S
"sipsi"
Vieras
Palstalaisista kuitenkin kaikkein herttaisin,
on prinsessa palatsin tietenkin.
*tyrsk*
Olisinkin sanonut sinua ystävälliseksi ja mukavaksi, vaan ensin ehdit
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29274069:se oli kysymys. mitä väittämistä siinä on ?
En mä hauku, mä vaan esitän kysymyksiä :headwall:
ehkä vielä hivenen typerämpi kuin "en mä hauku, mä vaan esitän mielipiteitäni"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29274069:se oli kysymys. mitä väittämistä siinä on ?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29274121:kukas sinulta mitään on kysyny.
En mä hauku, mä vaan esitän kysymyksiä :headwall:
ehkä vielä hivenen typerämpi kuin "en mä hauku, mä vaan esitän mielipiteitäni"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29274133:sä olet kyllä jäävi sanomaan ketään typeräksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29274133:sä olet kyllä jäävi sanomaan ketään typeräksi.![]()
Miten arvioit omaa älykkyyttäsi? Täällä palstalla ilmennyttä?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29274133:sä olet kyllä jäävi sanomaan ketään typeräksi.![]()
Katsokaa palstalaiset, katsokaa kaikki, miten tyhmä mies tää Päätön on. Tyhmä, ilkeä ja tympeä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29274173:olenkos mä väittäny jotain muuta olevani. :xmas:
Ja sekö ei oo sitten tyhmän ihmisen puhetta, jos kuvittelee voivansa sanoa jostain ihmisestä, että onko tää tyhmä vai ei, jonkun keskustelupalstan perusteella :O Oikeesti![]()
Ei Rolloa tyhmäksi voi väittää vain siksi että sattuu olemaan työtön ja nauttimaan elämästä siitä huolimatta. Hyvin hän on pentunsa kasvattanut selvästi kun sairaanhoitajaksi tyttökin pääsi.
Ei Rolloa tyhmäksi voi väittää vain siksi että sattuu olemaan työtön ja nauttimaan elämästä siitä huolimatta. Hyvin hän on pentunsa kasvattanut selvästi kun sairaanhoitajaksi tyttökin pääsi.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29274004:Vielä, kun tietäis miltä lispetti näyttää...![]()