panettaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kun mikään ei riitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kun mikään ei riitä

Vieras
Ovulaatiohetket yllätti taas rajuudellaan. Panettaa ihan pirusti eikä omat kivat riitä ollenkaan. |O Olen sinkku eikä vieraat miehet kiinnosta eikä tuttuakaan ole lähellä. Onneksi harvoin on näin voimakas panetus, muuta ei tunnu mieleen mahtuvankaan. Tällaistako se on miehen elämä :O?

Alkuperäinen kirjoittaja kun mikään ei riitä;29976367:
Ovulaatiohetket yllätti taas rajuudellaan. Panettaa ihan pirusti eikä omat kivat riitä ollenkaan. |O Olen sinkku eikä vieraat miehet kiinnosta eikä tuttuakaan ole lähellä. Onneksi harvoin on näin voimakas panetus, muuta ei tunnu mieleen mahtuvankaan. Tällaistako se on miehen elämä :O?

Ei, kyllä se miehen elämä on tuossa(kin) suhteessa huomattavasti vaikeampaa. Nainenhan saa seksiä aina, kun vaan viitsii pyytää. Mieheltä vaaditaan tuon pyynnön lisäksi hyvää ulkonäköä, vakiduunia, jonkin verran varallisuutta ja runsaasti naiseen kohdistuvaa imartelua.

Kyllä semmoinen vakkari on hyvä olemassa. Semmoinen ymmärtäväinen joka ei soittele perään, että eikös taas. Semmoinen joka auttaa silloin kun hätä on. Ei muulloin. Ihan ystävä vaan.

Aika yksipuoliselta kuulostaa tuollainen vakipanosuhde. Eli seksiä aina ja vain silloin, kun sinulle sattuu passaamaan? Ei kiitos, mieluummin vaikka maksan ammattilaiselle, kuin alan tuolla tavoin pompoteltavaksi. Mutta epäilemättä löydät tuollaiseenkin suostuvaisia reppanamiehiä, joille tuo on ainut keino saada edes joskus piparia. :)

• Tykkää
Reactions: päätön
Nyt "hans"-pojuseni olet väärässä. Ei ole passaamisesta kysymys, vaan aivan akuutista panon tarpeesta. Katsos, se joka on se oikea vaki saattaa olla teillä tietymättömillä, ja silloin olisi se tarva sille "ystävälle". Saattaa olla, että löytäisin niitä reppanamiehiä joille edes sormikosketus on taivasta. Kyllä, mutta en tarvitse. Miten sinun laitasi? Olisitko sinä reppanajonossa?

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Nyt "hans"-pojuseni olet väärässä. Ei ole passaamisesta kysymys, vaan aivan akuutista panon tarpeesta. Katsos, se joka on se oikea vaki saattaa olla teillä tietymättömillä, ja silloin olisi se tarva sille "ystävälle". Saattaa olla, että löytäisin niitä reppanamiehiä joille edes sormikosketus on taivasta. Kyllä, mutta en tarvitse. Miten sinun laitasi? Olisitko sinä reppanajonossa?

Mutta Onja-ystäväiseni, nythän sinä vallan sekoat sanoissasi! Juurihan sinä edellisessä viestissäsi kirjoitit, että haluat vakipanon, joka suostuu sinun pompoteltavaksesi, eli tulee paikalle aina ja vain sinun kutsuessasi, eikä soittele omien tarpeidensa vuoksi (ainakaan sinulle). Minä pitäisin kyllä tuollaista miestä reppanana, mutta sinulla voi toki olla mielessäsi tuollaiselle jokin toinen nimitys?

Minun asiani ovat oikein hyvin, kiitos kysymästä! Sinun reppanajonoosi en siis asetu. Minulla on ihan oma, naisista koostuva jononi, jolle suon seuraani omien intressieni mukaisesti. Nämä neidit ja rouvat voivat toki soitella myös minulle päin (ja kylläpä he soittavatkin, tietäisitpä vain!), vaikka likikään joka kerta en valitettavasti heitä pääse auttamaan.

Onneksi minä en halua enään mitään, sillä minulla on se vakipano, oikea tulipalomies. Ei kysele eikä hämmästele, vaan sammuttaa janon. Eikä ole tämä palopäällikkö mikään reppana ja saattaa olla, että hänelläkin on jonoksi asti sammutettavia. Eli onhan teitä.

Ja nyt loppui saivartelu, sillä vartin kuluttua tulee hän, se jota palomies satunnaisesti tuuraa.

• Tykkää
Fuckbuddy on minunkin mielestä hyvä ratkaisu.
Sellaisen hyvän löytäminen voi olla vaikeaa, mutta kun löytyy se sama aaltopituus niin seksissä kuin muutenkin, sellaisen kanssa saattaa vehdata pidempäänkin.:)

Ketään ei pompotella, silloin tavataan kun kummallekin sopii.:)

Fuckbuddy olisi oltava jos sinkuksi alkaisin. Toi ihan yhtäkkiä alkava panetus on jäätävä tunne (joskus tuntuu että tunninkin odotus on liikaa) ja siihen ei kyllä auta mikään muu kuin asian osaava mies.

Eli otan syvästi osaa ap jos vieläkin riudut... :hug:

• Tykkää
Niin no naisenhan on oltava hyväkroppainen, isotissinen, hyväpebainen, kauniskasvoinen, pitkähiuksinen ja vaikka mitä ennen kuin voi edes haaveilla jostain fuckbuddysta. Tällaset tavalliset ei kelpaa enää kenellekään. Ja sitten vielä sanotaan että ei miehet ole pinnallisia, että ei ne katso ulkokuorta. Ja paskat!

Eipä tällä ulkonäöllä saa kuin sellaisen joka tulee kun itseä huvittaa, pökkää parinminuutin panoksen ja häipyy takaisin. Ollut sellaisia enkä enää halua :( Kärvistelen mieluummin yksin, pari päivää menee vaikka päällään. Ehkä jo huomenna helpottaa

Yhteistyössä