panettaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kanki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun mielestä miehen kasvaminen ja koveneminen naisen sisällä on
varsin eroottinen tuntemus...jännitys ja seikkailunhalu...Pehmeään rakasteluun
kuuluu vain yhessäolo ja sen tosiasian arvostaminen että rakasteluun ei aina tarvitse sisältyä yhdyntää tai seisova penis...Haluatko imeä valkeaa luntani?

Alkuperäinen kirjoittaja Pimukka:
Mitä minusta jää jos sinä halaat minua koko yön Aarne?
Mitä mielessä nyt vai aina mielessä jotain kiimaista ja hyvää keskellä päivää?

Tuntui hyvältä olla lähekkäin viime yönä, nukuit niin suloisesti kun hellin sinua. Yritin hiljaa lähteä mutta sanoit jää luokseni koko yön..;) Niin minä jäinkin kunnes itse nukahdin sinun viereen..;))

Kuitenki se tuntui hyvältä vaikka alkuun epäilin..;)Sinä olit niin lämmin iholtasi ja en voinut antaa sinun mennä pois...;)Sinä nukuit rauhallista unta kun aamu yöllä heräsin viereltäsi ja aloin hiljaa hyväilee sinua ja nuolla sun ihanaa sykkivää kulliasi...;)))

Tietysti nukun sinun vieressä erittäin rauhallisesti ja olo oli mahtavaa. Aamulla heräsin kun sinun pehmeät kädet tutkivat vartaloni....nuolit vartaloni ja jatkoit hitaasti alaspäin... Kullini on kovana ja aloitit nuolla sitä...ooh...miten ihanaa se tuntui..;))) Sinun pehmeät ja kosteat huulet ottivat sykkivän kullini syvälle sisään...aaaah...;))))

Minun pehmeät kädet ja kosteat huuleni ottavat uudelleen uudelleen
sykkivän kullisi suuni nuolen hitaasti ja välillä rajummin ja sinä nautit ja pyydät
vaan lisää hyväilen sinua ja sinäkin otat mun tissuista kiinni hierot niitä aah...
tuntuu hyvältä...

Imet kaluni tosi hellästi ja taitavasti. Otteesi kiihtyy ja imet kullini tosi syvälle suuhun..aah.. Nautin ja pyydän sinut jatkamaan, otan sinun ihanat rinnat käteeni ja puristan niitä ja hyväilen kunnes sinun nännit kovenee...aaaah. Mitkä mahtavat rinnat sanon ja jatkan että halun maistella niitä....

Minäkin nautin olla sun lähellä yöllö ja tuntea sinun lämmin vartaloa kiinni minussa..aahh ;) Illalla kun tulet niin nostan peittoni ja kutsun sinut mukaan...ja iloisesti huomaat että olen aivan alastomana siinä...;))

Sinä tulet sisääni edestä ohoooooooooo ja hierot mun tissuja samalla kun mä
hoidan liikehdinnän...
Kun sinä olet työntynyt sisääni sinä painat käsilläsi mun polvia yhteen jokaisella
työnnöllä aahhhhhhhh mikä auttaa mua puristamaan vaginallani tiukasti kulliasi...Sinä rupeat imee mun tissuja ja nännelä mun kohtuni supistelee...Valkea lumi maistuu sinusta makealta kuiskaat korvaani...Sinä imet ja juot valkeaa luntani niin sinä raviset vatsasi ja peraasi sillä...Sinä juot sitä myös kullisi kärjellä yhdynnän aikana vetämällä kulliasi hieman ulospäin...Kullisi pää imee helposti päivänsinin vettä sen viratessa kohdustani pitkin vaginan seinämiä...Tuntuuko hyvältä kyselen ja sinä huudat ääneen tuntuu niin hyvältä että tahon lisää...Sinä pidät kulliasi mun vaginassa mahdollisimman kauan saamatta siemensyöksyä...Sinä suutelet mua kiihkeästi ja imet mun nännejä ohooooooooo miten ihana mies oletkaan Aarne huudan kun orkku tulee..;)

hoidan liikehdinnän...
Kun sinä olet työntynyt sisääni sinä painat käsilläsi mun polvia yhteen jokaisella
työnnöllä aahhhhhhhh mikä auttaa mua puristamaan vaginallani tiukasti kulliasi...Sinä rupeat imee mun tissuja ja nännelä mun kohtuni supistelee...Valkea lumi maistuu sinusta makealta kuiskaat korvaani...Sinä imet ja juot valkeaa luntani niin sinä raviset vatsasi ja peraasi sillä...Sinä juot sitä myös kullisi kärjellä yhdynnän aikana vetämällä kulliasi hieman ulospäin...Kullisi pää imee helposti päivänsinin vettä sen viratessa kohdustani pitkin vaginan seinämiä...Tuntuuko hyvältä kyselen ja sinä huudat ääneen tuntuu niin hyvältä että tahon lisää...Sinä pidät kulliasi mun vaginassa mahdollisimman kauan saamatta siemensyöksyä...Sinä suutelet mua kiihkeästi ja imet mun nännejä ohooooooooo miten ihana mies oletkaan Aarne huudan kun orkku tulee..;)

Hi-hih-hih-hiiiiii....;)

Alkuperäinen kirjoittaja Aarne.:
Minäkin nautin olla sun lähellä yöllö ja tuntea sinun lämmin vartaloa kiinni minussa..aahh ;) Illalla kun tulet niin nostan peittoni ja kutsun sinut mukaan...ja iloisesti huomaat että olen aivan alastomana siinä...;))

opetyeöe edes lorjotamaina. onse kumma etätä edes ei sotata suomen kiletä kirjottataata

hoidan liikehdinnän...
ihanamiesvoie tettä tolet ihana miesj ja ihana pikunmukka minä vanigankkallakin onlen seinun hvinvju se seisoii ja sitten ei soisonutkaan vaan elpeahtoie oohhhhoooohhhhoooohhh ihanisfsva miesukkka minulla olleepi kiliåujjn

hoidan liikehdinnän...

Miten ihanaa ja kiimainen nainen oletkaan Pimukka..uuuh;) Saisinpa sinut näin ottaa...;))