panettaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kanki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos tuo kuulostaa hyvältä ja kismet mainokselta...
Olet varmaan itsekin jotain tuohon tyyliin sopivaa...sex on luonnollisen nautinnon lähde...sex on aihe joka kiehtoo ja kiihottaa niin minua kuin nähtävästi monia muitakin!
Kun minä olen valmis ottamaan sinut minun häpyni aukeaa kuin kukka...
Miten reagoit kun saat orgasmin?Minun mielestä orgasmin saaminen ilman siemensyöksyä on jo tuhansia vuosia vanha menetelmä...miehillä...nautin kiihotumalla ja orgasmi kun tulee se on kuin tulivuori purkaus aah...
Rakastelu on loistava tapa poistaa jännitystä puhdistaa mieltä ja huolehtia ruumiista...
Tahdon rakastella sinua tahdotko sinä minua???

Niin olikin kismet mainokselta. Sinä olet yhtä hyvää kuin kismet, suussa sulavaa, nautinnollista syödä, hitaasti nauttien. Aukeat kuin kukka ja huomaan että olet valmis ja minäkin olen valmis ottamaan sinua. Kun saan orgasmin se on kuin tulivuoren purkaus, kuin maanjäristys, huudan nautintoni ulos…. Oikeassa olet siinäkin että seksi on todella loistavaa tapa poistaa jännitystä, mieli on puhdas sen jälkeen ja ruumis voi hyvin. Poistetaanko jännitystä?

Kiitos samoin kiva oli nähä sinut täällä tänään
mitä muuta kuuluu päivääsi kuin vähän ehkä jännitystä?
Minä lähen reissuun ja tuun viikonlopuksi kotiin joten kirjoitellaan lisää sitten...sunnuntaina...Aarne:lle sydämellinen hali ja suukki...

Alkuperäinen kirjoittaja Pimukka:
Kiitos samoin kiva oli nähä sinut täällä tänään
mitä muuta kuuluu päivääsi kuin vähän ehkä jännitystä?
Minä lähen reissuun ja tuun viikonlopuksi kotiin joten kirjoitellaan lisää sitten...sunnuntaina...Aarne:lle sydämellinen hali ja suukki...

Vietä mukavaa reissua ja viikonloppua.
Muista pidä jumala mielessä ja housut jalassa... ;)
Kiitti halista se tuntuu hyvältä. Suukki sinullekin!