä koiriksi, jotka käyttävät, valmistavat, tai myyvät huumeita?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja joo ja:edellisten lisäksi scarlet mikälie
No, käsittää ehkä väärin. Mutta ei se koskaan käy ketään haukkumassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se joku teenkatku taikinaterapia
Eihän sekään viimeaikoina mikään ilkeä ole ollut... Siis MINUN mielestä. :kieh:
Täällä sanotaan ilkeiksi sellaisia, jotka on vaan vähän muita tulisempia ja joilla on napsahtava tapa sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja sarkku:huumekoira. todella ilkeästi sivaltaa. lisäksi varmaan päässä vikaa, kun tuollaisen nikin valinnut.
Tiiätkö hei, mitä huumekoirat tekee? Olitko luullut niitä koiriksi, jotka käyttävät, valmistavat, tai myyvät huumeita?![]()
kaikki vastaukset ei aina ja aina koske sua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja sarkku:huumekoira. todella ilkeästi sivaltaa. lisäksi varmaan päässä vikaa, kun tuollaisen nikin valinnut.
Alkuperäinen kirjoittaja kato peiliin:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:se joku teenkatku taikinaterapia
Eihän sekään viimeaikoina mikään ilkeä ole ollut... Siis MINUN mielestä. :kieh:
Täällä sanotaan ilkeiksi sellaisia, jotka on vaan vähän muita tulisempia ja joilla on napsahtava tapa sanoa.
Milläs perusteella toisessa ketjussa mariilia vai mikä lie mollasit?
Alkuperäinen kirjoittaja veeras:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja sarkku:huumekoira. todella ilkeästi sivaltaa. lisäksi varmaan päässä vikaa, kun tuollaisen nikin valinnut.
Sirkkahan on ent.Huumekoira..Ni koskihan se.