Palstan virallinen horoperse ilmoittautuu palvelukseen..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
[
tänne kans, ukolle ei kai kelpaa ku tarjosin ja lähti ryypylle :saint: :D

*jotain huumoria*

Miehet on ihmeellisiä... #pudistaa päätänsä#.. :D Ei tarjoiluista sovi kieltäytyä.

Sanoin et kun pojan saa nukkuu nii ********** ymym :p ni ei tää lähtee veljellee...
mut siel on kyl se sen veli+veljen muija :whistle: :laugh:

mitäs mä sit yksin :xmas:

helkatin inhottavaa, tahtos eikä nii vähä sit ukko painelee muualle :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Edelleenkään en ymmärrä että kehuskelet tolla asialla kerta toisensa jälkeen. :|
Se on sitten sullakin niin että hyökkäys on paras puolustus vissiin.

Mä mitään kehuskele, se on mun huumoria, voit tehdä siitä aloituksen jos haluat.

Aloitus sun huumorista?
Mä kun en ole nähnyt merkkiäkään mistään huumorista, toi on kyllä ihan jotain muuta..

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Moi :wave: Moon ihan järkyttynyt, kun just vasta sain tietää että ystävämme Jätkä-moderaattori on raskaana. Vissiin liian vähän oon palstaillut, kun nyt vasta kävi ilmi :xmas:

Siis onko Jätkä nainen? :o ;)

Vissiin transu tai jotain :kieh:

:laugh: :laugh: Aika hyvin on onnistunu meitä huijaamaan?

Näköjään B)

KKK:lla on paha tapa jankata samaa asiaa. Sillä jää niinsanotusti levy päälle. Tämä on huomattu monesti aiemminkin. Varsinkin kun se luulee, että saa sillä jankkaamallaan aiheella mammat raivon partaalle. Harmi kyllä tuommoinen naimisissa olevan kanssa paneskelu ja etenkin sillä kehuskelu ei kyllä saa ainakaan minussa mitään muita tunteita kuin sääliä aikaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja rock rock:
KKK:lla on paha tapa jankata samaa asiaa. Sillä jää niinsanotusti levy päälle. Tämä on huomattu monesti aiemminkin. Varsinkin kun se luulee, että saa sillä jankkaamallaan aiheella mammat raivon partaalle. Harmi kyllä tuommoinen naimisissa olevan kanssa paneskelu ja etenkin sillä kehuskelu ei kyllä saa ainakaan minussa mitään muita tunteita kuin sääliä aikaiseksi.

Elä vastaa mun ketjuihin, niin en kauaa jaksa yksikseni jankata :D

[
Näköjään B)

Järkyttävää, sitä luulee tuntevansa jonkun... :'( :D

Mut se on oikeesti raskaana, vko 22+jtn :D

Missä on mun jallupullo, nyt tarvii vahvistusta...???? Ei vain, hienoa :flower: :flower: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Moi :wave: Moon ihan järkyttynyt, kun just vasta sain tietää että ystävämme Jätkä-moderaattori on raskaana. Vissiin liian vähän oon palstaillut, kun nyt vasta kävi ilmi :xmas:

No samoin!! Arvaa miten järkyttynyt olin kun tajusin, et Jätkä on nainen :o :ashamed:

Mä olen tiennyt että on nainen mutta en kanssa sitä että on raskaana.

[
Näköjään B)

Järkyttävää, sitä luulee tuntevansa jonkun... :'( :D

Mut se on oikeesti raskaana, vko 22+jtn :D

Missä on mun jallupullo, nyt tarvii vahvistusta...???? Ei vain, hienoa :flower: :flower: :flower:

Mie join jo kaikki vahvistukset, 4 siideriä, ja kohta pitäs lähtee nukkumaan :snotty:

[

Mie join jo kaikki vahvistukset, 4 siideriä, ja kohta pitäs lähtee nukkumaan :snotty:

Ei nyt vielä nukkumaan..

Pakko. Kun mulla on tuo pikkuinenkin nääs, joka vaatii yötissiäkin jossain vaiheessa. Ja aamulla kuuden-seitsemän väliin ylös.

Yhteistyössä