Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
*huutonaurua*![]()
Tökkii, tökkii, tökkii, tökkii..... Kuka tarttuu koukkuun?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29273801:just keitin nakkeja ja söin ne salaatin kanssa, ei nyt koukut nappaa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29273801:just keitin nakkeja ja söin ne salaatin kanssa, ei nyt koukut nappaa.
No ainiin, iteppä olen vinkunut kärpästä, mutta en muistaakseni tilannut sitä mistään kärpästen säästöpörssin alekorin maanantaimalli kulmasta.:O
Koetappa nyt vähän olla messissä, että susta on mulle jotakin iloa. Palautusoikeuttakaan kun ei ole.:xmas:
No ainiin, iteppä olen vinkunut kärpästä, mutta en muistaakseni tilannut sitä mistään kärpästen säästöpörssin alekorin maanantaimalli kulmasta.:O
Koetappa nyt vähän olla messissä, että susta on mulle jotakin iloa. Palautusoikeuttakaan kun ei ole.:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29273813:Missäs mun nakit on häh???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29273887:jääkaapissa on lisää jos maistuu. :hug:
Sä kehtaat vaatia tähän aikaan perjantaina parempaa?
Tosissasko kysyt ylipapittarelta jotakin tuollaista.:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29271948:mitäs tuo blue on tehny että näissä mainitaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29273977:Perwo ylipapitar, miltäköhän se näyttäis... *mietiskelee* mmmmm...![]()
Lispetiltä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29274023:saahan sitä vissiin väitellä ?
olihan minäki tänään yhdessä ketjussa vittumainen ja kamala ihminen vaikken ole kauheesti mitään väittänykään.![]()