A
Aarne.
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pimukka:Täällähän minä lähössä asioille palaan huomenna taas tänne Aarne hyvä![]()
Kiva nähdä sinut taas..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pimukka:Täällähän minä lähössä asioille palaan huomenna taas tänne Aarne hyvä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pimukka:No huh huh viikonloppu tulossa ja on niin levoton olo:=)
Alkuperäinen kirjoittaja Pimukka:Sanopa sinä mitä voidaan tehdä asian hyväksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvää joulua.:Nyt on JJ:kin seonnut, kirjoittaa ja vastailee itse itselleen!
Kaikki Ellejen naiset käynyt läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja tosi on:Alkuperäinen kirjoittaja Hyvää joulua.:Nyt on JJ:kin seonnut, kirjoittaa ja vastailee itse itselleen!
Kaikki Ellejen naiset käynyt läpi.
Jep. Sekaisin se on ollu jo pitemmän ajan.
Kun itse kysyy ja itse vastaa, harvoin tulee riitaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pimukka:Minne sinun ajatukset lentää..?
Levoton olo edelleen...
Alkuperäinen kirjoittaja Aarne.:Alkuperäinen kirjoittaja Pimukka:Minne sinun ajatukset lentää..?
Levoton olo edelleen...
Ajatukseni lentelevät sinun luo Pimukkani..Otatko niitä vastaan...hih
)
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Aarne.:Alkuperäinen kirjoittaja Pimukka:Minne sinun ajatukset lentää..?
Levoton olo edelleen...
Ajatukseni lentelevät sinun luo Pimukkani..Otatko niitä vastaan...hih
)
hih,hoh,aah,ooh,uuh..vaihda jo levyä JeiJei
Alkuperäinen kirjoittaja Pimukka:Kyllä otan...ajatuksesi..Täällä näyttää olevan useita Pimukka nimisiä
tyhmää viedä toisen nimimerkki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pimukka:Moikka vaan ja toki otan edelleen ajatuksesi vastaan jos kerta vielä olet täällä
oletko?
Alkuperäinen kirjoittaja Pimukka:Mansikka kylpyvaahto odottaa ja ihanan tuoksuinen sauna meitä aah...
Käydään pesulla sanot minulle kun tullaan mökille saunaan ja ilta on täynnä kiimaista
oloa...Katsot minua kun minä alan heittää vaatteita pois sinulta ja sinulla kulli seisoo
niin ihanasti taas ohooooooooooo ajattelen ja hyväilen sinua ja sinä heität minun pikku housut nurkaan ja tissu liivit myös ja alat nuolla minun pillua huh huh mikä nautinto ilta taas...mennään suihkuun sinä alat hieroa itseäsi kylpyvaahdolla ja minä nuolen sinun paksun ja mahtavaa kulliasi joka seisoo niin ihanasti ja sinä hierot minun isoja tissujani aah sanot sinulla Pimukka on mahtavat tissut...minä pesen sinut ja otan käteeni kullisi ja hyväilen kulliasi ja vesi menee joka paikkaan ja sinä nuolet minua kiihkeästi... mennään saunaan lautteille sinä sanot ja rupeat taka päin nussii minua joka tuntuu taivaallisen hyvältä...![]()