Palstan virallinen horoperse ilmoittautuu palvelukseen..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Pakko. Kun mulla on tuo pikkuinenkin nääs, joka vaatii yötissiäkin jossain vaiheessa. Ja aamulla kuuden-seitsemän väliin ylös.

Mun lapset on onneksi kesäloman kunniaksi oppineet nukkumaan 9-10 aamusta. Öitä!! :wave:

Öitä! Toi vauva menee muuten huomenna päiväks hoitoon :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
Aloitus sun huumorista?
Mä kun en ole nähnyt merkkiäkään mistään huumorista, toi on kyllä ihan jotain muuta..

Jos mä sanon itseäni horoperseeksi, niin mitä se sitten on?

Totuus?

Miellyttävän realistinen totuus?

(minä tykkään)

laitappa KKK nämä kirjoituksesi jonnekin talteen ja sitten kun horoa keinutat jossain vanhainkodissa harmaapäisenä mummona niin kaivappa nämä tarinat esiin. Ja mieti, että voitko olla ylpeä itsestäsi ja elämästäsi. Jos nyt vanhainkotiin saakka selviät; voip kuppa tappaa aiemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja OMG:
laitappa KKK nämä kirjoituksesi jonnekin talteen ja sitten kun horoa keinutat jossain vanhainkodissa harmaapäisenä mummona niin kaivappa nämä tarinat esiin. Ja mieti, että voitko olla ylpeä itsestäsi ja elämästäsi. Jos nyt vanhainkotiin saakka selviät; voip kuppa tappaa aiemmin.

Mitä horoa mä mummona keinuttaisin? Ja mä oon enemmän kuin tyytyväinen omaan elämääni.

[
Totuus?

Niin onkin, ja ajoittaisessa huorailussa ympäri kyliä, ei oo mun mielestä mitään pahaa :D Pitää ainakin mun mielen virkeänä.

Eli se huumori tosiaan puuttui niinku sanoin ja hyökkäys on paras puolustus, jep jep ;)

On se kumma, jos totuuden sanoo, niin sekään ei oo hyvä? Onko niin vaikea uskoa, että mä oon todella tyytyväinen elooni ja olooni?

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Aloitus sun huumorista?
Mä kun en ole nähnyt merkkiäkään mistään huumorista, toi on kyllä ihan jotain muuta..

Jos mä sanon itseäni horoperseeksi, niin mitä se sitten on?

Totuus?

Miellyttävän realistinen totuus?

(minä tykkään)

Realistinen joo, mutta miellyttäväks en kyllä menis sanomaan.

Ja jos tykkäät niin hyvä niin, se on sun mielipide.
Mä en tykkää naisista jotka vehtaa varattujen miesten kanssa.
Enkä toisinkaan päin.
Enkä myöskään siitä että sillä rehvastellaan ja kehuskellaan.

[
Totuus?

Niin onkin, ja ajoittaisessa huorailussa ympäri kyliä, ei oo mun mielestä mitään pahaa :D Pitää ainakin mun mielen virkeänä.

Eli se huumori tosiaan puuttui niinku sanoin ja hyökkäys on paras puolustus, jep jep ;)

On se kumma, jos totuuden sanoo, niin sekään ei oo hyvä? Onko niin vaikea uskoa, että mä oon todella tyytyväinen elooni ja olooni?

Ei ole vaikea uskoa, ei lainkaan.

Jos olisin itse niin pohjalla, että joutuisin tyytymään varattuihin miehiin, niin en kyllä sitä ääneen sanoisi tai asialla kehuskelisi. Häpeähän se olisi, että tyydytyksen joutuu hakemaan avio- tai avorikoksen tekijän kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kiitos, Pata-akka.
Minäkin olen se, joka vehtaa (tai vehtasi) varattujen miesten (tai miehen) kanssa.

Tiedän, luin sen kyllä siitä tytsin aloittamasta ketjusta.
En silti näe yhtään niin hyvää syytä että mun pitäis muuttaa mielipidettäni, joten ole hyvä vaan.

Jos olisin itse niin pohjalla, että joutuisin tyytymään varattuihin miehiin, niin en kyllä sitä ääneen sanoisi tai asialla kehuskelisi. Häpeähän se olisi, että tyydytyksen joutuu hakemaan avio- tai avorikoksen tekijän kanssa.

Siis häpeä sille miehelle. Ja oliko tässä aloituksessa jotain puhetta varattujen kanssa nussimisesta?

:D :saint:

Niinjuu, IMAGO ennen kaikkea. :xmas:

[
Ei ole vaikea uskoa, ei lainkaan.

No, mikä sua sitten nyppii?

Lähinnä sun asenne ehkä, vaikea sanoa loppujen lopuks.
On asioita joilla saa ihan vapaasti kehuskella ja joilla voi ylpeillä, mutta toisen naisen asema ja varatun miehen kanssa vehtaaminen ei ole mielestäni sellainen.

On asioita joilla saa ihan vapaasti kehuskella ja joilla voi ylpeillä, mutta toisen naisen asema ja varatun miehen kanssa vehtaaminen ei ole mielestäni sellainen.

Sanos mulle, koska olen asialla ylpeillyt, ja kehuskellut? Mä olen asiasta kertonu, en sen kummemmalla tavalla, kuin mistäkään muusta asiasta?!

Kiitos :D
Kävin jo hammaspesulla, ehkä kohta jo pääsen sinne sänkyynkin asti :D

Mitä meinasit/tte hommata huomenna?

Lähdetään miehen kans käymään Karjalan-messuilla, ja jossain syömässä. Ja jos kotonakin jotain kivaa kaikessa rauhassa puuhailtas B)

Sanos mulle, koska olen asialla ylpeillyt, ja kehuskellut? Mä olen asiasta kertonu, en sen kummemmalla tavalla, kuin mistäkään muusta asiasta?!

Ne sun kommentit asiasta oli kyllä mun mielestä lähinnä kehuskelemista ja ylpeilyä.
Tämä sun aloitus kertoo taas sen että hyökkäys on paras puolustus sun näkökulmasta.
Ja jostain syystä näköjään koet että sun täytyy puolustautua vaikket mielestäsi teekään mitään väärää. Hieman ristiriitaista, eikö?
Kaikkea kun ei tarvitse edes kirjoittaa otsikkoon ja silti tulee selväksi mihin asiaan viitataan. ;)

Lähdetään miehen kans käymään Karjalan-messuilla, ja jossain syömässä. Ja jos kotonakin jotain kivaa kaikessa rauhassa puuhailtas B)

Kuulostaa hyvälle :)

Jep. Ihanaa pitkästä aikaa viettää vähän lapsi-vapaata. (Mitä ei täällä kyl pitäis ääneen sanoa ;) )

Yhteistyössä